روز مادر

اگه سبزم ،اگه جنگل

اگه ماهی ،اگه دریا

اگه اسمم همه جا هست

روی لب ها٬ تو کتابا

اگه رودم٬ رودگنگم

مثل مریم اگه پاک

اگه نوری به صلیبم

اگه گنجی زیر خاک

واسه تو قد یه برگم پیش تو  راضی به مرگم 

 اگه پاکم مثل معبد

اگه عاشق مثل هندو

مثل بندر واسه قایق

واسه قایق مثل پارو 

اگه عکس چهل ستونم

اگه شهری بی حصار

واسه آرش تیر آخر

واسه جاده یه سوار

واسه تو قد یه برگم  پیش تو راضی به مرگم

اگه قیمتی ترین سنگ زمینم

توی تابستون دستای تو برفم

اگه حرفای قشنگ هر کتابم

برای اسم تو چندتا دونه حرفم

اگه سیلم پیش تو قد یه قطره

اگه کوهم پیش تو قد یه سوزن

اگه تن پوش بلند هر درختم

پیش تو اندازهء دکمه ی پیرهن

واسه تو قد یه برگم   پیش تو راضی به مرگم

تقدیم به بهترین مادر دنیا....با سپاس فراوان

مامانی گلم از دور روی گلت     و    دستان پر مهرت را بوسه میزنم

سایه ات پردوام

روزت مبارک

 

تولد دردانه ی پیامبر (ص) رو به همه ی مسلمانان و دوستداران آن حضرت تبریک میگویم

این روز عزیز به همه ی مادرای عزیز مبارک باشه

هفته ی زن رو نیز بر همه ی همون مادرای عزیز و دیگر زنان خوب دنیا تبریک و تهنیت میگم


 


 

نظرات 7 + ارسال نظر
angel پنج‌شنبه 14 تیر 1386 ساعت 12:33

من هم همه ی این صفحه ی نازتو تقذیم به همون مامان ذوست ذاشتنی میکنم
میبوسمت بای

سلام عزیزم
قربونت برم..من ۲ تا میبوسمت//میدونی که یکیش ماله کیه؟؟ :) الهی من فداش بشم

علی جمعه 15 تیر 1386 ساعت 11:07 http://chickensoup.blogsky.com

ممنون عالی بود عالی
من هم تبریک می گم به همه خانومها

سلام
ممنونم از تبریکتون :)

ساحل جمعه 15 تیر 1386 ساعت 22:32 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام عزیزم
چه شعر زیبایی!
چه احساسات قشنگی!!
وای خوش به حال مامانت که همچین دختر گلی داره.
منم این روز رو تبریک میگم. همه به مامان خوب شما و هم به همه مامانای دنیا.

سلام عزیز
ممنونم.//
اره واقعا خوش به حال مامانم :)
ممنونم از تبریکت..منم این روز رو بهتون تبریک میگم..

زیرزمین جمعه 15 تیر 1386 ساعت 22:34 http://zirzaminehaftom.blogsky.com

سلام
چه شعر خوشکلی بوددددد.

سلام
ممنونم..

پینه دوز جمعه 15 تیر 1386 ساعت 23:30

سلام دوست تمام فصلها
خوبی؟
دعای خیر مادرت ومادر همه مون (حضرت زهرا س)بدرفه راهت
معلومه که خیلی مامانت دوست داری.خوش بحالش !

ســـــلام به پینه دوز عزیزم
ممنونم خوبم//
ممنوم از دعای خیرت..
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله که مامانم رو خیلی دوست دارم..اخه خیلی دوست داشتنیه :):)
واقعا خوش به حالش :)

Maryam, me & Myself شنبه 16 تیر 1386 ساعت 15:05 http://maryami-myself.blogfa.com

Maryam, me & Myself هستم! اسباب‌کشی‌م رو اعلام می‌کنم!

سلام
ممنونم که خبر دادی..خدمت میرسیم :)

[ بدون نام ] دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 13:55

خیلی ..... .....
خیلی زیبا بود.
اقدام شما زیبایی شعر را صد چندان کرده بود .
واقعا انقدر که از اقدام شما لذت بردم از شعر لذت نبردم .
این شعر را قبلا دیده بودم . به این زیبایی نبود .
برای همه چیز به شما تبریک می گویم .
هم برای خود شما و هم برای مادر محترمتان و .....
هم برای پینه دوز .
ان شالله روز به روز زیبا تر و قشنگتر و موفق تر از گذشته .....
عاقبت به خیر و مورد رضایت پروردگار . ان شا الله .
اجر شما با حضرت زهرا ( س‌)

سلام
کاش اسمتون رو هم میگذاشتید...
ممنونم از لطفتون..

شما رابطه ی من و پینه دوز رو از کجا خبر داری؟؟؟ :)))
ممنونم از دعای خیرتون
شما هم شاد و موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد