۱۳۸۶

یا مُقلّبَ القلوبِ وَالابْصارْ ، یا مُدَبِّرَ اْلَلیلِ وَالَّنهارْ ، یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَاْلاَحْوالْ ، حَوِّلْ حالِنا اِلی اَحْسَنِ الْحالْ

سال ۱۳۸۶ مبارک

سلام بر همه ی دوستانم..

ببخشید که دیر آپ کردم ٬ کمی گرفتار بودم.. البته گرفتاریم خوب بود گرفتاری نبود کمبود وقت بود..

 سال نو رو پدر و مادرم و خواهرم اومدن پیشم..

 

از اینجا هم به همه ی دوستان وبلاگنویس سال نو رو تبریک میگم..و قول میدم در اولین فرصت به همتون سر بزنم..

سال خوبی رو برایتان آرزومندم..

 

به مناسبت سال نو چند تا اس ام اس برام رسید که اینجا ۲ تاش رو میگذارم..

 

مثل ماهــی ســر زنده

مــثل ســبزه زیبــــا

مثل سمنو شیرین

مثل سمبل خوشبــو

مثل سیـــب خوشرنگ

مثل ســــــــــــکه با ارزش

 باشید

 

The year is almost gone but it has also made us strong. The path was long but we walked it with song. There were fears and tears but we also had reasons for cheers…wishing you happy memories of 1385 and have a great and blessed 1386…

Happy New Year

 

 

نظرات 14 + ارسال نظر
یاس پنج‌شنبه 2 فروردین 1386 ساعت 21:44 http://doavamonajat.blogfa.com

بوی باران ، بوی سبزه ، بوی خاک
شاخه های شسته ، باران خورده پاک

آسمان ِ آبی و ابر ِ سپید
برگهای سبز بید

عطر ِنرگس رقص باد
نغمه ی شوق ِ پرستوهای شاد

خلوت ِگرم ِکبوترهای مست
نرم نرمک میرسد اینک بهار

سال نو مبارک
ممنونم از حضور سبزتان

به امید دیدار
خدانگهدار

سلام
ممنون از حضورتون

و

ممنون از متن قشنگتون

شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم.....
حرفایی بود توی قلبم....من نگفتم.......نتونستم........... نتونستم... !!!!؟
.
.
سلام
ممنون از حضورت
دلت شاد

سلام
بیاییم و قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم..

کلماتی از یک کوهنورد شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 19:25 http://mortezasalehi.blogfa.com

سلام سلام
آوای خوش بهار تقدیم تو باد
سلامی به زیبایی فصل بهار به قشنگی باران بهاری به درخشندگی ستارگان شبهای تابستان به گرمای روزهای تابستان
خوبی
عیدت مبارک
ممنون
همیشه ممنونتم
این آپی که تا آخر همین هفته می کنم مطمئن باش تو رو هم فراموش نمی کنم
حتما حتما حتما اسم عزیز ترین هایم رو می نویسم از جمله شما دوست عزیزم شاید کمی از خجالت شما در بیاییم
خوب الان زیاد وقت ندارم امیدوارم من رو باز مثل همیشه ببخشی
فعلن کاری نداری
ها راستی راستی
عید شما مبارک سال خوب و خوشی رو در کنار خانواده داشته باشید
تا سلامی دیگر بدرود

سلام
ممنون از متن زیبایتان..
حتما سر میزنم..
سال نو شما نیز مبارک!!

سمیرا شنبه 4 فروردین 1386 ساعت 22:02

سلام
چه طوری ؟
سال نوت مبارک
می بخشی دیر به دیر بهت سر می زنم .
دو مهری ها همشون این جوریند دیگه نه ؟ البته منهای بامرامی مثل تو که یاد ما کردی

سلام عزیزم
ممنونم خوبم..
عید شما هم مبارک..
خواهش میکنم..نه تو رو خدا گردن ۲ مهری بودنت ننداز .. :):):):)

شک نکن که تو هم با مرامی

پینه دوز یکشنبه 5 فروردین 1386 ساعت 07:41 http://pineh-doz.blogsky.com

سال نو بادیدنو مبارک
خوب این چند روزه به زحمت افتادی.
اخ .ساعتم! فداسرت

ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
این حرفا چیه.. تا باشه از این زحمتا..شما رحمتین...

ساعتتون؟؟

عیدتون مبارک..
سال خوبی داشته باشید

رضا زاده دوشنبه 6 فروردین 1386 ساعت 16:37 http://del-dadeh.blogsky.com



سلام علیکم

اینجانب نیز به سهم خود عید سعید نوروز را تبریک گفته ُ موفقیت روز افزون شما را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم .

سلام
ممنونم..
منم سال نو را به شما تبریک گفته و از خداوند سلامتی و شادمانی را برایتان خواهانم..

شهرام سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 12:29

سلام دوست من

سال نو مبارک

شاد و پر طراوت باشی ..

سلام

عید شما هم مبارک..
ممنونم
سال خوبی را برایتان آرزومندم

کلماتی از یک کوهنورد سه‌شنبه 7 فروردین 1386 ساعت 18:29 http://mortezasalehi.blogfa.com

سلام ، سلامی به زیبایی بهار، به قشنگی ستاره های شب های تابستان و گرمای روز های تابستان
خوب خوب خوب
این بارتوی ادامه مطالب اسم دوستان عزیزی که همراهم هستن نوشتم دوستانی که همیشه من رو شرمنده محبت هاشون کردم
اسم شما رو هم نوشتم امیدوارم بتونم کمی از خجالت خوبی هات در بیام

سال نو مبارک امیدوارم سالی خوب و خوشی رو در کنار خانواده محترم داشته باشید
تا سلامی دیگر
بدرود

سلام
ممنونم که خبر دادید..
سال نو شما هم مبارک..
ممنون که از منم در وبلاگتان یاد کردید..
شاد باشید

ریحانه چهارشنبه 8 فروردین 1386 ساعت 09:23 http://etre-zohoor.blogsky.com

به نام خدا
سلام
شهادت مظلومانه امام حسن عسکری (ع) را خدمتتون تسلیت عرض میکنم
چه زیباست آن هنگام که بانگ انا المهدی از سوی خانه عشاق به گوش جهانیان رسد
بیایید دعا کنیم که امسال بتوانیم جاده های انتظار را به پایان برسانیم و شاهد ظهور باشکوه مولا باشیم
التماس دعا

سلام
منم شهادت این امام همام رو به شما و دیگر دوستدارانش تسلیت عرض میکنم . امیدوارم که همگی از منتظران واقعی ظهورش باشیم

خزان نوشت جمعه 10 فروردین 1386 ساعت 01:07 http://chayesabz.blogsky.com/

سلام
سال نو مبارک

سلام
عید شما هم مبارک..

دفتر عشق شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 21:12 http://daftareshghe.blogsky.com

سلام خوبی؟ سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی رو در کنار خانواده محترم داشته باشید
دفتر عشق آپدیت شد و بی صبرانه منتظر حضور سبز و بهاری شما هستم
بهاری باشی و عاشق. یا حق

سلام
ممنونم..سال نو شما هم مبارک..
حتما میام..ممنون از لطفتون..

حامی سه‌شنبه 14 فروردین 1386 ساعت 14:41 http://www.p30data.com

سلام
دوست عزیز سال نو مبارک امیدوارم سال خوب و پر از موفقیتی داشته باشید.
خوشحال میشم به منم سر بزنید.

جانتان خوش [گل]

سلام
ممنونم..سال نو شما هم مبارک باشه..
ممنون که سر زدید..من هم حتما خواهم امد..
شاد باشید

فرشته چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 15:51 http://mehdi-fereshteh.persianblog.com

سلام
ممنون به من سر زدی
جمعه تولد مهدی منه بیا به وبم سر بزن آپم
منتظرم

سلام
خواهش میکنم..حتما خدمت میرسیم..

حضرت عشق --** روزبه **-- جمعه 17 فروردین 1386 ساعت 13:17 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...تو خاموشی خونه خاموشه...شب آشفته گل فراموشه...بخواب که امشب پشت این روزن شب کمین کرده روبه روی من...
------------
** حضرت عشق ** برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ به روز شد !
منتظر حضور گرمت هستم
قربانت
راستی کو لینک من ؟ پاکش کردی یا هنوز نذاشتی ؟
فعلا....
----------- یا حق !‌---------

سلام
چهشعر قشنگی بود..سال نو مبارک..جتما میام..
لینکتون هم چشم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد