سومین سالگرد ورودم به مالزی

سلام

امروز دقیقا ۳ سال شده که من اومدم مالزی...

به شکر خدا یه سری پیشرفت هایی داشتم..

ولی خودم از روندش خیلی راضی نبودم..

میشد خیلی بهتر از این باشه..ولی خب..

بگذریم...

 

ولی در عوض تو این مدت تجربه های با ارزشی بدست آوردم..

امیدوارم که خداوند بهم کمک کنه و بتونم جبران مافات کنم..

از پدر عزیزم هم متشکرم که همه چیزم رو مدیون اونم..

امیدوارم که بتونم زحماتش رو جبران کنم..

 

 

راستی نمیدونم چرا ۲-۳ روزه این آهنگه میاد تو ذهنم:

عمر گران میگذرد خواهی نخـواهی                        سعی بر آن کن نرود رو به تباهی

مطلب دل را طلب از سوی خدا کن                        زان که بود   رحمت او   لایتــناهی

 

بقیه اش رو هم یادم رفته

 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 16:21 http://www.wall.blogsky.com

سلام
خوب درسته تجربه ها تو این را زیادن...شاید سختی تنها بودن تو یه کشور دیگه...اما خوب ارزش داره...شاد برای رسیدن به هدفه قشنگت باسد سختی ها تحمل کنی...شاید تجربه هات خیلی ارزشمندن..
دیوار!

سلام
ممنونم از حضور و لطفتون
درسته تحمل سختی ها رسیدن به هدف رو شیرینتر میکنه..
تجربه ها هم که مطمئننا ارزشمندن

مرجان چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 16:42 http://myn.blogsky.com

سلام دوست جون
تولد تجربه هاتو بهت تبریک میگم :)
آخ که من اگه بدونم تو چه جوری و واسه چی رفتی مالزی ... به جون خودم همین امشب پول جور می کنم میام پیشت

(بوس بوس)
شاد باشی

سلام عزیزم
ممنونم..
عزیزم خیلی ساده..یه چمدون لباس و یه دل شیر میخواد :)
واسه درس اومدم..
بدو پولاتو جمع کن بیا..
منتظرم :)
بوس

ساحل چهارشنبه 28 شهریور 1386 ساعت 17:47 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خواهر گلم
نماز و روزه هات قبول
خیلی خوشحال شدم وقتی پیامت رسید.
مشتاقانه منتظرم بیایی ایران و ببینمت عزیزم.
واااااااای خانومی یعنی سه سال میشه که ایران نیومدی؟؟
عزیزم ان شالله خداکمکت کنه همونطور که دانشجوی خوبی هستی مبلغ خوب و موفقی هم برای دین اسلام باشی که هستی.
اگه اینطور باشه وقتی ان شالله امام مهربونمون تشریف بیارن تو میتونی سربلند باشی و ......
همیشه دعات می کنم گلم تو هم دعام کن.
راستی خانمی چرا هیچ وقت تو مسنجر نمی بینیمت؟

سلام ساحل خانوم
ممنونم..نماز روزه های شما هم قبول..
خواهش میکنم..ممنونم که حداقل مطلعم کردی که رسیده..آخه خیلی منتظر جواب بودم..گفتم حتما نرسیده..حالا خیالم راحت شد که گرفتی :)
منم خیلی مشتاق دیدارتونم..
عزیزم من سومین سالی هست که اینجا هستم..و در این مدت ۲ بار به کشور عزیزمون سفر کردم..الانم دلم خیلی مشهد میخواد..ولی فعلا که آقا نطلبیده..
ممنونم...و امیدوارم..
متشکرم..منم اگه قابل باشم و صدا م به اون بالاها برسه دعا میکنم..

به ۲ دلیل:
اول اینکه من خیلی چت نمیکنم..
دوم اینکه آی دی شریف رو ندارم..
*اگر دوست داری بیشتر در ارتباط باشیم٬ ممنون میشم اگه آی دیت رو برام بزاری تا اددت کنم..

ترنم بهار پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 00:30

سلام عزیز دلم .
ولی اتفاقا شما پیشرفتهای چشمگیری داشتی .
بازم شکسته نفسی.
یادم میوفته ۳ ماه توی ۱ خونه ی ویلایی با دیوارهای کوتاه در یک کشور بیگانه تنها بودی =پس مرد میخواد که بتونه هم درس بخونه هم تنهایی رو تحمل کنه .
انشاالله فردی بشی که اول خدا بعد بابای خوبت و خودت راضی باشی .
قربون دختر گلم برم .به خدا میسپارمت .

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام عزیزم
خوشحالم که اینگونه فکر میکنی..
نه شکسته بندی ( چشمک)
وااااااااااااااااااااااای نگو چون منم یادم میافته تعجب میکنم چطور دووم آوردم :))
عزیزم مرداشم تحمل ندارن..من مطمئنم که دعا های شما پشت سرم بود..دلم به اینا خوش بود..
انشالله..
دست بوس مامان گلمم هستم..قربونت برم

یوسف پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 13:40 http://littlestar.persianblog.ir

امیدوارم اون جا همچنان موفق باشی..جایی که به تو درس های مفیدی برای زندگی داده..

سلام
ممنون از دعای خیرتون..
انشالله بتونم جوابگوی خوبی به خدای خودم باشم.. و خدمتگزار خوبی برای کشورم و مردمش

ساحل پنج‌شنبه 29 شهریور 1386 ساعت 21:30 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام عزیزم
من هرچی جواب پیامت رو دادم نرسید...
اینم آی دی{چشمک}

سلام
ممنونم

امیر جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 14:57 http://www.deltangiii.blogsky.com/

سلام
خوبی دوست قدیمی
کجای
ملزی بهت خوش بگذره
من اپم اگه وقت کردی بیا

سلام
ممنونم..
ای بد نمیگذره..
حتما

*سراب* جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 15:18 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
مالزی چیکار می کنی؟ البته اگر سوالم و فضولی برداشت نکنی
به منم سر بزن.با یه خاطره از یک روز بارونی به روزم
منتظرتم
تبادل لینک؟ موافقی؟منتظر خبرت هستم

سلام
من اینجا درس میخونم اگه خدا قبول کنه..
نه بابا این حرفا چیه..
حتما میام..
لینکت میکنم

ماهی خانوم جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 22:28 http://mahinameh.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی خانوم گل؟
ایشالا همیشه خوب و سالم باشی حالا هرجای دنیا که باشه...
خدا همیشه حواسش به ما هست.
موفق باشی گلکم
ماهی

سلام عزیزم
ممنونم..
زنده باشی عزیزم
ممنون گلم
تو هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد