گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

 

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

یادمو ازسر بَدر کن چه بَد کردم٬ نکردم

روزاول گفته بودی ولی ازتو نشنیدم

توی آینهء دیروز کاشکی فردارو میدیدم

باتوعشق آمدو گُم شد هرچه بود زیرو زبرشد

لحظه هاخالی وخسته زندگی بیهوده ترشد

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

فکر آزار و خطر کن چه بَد کردم٬ نکردم

عشق اولین توبودی باتومن عشقوشناختم

ای توعشق آخرینم رفتی و دردو شناختم

باتومن عشقو شناختم باتومن زندگی ساختم

ازکسی گلایه ایی نیست اگه باختم بتو باختم

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

عشقمو از سر بدر کن چه بَد کردم٬ نکردم

هرکسی پس ازتوآمد خلوت منوبهم زد

ترو باز بیادم آورد اگرازعاطفه دَم زد

هرکسی پس ازتوآمد خلوت منوبهم زد

سرنوشتِ من نبوده سرنوشتِی که رقم زد

روزاول گفته بودی ولی ازتو نشنیدم

توی آینهء دیروز کاشکی فردارو میدیدم

باتوعشق آمدو گُم شد هرچه بود زیرو زبرشد

لحظه هاخالی وخسته زندگی بیهوده ترشد

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

فکر آزار و خطر کن چه بَد کردم٬ نکردم

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

عشقمو از سر بدر کن چه بَد کردم٬ نکردم

نظرات 6 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 19 مهر 1385 ساعت 14:45 http://herkoolenini.mihanblog.com

سلام عزیزم....

خیلی قشنگ بود...

چرا دیگه پیشه منم نیومدی؟

منتظرمااااااااااااااااااااااااا

سلام عزیزم
همین الان میام

یه لحظه صبر کن

سمیرا چهارشنبه 19 مهر 1385 ساعت 18:23

سلام
ممنون از این که بهم سر می زنی
دل هیچ کسی رو نشکونی ها باشه
از دو مهری ها این کار بعیده
نا سلامتی ما متولد ماه مهریم .

سلام عزیزم
آخه بخدا تقصیری نداشتم... یعنی از قصد نبود...
چشم دیگه قول قول ... نمیشکونم...نمیشکونم...نمیشکونم...

قربونت

سلام مهربون
همیشه فکر می کردم تنها بودن سخته اما حالا می فهمم تنها شدن سخت تره
شاد باشی

سلام عزیزم
با هات موافقم تنها شدن سخت تره

ستاره چهارشنبه 19 مهر 1385 ساعت 21:17 http://herkoolenini.mihanblog.com

سلام عزیزم.....

منم وبلاگ تورو خیلی دوست دارم.....

خیلی باحال مینویسی جیگر....

ممنون ازین که لینکم وگذاشتی منم لینکت کردم عزیزم....

بازم بیا پیشم ....

منتظرتماااااااااا

سلام عزیزم
ممنونم..
حتما میام عزیزم

خزان نوشت پنج‌شنبه 20 مهر 1385 ساعت 09:02 http://chayesabz.blogsky.com/

سلام. خوشحال که الان وبلاگ ترا اتفاقی پیدا کردم. بازم میام.
موفق باشی

سلام
منم همینطور تشریف بیارید خوشحال میشم.....منتظرم

شما هم

چه بد کردم نکردم ..........

ای بابا......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد