تولد حضرت علــی (ع)

 

علــی ای همای رحمت تو چه آیتـی خدا را

که به ما سوا فکندی همه سایه ی هـما را

دل اگر خدا شناسی همه در رخ علـی بین

به علی شناختم من به خدا قسـم خدا را 

سلام بر دوستان عزیزم

 فرخنده میلاد کعبه زاد حماسه و مهرورزی، مولود کعبه،  مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام بر ییروانش و به خصوص پدران زحمتکش و پدر عزیزم مبارک باد

 

 پی نوشت ۱: شرمنده دوستان عزیز که نرسیدم بهشون سر بزنم..به چند دلیل..انشاالله در اولین فرصت به همه تون سر میزنم..

پی نوشت ۲: امروز جواب IELTS رو گرفتم این بار نمره مورد نیاز رو آوردم ۶.۵

 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
منم این عیدو تبریک میگم
موفق باشی
دلت شاد

سلام
ممنونم
قربونت تو هم همیشه شاد باشی

علی دوشنبه 8 مرداد 1386 ساعت 00:03 http://chickensoup.blogsky.com

سلام دوست پاییزی
خوبی؟
چرا آپ نمی کنی دلمون تنگ شده
حتما مشغول و در گیر کارو درس و .....
اما وقت کردی یه سری به وبلاگت بزن
موفق باشی

سلام
ممنونم بد نیستم..
امروز دلیل آپ نکردنم رو میگم..
ممنونم

بارباپاپا پنج‌شنبه 11 مرداد 1386 ساعت 12:34

سلام دوست من خوبی؟چه خوب بود که بازیها مالزی بود حداقل شما بعد از کلی مدت خانواده رو ملاقات کردین،راستی آدرس وب من تغییر نکرده و آدرس دومین پرشن بلاگ تغییر کرده و خود من هم کلی طول کشید تا بفهمم به هر حال عذر میخوام.تبریک میگم و امیدوارم در همه ی زندگی مثل آیلتز موفق باشی.همیشه شاد باشی دوستم

سلام
ممنون..
ببخشیدا خانواده به خاطر دیدن ما اومده بودنا نه به خاطر فوتبال..
نه که این فوتبال ایران دیدنم داره حالا ارزش داشت اینا از اونجا بکوبن بیان اینجا برن استادیوم.. :))
اره متوجه شدم ولی خب شما که بچه های پرشین هستید باید به دوستاتون خبر میدادید دیگه
ممنونم از تبریکتون..
شما هم شاد باشی

کلماتی از یک کوهنورد پنج‌شنبه 11 مرداد 1386 ساعت 20:02 http://mortezasalehi.blogfa.com

سلام
خوبی
چه خبرا
الو الو خبر خبر خبر دارم
از اون خبرای داغ که بعضی وقت ها بهت می گن من هم اومدم بگم خبر دارم
خبرم داغ ترین خبر این چند روز اخیر هست ها
نیای ضرر می کنی
اول اینکه آپ کردم
با یک خبر داغ
سقوط هیلیکوپتر در ارتفاعات دماوند نیای بی خبر می مونی و میری داغ داغ نیای ضرر کردی آخر نشی ها
بدو بدو

منتظرت هستم ها
تا سلامی دیگر بدرود
دیر نکنی

سلام
ممنون..
حتما میام..

مرجان جمعه 12 مرداد 1386 ساعت 19:20 http://anemone.blogsky.com

سلام دوست جون
ببخش که دیر رسیدم . یادم اومد که ولادت مولا علی (ع) رو بهم تبریک گفته بودی . جوابه کامنتت رو دادم ولی دیگه فرصت نکردم بهت سر بزنم چند روزی هم نتونستم بیام نت

منتظره آپت هستم دوست جونی
بهت تبریک میگم بابت نمره قبولی توی امتحانت

شاد باشی همیشه

سلام عزیزم
ممنونم از جوابیه..اشکال نداره ..خوبیش اینه که دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره..
قربونت برم..
ممنونم. U2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد