فوتبال

 

امروز ایران با چین بازی داره..

میریم ورزشگاه..

دعا کنین ببره..ما ضایع نشیم جلو این چینی ها..

بعد از همه بازی ها شاید یه پست نوشتم و احساساتم رو گفتم و عکسها رو گذاشتم..

البته شاید!!

 

 

پی نوشت(بعد بازی): من الان به طور کامل بی حس و بی صدام..بس شلوغ کردم از نفس افتادم..جای همتون خالی..من به جای همه هم شعار دادم..هم فحش دادم..و هم هورا کشیدم..کلی هم سوت زدم که دیگه تمام دل و روده ام درد گرفت..

البته به این شدت هم نه ها..ولی خوب...

 

از دست داور خیلی حرص خودمکم مونده بود برم وسط زمین و بازی رو به حاشیه بکشونم

در کل خوب بود..خدا کنه ایران به عنوان تیم اول بره بالا...که بازی بعدشم همین جا باشه..

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر

زندگی شاید همین باشد... یک فریب ساده و کوچک... آن هم از دست عزیزی که دنیا را... جز برای او نمی خواهی... من گمانم زندگی باید... همین باشد..
سلام دوست عزیزم
ممنون از اینهمه لطفی که به من داری
دلت شاد فوتبالیست عزیز

سلام
ولی من فکر میکنم زندگی چیزهای دیگه ای هم میتونه باشه :))
قربونت برم..
:)

علی یکشنبه 24 تیر 1386 ساعت 23:35 http://chickensoup.blogsky.com

سلام
وای تو خیلی خیلی شیطون هستی ها
دستت درد نکنه که این همه سوت زدی
راستی از تلویزیون هم داشت نشون میدادت که داشتی جیغ میزدی
اگه عکس هم گرفتی بزار ببینیم
ممنون

سلام
ای بابا من که کاری نکردم که :))
واقعا از نفس افتادم..
اونی که دیدین من نبودم..اخه من جیغ نزدم فقط سوت زدم..تازه جامم یه جا بود تو تصویر نبودم :((
عکس هم باید ببینم چی میشه..اخه شبه نمیشه عکس گرفت//
باید عکسهای تو سایتای خبری رو بذارم..که اونم خب هرکی میتونه بره خودش ببینه دیگه.. :(

متولد ماه مهر دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 17:07 http://khengol.blogfa.com

زیاد حرص نخور جوجو رو آخر پاییز میشمرن.
اینا آخرش گند میزنن.
میگی نه »؟ببین...........
ممنون از حضور گرمت ..

سلام
نه حرص رو که نمیشه نخورد..
اینا گند رو اولش میزنند و بعد نمیتونن جمعش کنند..مساوی میکنن..
فکر کنم به مالزی ۷-۸ تایی بزنیم..

بس که دیوار دلم کوتاهست هرکه ازکوچه تنهایی من می گذرد به هوای هوسی هم که شده سرکی می کشد ومی گذرد....
دلت شاد داداشی
ما که فاصله رو برداشتیم

سلام
این دیوار دل منم خیلی کوتاهه..باید یه کم اجر و سیمان بخرم یه دیوار سفت و محکم بسازم جلوش..
ممنونم ولی یاسمین جون تو بعد این همه رفت و امد هنوز نفهمیدی من ابجیتم نه داداشت؟؟؟؟
منم فاصله رو برداشتم ولی فایده نداره..بذار باشه که حداقل دلیلی برا دوری و دل تنگی باشه...

پینه دوز سه‌شنبه 26 تیر 1386 ساعت 11:50

سلام
شماره معکوس:.........................................................
...................................................................
...................................................................

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
۲۶ ساعت دیگر... :)

مرجان سه‌شنبه 26 تیر 1386 ساعت 17:47 http://anemone.blogsky.com

کامنته منو حذف کردی سنگدل ؟ الهی یا شب بمیری یا روز (نیشمولک) حالا جوابه گیگیلیو چی بدم من ؟ موهامو که می کنه (غشششششششششششمولک)

سلام
الهی خدا نکشتت دختر..اول.... بعد...همونی که تو وبلاگت نوشتم :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد