میتوان با هیچ ساخت..میتوان صد بار هم..

          مهربانی را٬

                                                           خدا را٬

                                                                                                   عشق را٬

 

با لبی خندان تر از یک شاخه گل تفسیر کرد

                                                   میتوان این جمله را در دفتر فردا نوشت:

 

"خوبی از هر چیز دیگر بهتر است"

 

نظرات 7 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 19:31 http://chickensoup.blogsky.com/

سلام
به به چه عجب زود به زود می ایی
راستی جایزه هم میدی ؟
به کسی که بگه ؟

سلام
من که همیشه زود به زود میام..این چند وقت کامپیوتر نداشتم..
حالا جبران میکنم..
من که جواب رو تو نظرات پست قبل گفتم.. :) دیگه جایزه چی بدم..

گلین سه‌شنبه 19 تیر 1386 ساعت 23:45 http://www.galin83.persianblog.com

سلام عزیزم
خوشحالم که کامی درست شد.
در مورد سوسکا من شنیدم اگه سرشون هم ببری تا چند روز زنده می مونن بعدش از گشنگی می میرن. می بینی تو رو خدا؟

سلام عزیزم
ممنونم..
اره نامردا..خیلی بدن (بد هستند)
والا اونی که من دیدم بعد از چند ماه از گشنگی هم نمرد..

چرا این روزها همه پاییزی شدن

سلام
ممنونم که به وبلاگم سرزدید.. :)
من وبلاگم رو مرداد ماه سال قبل باز کردم..و اسم وبلاگ رو هم با توجه به تاریخ تولد خودم انتخاب کردم..
میگم مگه پاییز بده؟؟
تازه پینه دوز که بهم میگه دوست تمام فصلها..خوب این یعنی من از اون ادمهای پاییزی ( اون پاییزی که خیلیها فکر میکنن ) نیستم..
من یه پاییزیه پر سر و صدا و شیطونم..و یه وقتایی هم مثل بقیه ادما یه روزای پاییزی بارونی دارم..
بگذریم..
بازم ممنونم که سر زدید

سلام
چه احساساتی !
می توان به شرطی که خواست .

سلام
بله خواستن توانستن است :)

زیرزمین جمعه 22 تیر 1386 ساعت 10:51 http://zirzaminehaftom.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدی.
خوبی خیلی خوبه.
اما آدمای خوب خیلی کمن...

سلام
ادمای خوب کم نیستن..چشمها را باید شست!!

ساحل جمعه 22 تیر 1386 ساعت 19:49 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خواهر خانمی عزیزم
قبلا هم واسه این پستت یه نظر توپ (چشمک) گذاشته بودم اما حالا نیستش (ناراحت) ( یه کم هم گریه)
خیلی قشنگه. خیلی آموزندست. واقعا میشه ساخت. همه چیزو از اول میشه ساخت.
کاش اینو با تمام وجودمون یاد بگیریم: خوبی از هر چیز دیگر بهتر است.
و البته ببینیم خوبی رو به چه نیتی و برای کی انجام میدیم. این مهمه. نه عزیزم؟

منم به روزم با جمعه های انتظار
منتظرتم گلم

سلام عزیزم
مطمئنی که نظر گذاشتی؟؟ چون من اهل نظر پاک کردن نیستم..اونم نظر دوستای خوب وبلاگیم..
این جمله ها رو مامانم برام تو اس ام اس زده بود..منم چون خوشم اومد اینجا نوشتمشون..به نظر منم خیلی اموزنده هست و زیبا..
بله همینه که شما میفرمایید..
حتما خدمت میرسم...

مرجان جمعه 22 تیر 1386 ساعت 23:09 http://anemone.blogsky.com

صد بار بدی کردی و دیدی ثمرش را
خوبی چه بد داشت که یک بار نکردی

سلام دوسته من
با خوندنه نوشتت یاد اون یک بیت شعر که اون بالا نوشتم ، افتادم

برام جالبه که نه من تا حالا بهت سر زدم و نه تو به من . اما لینکم کردی . این کارت منو شرمنده کرده .

شاد باشی

سلام عزیزم
اره این شعر هم هم معنی این جمله هست..
خواهش میکنم عزیزم..دشمنت شرمنده باشه..من چند وقتی وبلاگت رو میخونم..اگه نظر نذاشتم دلیل نیست که سرنمیزنم خانومی..
شما هم شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد