بازم مثل همیشه ایران برنده میشه

سلام دوستان

امشب و دیشب یکی از بهترین و شب های این چند سال دوری از وطن بود برام..(غیر از وقتایی که خانواده ام میان اینجا و کلی خوش گذرونی داریم..) خیلی شادی کردیم..تیم والیبال جوانان ایران در ششمین دوره مسابقات آسیا که در کشور مالزی برگذار میشد...با شکست تیم هندوستان به مدال طلا دست یافت..

دیشب و امشب تونستیم بریم استادیوم..خیلی تشویق کردیم..

 

امشب هم که از دیشب بهتر بود..آخه مسابقه فینال بود.. امشب حدود ۱۰۰ تا ایرانی اومده بود اونجا..ولی از کل آدم هایی که اومده بودن استادیوم شلوغ تر بودیم..بچه ها ۲ تا طبل آوردن با ۳-۴ تا بوق و شیپور..اینقدر جو گرم و خوب بود خیلی از مالایی ها اومدن کنار ما نشستند و ایران رو تشویق کردن..کلی با پرچم ایران عکس انداختن و شلوغ کردن..

خدایی اگه تشویق ها نبود معلوم نبود که قهرمان شیم چون تشویق ما خیلی برای بچه ها و حریف تاثیر داشت..بچه ها که خیلی روحیه میگرفتن..ولی اونا کلی تضعیف روحیه شدن..از نگاه هاشون به ما معلوم بود     ما ها هم که همه ذوقی میکردیم واسه خودمون

(کش رفته شده از وبلاگ گیلاسی)

آخر بازی هم رفتیم داخل زمین و با بازیکن ها و مربی عکس گرفتیم..ما نصف بازیکن ها بودیم

(از لحاظ قدی ولی از لحاظ سنی از اونا بزرگتر بودیم)

عکس ها رو الان به علت خستگی زیاد نمیتونم بزارم 

برم بخوابم که فردا کلاس دارم

 

پینوشت: آمار رو اشتباه داده بودم مثل اینکه ۵۰۰ تا ایرانی بود خب تقصیر من نیست من که نشمردمشون..

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 14:01

سلام

خوش بحالتون که از نزدیک بازی رو دیدین ...رفتم عکسارو دیدم ...چه شور و اشتیاقی ...تو رو هم دیدم :)

سلام
اره خیلی خوب بود که از نزدیک دیدم..مخصوصا من که چند وقتی هم بود که دلم گرفته بود..این شادی و شلوغی خیلی برا روحیه ام خوب بود..
بعید میدونم که از تو اون عکس میشد منو پیدا کرد!!

angel دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 14:30 http://http://www.beautiful-angels.blogsky.com

سلام گلم
تبریک میگم ولی تمام اخبارهای ورزشی رو با دقت دیدیم اما متاسفانه ندیدیمتون ولی از خوشحالیتون شادم

سلام عزیز دلم
ممنونم از دقتت و توجهت..
منم از شادی تو خوشحالم!!

علی چهارشنبه 9 خرداد 1386 ساعت 23:09 http://chickensoup.blogsky.com/

سلام دوست پائیزی عزیزم
امیدوارم که حالت خوب خوب خوب باشه
خیلی ممنون هستم که اومدی و من خونه نبودم
آخه چند روز بعد مریضیم تو کار خرید یه لپ تاب بودم و تا آخر شب خسته و کوفته میومدم خونه نا نداشتم که تکون بخورم
حتماْ فردا ۵ شنبه میترکونم
راستی دست گلت درد نکنه که ایران رو اینجوری با جون و دل تشویق کردی
من ازت ممنونم به جای خیلی ها

سلام
ممنونم..حالا که خریدید حتما خستگی این چند روزه در اومده..
ما وظیفه مان بود که تشویق کنیم..
این کمترین کاری بود که میتونستیم در ورزشگاه حضور داشته باشیم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد