سلام دوستان عزیزم

ممنون که اینکه این چند وقت تنهام نذاشتین..

امروز اینترنتم وصل شد..

منم از ذوقم جشن گرفتم به همه هم خبر دادم

 

اینم یکی از دوستانم برام اف گذاشته بود که منم براتون میذارم :

تنبلهای عزیز توجه فرمائید راهکار های جدید رسید : 1. روزها استراحت کنید تا شبها بتوانید راحت بخوابید. 2. در نزدیکی تختتان صندلی راحتی بگذارید، تا اگر از خواب بیدار شدید، روی آن بنشینید و استراحت کنید. 3. خوابیدن به نشستن، نشستن به ایستادن، ایستادن به راه رفتن الویت دارد. 4. جایی که می توانید بنشینید چرا می ایستید. 5. کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا. 6. اگر حس کار کردن به شما دست داد، کمی صبر کنید

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عمو پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 10:06 http://pardiseshgh.blogskky.com

عمو جون سلام
خوشحالم که برگشتی ... خیلی دیر به دیر میایی ...کجایی ..نیستی ؟

سلام
ممنونم..
یه ماهی بود که اینترنت نداشتم..حالا سعی میکنم جبران کنم..

دفتر عشق پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 10:40 http://daftareshghe.blogsky.com

سلام. خوبی؟ وب لاگ زیبایی داری خوشحال میشم به دفتر عشق هم بیای. منتظر حضور گرمت هستم. شاد باشی . یا حق

سلام
ممنونم..نظر لطف شماست..حتما میام..
شما هم شاد باشید

رضا زاده پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 12:52 http://del-dadeh.blogsky.com

سلام علیکم
مثل همیشه برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .

این متن برایم تازگی داشت و بی اختیار آن را چند بار خواندم ! .............. متن زیبا و روانی بود و برای بخش طنز وبلاگ شما بسیار بسیار خوب انتخاب شده بود .
برای اینکه نظر خود را اعلام کنم اجازه بدهید برای دوستان دیگری که این متن را می خوانند عرض کنم که محتوای متن فوق به طور جد و یقین کوچکترین ارتباطی با مدیریت این وبلاگ ندارد .
جالب است که بگویم ایشان دارای ارده و توانایی و مدیریت بالایی است که با لطف پروردگار و آموزه های کسب شده از سر انگشتان دل و جان پینه دوزی که با ؛ویژگی ؛ این دل را حفظ و پرورش داده ُ به ثمر نشسته ......... و با توجه به گذشته ........... ُ ایشان آینده ای بسیار موثر و درخشان خواهند داشت . ان شاءالله

با سلام
این نظر لطف شماست..خوبی از خودتونه
خیلی خوشحال میشم که میبینم یکی با اهمیت و سر فرصت مطالب رو میخونه و به صورت خیلی خوبی هم نظرش رو میگه.. ممنونم

این قسمت طنز هم برای تنبل ها بود وگر نه من که اصلا اهل تنبلی و این حرفا نیستم..

ملتمس دعای خیر شما عزیزان

شهرام پنج‌شنبه 3 اسفند 1385 ساعت 20:35

سلام دوست من ..

خوشحالم که رو براه شدی ...

راستشو بگو این مطلب رو برای من نوشته بودی ؟

شاد باشی ..

سلام
ممنونم...
این مطلب رو برای آدم های تنبل نوشتم..
حالا اگه شما هم تنبلید٬ میتونید به خودتون بگیرید :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد