اعیاد شعبانیه

 

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

                                                عــــــطر نــــفس بـــــــقیـــــــه الله آمد

با جلوه ی سجاد و ابوالفضل و حسین

                                                یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

 

 

اعیاد بر شما مبارک

 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 3 شهریور 1386 ساعت 23:29 http://chickensoup.blogsky.com/

سلام دوست پاییزی عزیز
خوب هستی دیگه به ما سر نمی زنی
عید شما هم مبارک باشه

سلام
ممنونم..خوبم..ولی بی حوصله ام..
خدمت میرسیم..
عید شما هم مبارک

ترنم بهار یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 06:23 http://taranome-bahar.blogsky.com/

سلاممممممممم گلم
از بابت تبریکت و جمله های قشنگت متشکرم
و شما شکسته نفسی میفرمایید
وبلاگ شما خیلی نازه ازش استفاده میکنیم
قربونت تا اطلاع ثانوی
بای عزیزم
ایام به کام

سلام عزیزم
خواهش میکنم..
لطف داری عزیزم
قربونت بای

ترنم بهار یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 06:35 http://taranome-bahar.blogsky.com/

سلام عذر میخواهم با یک روز تاخیر
تولد حضرت علی اکبر حسین (ع) و روز جوان رو به شما و همه جوانان تبریک عرض میکنم عزیزم
خدا نگهدارت

سلام
خواهش میشه..
ممنونم از این همه توجهت..
خدا یارت

پینه دوز یکشنبه 4 شهریور 1386 ساعت 18:31

سلام
عید شما هم مبارک
باکمی متفاوت در انتظار بروزم.


یاعلی

سلام
ممنونم
حتما میام..

کلماتی از یک کوهنورد دوشنبه 5 شهریور 1386 ساعت 12:27 http://mortezasalehi.blogfa.com

با عرض سلام و ادب خدمت شما دوست خوب وبلاگ نویسم از اینکه همیشه به وبلاگ من سر می زنید بسیار ممنونم .
نمی دانم چگونه و به چه زبانی از شما تشکر کنم
عذر خواهی من رو پذیرا باشید چون می دونید درگیری ها توی این دوره زمونه زیاده دیگه کمتر آپ می کنم چون تمرینات کوهنوردیم بسیار داره فشرده تر از قبل می شه .
راستی خبری هم برای شما دارم صعود سراسری وبلاگ نویسان حالا یک بار دیگر بر فراز قله دماوند برای بار دوم ایستادم و این بار با بچه های خوب وبلاگ نویس
می خواستم خبر آپم رو به شما بدهم تا بیایید و گزارش دومین صعود به قله دماوند من را توی یک ماه اخیر مطالعه کنید .
خوب بیش از این مسدع اوقات نمی شم
تا سلامی دیگر بدرود

سلام
ممنون از حضورتون..
خسته نباشید..
کاش میتونستم بیام..من عاشق کوهم...ولی حیف..
ممنون که خبر دادید..
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد