تولد نگارم

سلام

امروز خیلی خوشحالم..

میدونین چرا؟؟؟

چون تولد عشقمه..

تولد زندگیمه..

تولد نگارمه..

میخوام کلی عکسای کارتونی براش بزارم تا وقتی اینجا رو میبینه ببینه که چقدر تولدش رو با شکوه گرفتم..

ببینه که همه ی شخصیت های کارتونی که دوست داره رو دعوت کردم..

واییییی که چقدر دلم براش تنگ شده..

 

این تبریک از طرف فرشته ها

 

 

این تبریک از طرف میکی موس

 

این از طرف گارفیلد

 

نگار جون تولد۶ سالگیت مبارک

 

این از طرف توییتی

اینم از طرف پــــــــــــــوه

 

اینم از تام و جری که یه کم دیر رسیدن  :)

این گارفیلد شکمو هم که داره تنها تنها کیک رو با شمع هاش میخوره

 

 

این یه سورپرایزه

 پی نوشت۱: عکس این سورپرایزه برا ۶ماهگیش بود..ولی نوشتم ۲ ساله..تازه الانم که ۶ سالشه..این هماهنگی کار رو دارید..

پی نوشت۲: یادتونه ۷/۷/۷ رو؟؟؟ امروز ۷/۱۰/۷ هست..یه خبری در اون مورد شنیدم..خیلی خوشحالم..از اینکه سالمه خدایا شکرت

پی نوشت۳: این اولین باری بود که من بعد از آپ کردنم به دوستان اطلاع دادم..آخه میخواستم همتون برا تولد نگار جونم بیاین..میبینم که این خبر دادن بدم نیستا..به فاصله ی چند ساعت بیشترتون رسیدین..

پی نوشت ۴: میگم اگه یه کم دیگه بگذره و من یکی یکی این کارتونا یادم بیاد اینجا یه باغ وحش اساسی درست میشه

 

نظرات 38 + ارسال نظر
شادمهر بلاگ یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 10:11 http://www.amb.blogsky.com

کد موزیک از نوع فلش برای شما
غرور آسمونو بشکن
<!------ http://webnava.blogfa.com------->
<center>
<embed type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" src="http://abbasir.persiangig.com/document/d.swf" swLiveConnect="true" width="96" height="183"><!------ http://webnava.blogfa.com------->
<BlogSky:Logo Body>

سلام
ممنون :)

ماهی خانوم یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 11:57

سلام سلام سلام
تولد تولد تولدت مبارک
گلکم از طرف ما هم تبریک بگو به این شیطونک!
چی میشد یه کم زودتر به دنیا میومد تا یه جشن تولد خانوادگی میگرفتین!!
ایشالا همیشه شاد و شلامت باشه تا ۱۲۰۰ سال دیگه باهم تولدشو تبریک بگیم!!
بوس بوس بوس

سلام سلام سلام
ممنونم عزیزم...چشم حتما..
آره واقعا!!! کاش میشد...
ممنونم عزیزم..ایشالله در کنار همه ی شما دوستای خوبم..
:*:*:*

*سراب* یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 12:50 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست عزیز پاییزی خودم
تولدش و تبریک می گم.ایشالا که تولد 120 سالگیش و جشن بگیرید...من این قضیه 7/7/7 رو نمی دونم چیه
شاید چون دیر رسیدم و نتونستم بخونم!

سلام خانومی
ممنونم عزیزم
انشالله در کنار همه ی شما ها
مراجعه شود به پست مذکور :)
دیر نشده هنوزم میتونی بری بخونی (چشمک)

*سراب* یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 13:08 http://mirage.blogsky.com

منم به روزم

الان میام پیشت
صبر کن!!

مرجان یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 14:29 http://khodayemarjan.blogfa.com

سلام عزیزم
تولد گلت مبارک
نگار خوشگلم تولدت مبارک.ایشالا خدا همه تون رو سلامت نگه داره و شاد.

سلام گلم
ممنونم عزیزم
خیلییییییییییییییییییی ممنون

سلاممممممممممم
تولدت مبارکککک نگار جوننه ۶ ساله
دلت شاد خانومی

سلامممم یاسمین جونم
خیلی ممنون که اومدی..
متشکرم عزیزم

عطر نعنا یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 15:37

عزیز دلم تولد نگار کوچولوی ناز و شیطون بلا رو بهت تبریک میگم.

زیبایی های زندگی نثار دل کوچیکش باشه....شادی هاش فراوون و غم هاش به اندازه باشه.

تولدش مبارک

سلام خانومی
خیلی ممنونم از لطفت عزیزم
ممنون از دعای خوبت..
:)

مهرزاد......مهرووفا یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 15:52 http://www.mehroovafa.blogfa.com

سلام .خوبین .متشکرم که سر زدید و نظر دادین .بازهم به شما دوستان اینترنتی .
دوستان مجازی فکر میکنید که دوستان غیر مجازی چقدر میتونند در زمانهایی که مانیازمند به یاریشون هستیم به ما کمک کنند ...حتما جواب این سوال رو در وبلاگ مهرووفا بخوانید ......محبت کردین سر زدید .در ضمن منهم که نگار کوچولو رو نمیشناسمش ولی از طرف مهرووفا تولدشو تبریک بگین و در ضمن شخصیت کارتونی پینو کیو را مگه دوست نداره که واسه اون نزاشتین !!!!>>///؟؟؟؟شاد باشین

سلام
خیلی ممنون
وظیفست..
چشم خدمت میرسیم..
خواهش میکنم.
نگار خانوم تاج سر بنده ست.. خواهر کوچیکمه..ممنون از لطفتون
چرا میدونین که بچه ها همه کارتونا رو دوست دارن..حالا یه کم زیاد یا کم..
راستش من این کارتونایی رو گذاشتم که اون بیشتر از همه دوست داره و میبینه..
جای تام و جری هم خالیه..
میبینی یکی یکی یادم میاد!!
ممنونم

یوسف یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 15:57 http://littlestar.persianblog.ir

سلام دوست پاییزی من..تولدش مبارک باشه به خوبی و خوشی..راستی منم اون شخصیت های کارتونی که گذاشتی رو دوست دارم..

سلام یوسف خان عزیز
خیلی ممنون از حضورت..
راستش منم دوسشون دارم :))

پینه دوز یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 17:05

سلام
منم تبریک میگم.این ماهی بد نمیگه ها البته یه چند سالی دیر اشنا شده که سفارشش رو به مامانی بکنه.!
فکر کنم اخرش منم پاییزی عاشق بشم.چون عشقام پاییزیند.

دلت شاد

بــــــــــــــــــــــــه سلام پینه دوز عزیز
خیلی ممنونم..
ماهی هیچوقت بد نمیگه :))
آره بنده خدا یکمی دیر رسیده..
فکر نکن..مطمئن باش
دوست دارم :)

شیما یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 17:43 http://www.pishie-tahna.blogfa.com

salam golam chetori?mer30 keh khabaram kardi rasti tavalode nagar koochooloo mobarak bashe to ham kheili salighe be kharj dadia koli inja ro khoshgel kardi manam hameie in shakhsiataye kartoni ro doost daram ba in keh 18salam shode vali bazam ba in hal hanoozam dooseshoon daram

سلام عزیزم
ممنونم از حضور گرمت..
من اولین باری بود که پستی رو میگذاشتم و به دیگران خبر میدادم..
راستش دلم میخواست همه دعوت باشن تو جشن تولد نگارم..
این شد که همه رو دعوت کردم..
خیلی خوشحال شدم که تشریف اوردین..
آره این کارتونا خیلی خوبه همه دوسشون دارن..منم خیلی خوشم میاد :)

*سراب* یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 20:44 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست جونی!
ایشالا که زود درست تموم می شه بر می گردی؟یه چیز بگم ناراحت نمی شی؟ نه؟ باشه می گم!خب بیکار بودی بری اونور دنیا ؟خرجی که می خواستی تو مملکت غریب بکنی می دادی دانشگاه آزاد خودمون!...آزاد که همه قبولن که! مثل خودم!...البته شاید هم دلایل خودت و داشتی برای تحصیل تو کشور دیگه...به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند!
ولی امیدوارم هر جا که باشی موفق باشی دوست جونی! و زود بیایی ایران و خدمت کنی به وطنمون...
زیر نظرت این و نوشتم:دلتنگی برای وطن یعنی عشق به وطن!
شاد باشی

سلام عزیزم
انشالله..نه عزیزم ناراحت نمیشم‌:)
خب گلم اون زمان که من تو دانشگاه شرکت کردم اینقده راحت نبود..
البته قبول شدم ولی دیگه قبل از اینکه بخوام تعیین رشته بکنم..تصمیم گرفتم که بیام..البته ایده ی پدرم (پینه دوز) بود..میخوای یه سوالم از ایشون بکن.. :)) ولی خب ایشون پیشنهاد دادن و منم لبیک گفتم..
بدشم من الان دارم حقوق میخونم..عمرا اگه میخواستم تو ایران حقوق بخونم هنوزم تونسته بودم..فکر کنم اینقدر پشت این سد کنکوووووووووووور میموندم تا این طرح برداشتن کنکور که ۱۰۰ ساله میگن عملی میشد و من بدون کنکور و با عصا وارد میشدم :)
ممنونم از لطفت عزیزم
انشالله..
ممنونم :)

علی یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 21:01 http://chickensoup.blogsky.com

سلام
به به همه رو دعوت کردید آخر سر که همه کیک ها رو خوردن به من میگی
عیبی نداره این بار
من هم از طرف خودم تولد نگار نازنین رو تبریک میگم ایشالا که ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال با شادی و خوشی زندگی کنید



نگارم نگارم
تو رو خیلی دوست میدارم...

سلام
اااااااااا نههههه کی کیک خورده؟؟ اولا که من که روزه ام..
بقیه رو نمیدونم..ولی صبر کنین نگار خانوم خودش بیاد کیک رو ببره اول :)
تازشم من همه رو با هم دعوت کردم..نهایتا با ۲-۳ دقیقه تاخیر.. شما اگه تو ترافیک موندی گردن من ننداز :)))
شما اگه به موقع هم نمیرسیدی من حتما براتون کیک نگه میداشتم..
منم از طرف نگار خانوم از تشریف فرمایی و تبریکتون خیلی ممنونم..

به به شاعر هم که هستید!!

ژ یگولو یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 23:43

سلاممممممممممممممم دوست جون عزیز...

خوبی؟؟

ایولللل تولد...

مبارککککککککککککککک باشه نگار خانوم ۶ ساله...
مبارک توام باشه تولد عشق و زندگیت...ایشالا همیشه صحیح و سالم و شاد و خندون باشه و توهم از شادی و اون شاد باشی همیشه...

عکسایی هم که گذاشتی حتما خیلی خیلی دوس داره..ایولللل...

من دیدم تو هیچ وقت خبر نمیدادی گفتم چیشده..نو خبرای مهمی بوده تولد نگار خانومی بوده...

مرسی خبر دادی عزیز...

همیشه شاد باشی و خوشحال..فعلا...

سلامممممم
ممنونم..
خیلی ممنون..
متشکرم..خیلی ممنون از تبریک و دعای خوبت..
آره ولی هنوز نمیدونم که دیده یا نه :(
آره بازم تو..کسی متوجه این نشد که من اولین باره خبر میدم..
خواهش میکنم..
بازم ممنون از لطفت و حضورت

ساحل دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 00:13 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
منم میخوام
چه خواهر خوبی
چه جشن تولد قشنگی
سلام نگار جون
تولدت مبارک عزیزم
امیدوارم تو هم زودتر بزرگ بشی و یه دختر خوب مثل این خواهر گلت باشی.
دوست دارم ببینمت.
گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل

سلام عزیزم
شما چی میخوای؟؟
آهان از این خواهرا منظورت منم :)) من فکر کردم نگارو میخوای!!
خیلی ممنون (از طرف نگار)
لطف داری عزیزم..من که خوب نیستم..من تو خوبی انگشت کوچیکه همین نگار خانومم نمیشم :))
انشالله میبینیمتون..
خیلی ممنون از این همه گل خیلی زحمت کشیدین :)

به به بسلامتی...تولد نگار جون مبارک...ایشالا۶۰۰۰۰۰۰ ساله بشه....میگما همتون متولد مهرماهید دیگه نه؟ خنده

سلام خانومی
ممنونم..خیلی ممنون از لطفت
هممون که نه ولی خب نصفمون :)) آره

قورباغه دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 13:14 http://qurbaqeh.blogfa.com

نگار خانم! دختر بزرگ و نازنین! تولدت یه عالمه زیاد مبارک باشه. وبلاگ گرم و پر مهریه درود بر شما نویسنده ی عزیز..

سلام
خیلییییی ممنون..
قابل شما رو نداره..درش بروی همه بازه :))
خوش اومدید

مرجان دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 20:59 http://myn.blogsky.com

سلام دوست جونم :)

تولد تولد تولدش مبارک بیاد شمعها رو فوت کنه تا صد سال زنده باشه :دی

ایشاا... جشن عروسیشو هم توی وبلاگت براش بگیری :)

اتفاقا منم ایندفعه تعجب کردم که خبرم داده بودی آپ کردی

چیش ... منو باش فکر میکردم برات مهم شدم ((=
حسابی زدی به حالم که گفتی استثنا ایندفعه به همه خبر دادی (غشمولک)

قربونت
بوس

سلام عزیزم
مرسییییی
انشالله :))
عروسی خودت ایشالله :)
ای بابا..شما همتون برام مهمید.. ولی من دوست ندارم برم به همه بگم بیاین که من نوشتم..آخه خداییش وبلاگم خیلی خوب نیست که انتظار داشته باشم همه بیان و بخونن..این دفعه فرق میکرد چون تولد بود.. :)
قربونت
:-*

ترنم بهار دوشنبه 16 مهر 1386 ساعت 23:52

سلام به عزیز دل مادر.
خیلی ممنون گلم خیلی عکسها قشنگه و تبریکاتت .
تولدش مبارک انشاالله ۱۰۶ سالگیش.
به امید روزی که با دست پر و موفقیت برگردی و جشن فارغ التحصیلی شمارو بگیریم و همه دوستان وبلاگی رو هم دعوت کنیم.

به به سلام
چه عجب تشریف فرما شدین :)) چشمامون چپ شد بس منتظر مادر عروس و عروس بودیم :)))
خواهر بزرگه که هنوزم افتخار ندادن :))
خواهش میکنم مامانی..من که کار دیگه نمیتونستم براش بکنم.. دلم خواست اینجوری جبران کنم..
ایشالله
اینو خوب اومدی :)

نگا ر سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 00:01

سلام آجی گلم.
مرسی که برام گارفیلد و بقیه کارتون هارو گذاشتی گارفیلد شکمو خوبه؟ چرا کیک رو داره با شمع میخوره؟ بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس شبت به خیر خدا حافظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزمممممممممم
قربونت برم الهیییی نمیدونی که چقدر خوشحالم که اسم قشنگتو اینجا میبینم...
فدات شم..خیلی خوشحالم کردی که به مامان گفتی از طرف تو هم نظر بزاره :*:*:*:*
آره خوبه :)) شیکمو دیگه :)) چیکارش کنیم :))
میترسه همشو ما ها بخوریم..داره با شمعا میخوره =))
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسس
الان دیگه صبح :) صبحت بخیر عزیزم

علی سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 00:15 http://chickensoup.blogsky.com

سلام
ممنونم که برای من کیک نگه داشتید
ما هم روزه بودیم
اما خدایی آخر کیکها رو دادید به ما
من رو هم آخرین نفر دعوت کردید دیگه
باشه عیبی نداره
شوخی میکنم ....


خواهش میکنم ...
راستی من هم به روز هستم
بیا یی خوشحال میشم

سلام
خواهش میکنم..شما از مهمانهای ویژه هستید..
کیک که قابلی نداشت..شام هم در خدمت هستیم :))
حتما میام..

پائیز سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 08:41 http://hejrateto.blogfa.com

از طرف من هم تولد نگار جون رو تبریک بگین

یک سبد گل رز یک بغل آرزوی کال و یک دنیا آرامش برای شما و خواهر گلتون آرزومندم

سلام عزیزم
چشم حتما..
خیلی ممنون از تبریک قشنگتون..
خیلی لطف کردی

نگار آجی سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 08:56

سلام آجی جونم.
من یادم رفت از دوستات تشکر کنم .
من از همه ی دوستات تشکر میکنم .
ایشالا همشون یه گالمه خوب باشن اونا هم تولدشون بشه
۱۰۰۰ سال عمر کنن برا همشونم بوس میفرستم .
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلاممممممممممممم گلم
خب عزیزم تو که تا اینجا میای این شمعا رو فوت کن کیک رو هم قاچ کن تا بتونم تقسیمش کنم :))
مرسییییییییی عزیزم

راستی آرزو یادت نره قبل فوت کردن :))

یه بدهکار سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:17 http://bedehkary.blogsky.com

سلام.تولد تولد تولد نگار مبارک .........
خوش به هالش که یه دلخوش داره.
به هر حال ایشالله ۱۰۰۰۰ ساله شن

سلام
ممنونم از تشریف فرماییتون
آره واقعا خوش به حالش :))
البته بیشتر به خاطر اینکه منو داره میگم :)))
خیلیییییییییی ممنونم..

حضرت عشق سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 11:43 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

به به به عجب تولدی!!؟؟
منم دعوتم مثل اینکه...
ها ؟
ایول تولد خوشملی بو ایشالله سال جدیدی رو در پیش داشته باشه...
در ضمن گفتی ترفند؟ چه ترفندی من دارم که خودم نمی دودنم بگو تا بهت بگم؟!
منتظرم باز...
خوش باشیننن!
فعلنااا....

سلام
بلههههههه همه دعوتن..
خوش اومدین...خیلی ممنون از لطفت..
آره خب..خودتون گفتین ترفنده..
یادتون اومد چی رو میگم؟؟
خوشحالم که تصمیم گرفتین بهم یاد بدین :)
خیلی ممنون

*سراب* سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 13:22 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی
بدو بیا که با یک داستان ادامه دار به روزم
سر بزنی خوشحال می شم

سلام سراب جونم
چشم حتما عزیزم

دلم گرفته....

:((
خدا نکنه دلت بگیره :((
کاش میتونستم کمکی بکنم..
آخه کی دلش میاد دل دختر خوبی مثل تو رو بشکنه و باعث بشه که دلت بگیره؟؟!!
:(
منم دلم گرفت!!

مهرزاد......مهرووفا چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 13:23 http://www.mehroovafa.blogfa.com

سلام .متشکرم که سر میزنید .مهر ووفا آپ شد .در خدمت خواهر خوبم هستم .شاد باشین

سلام
خواهش میکنم..
چشم الان میام

aziz چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 14:35 http://1fanos.blogfa.com

سلام
مبارک باشه...

مطالب جدید وبلاگم رو حتما ببینید
خسیس هم نباشید بذارید از نظراتتون استفاده کنیم

از دومین تلاش ایرانی برای صعود قله کی2
تا استقبال از اولین ایرانی فاتح کی۲

کنار کشیدن از ریاست فدراسیون به نفع آقای فرشید خان مهندس محترم

موفق باشید.
http://1fanos.blogfa.com

سلام
ممنونم
حتما میام...من کجام خسیسه آخه؟؟!!

قورباغه چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 14:57 http://qurbaqeh.blogfa.com

سلام دوباره. وبلاگ خوب شما رو لینک کردم و به روز ام..

سلام
ممنونم..
حتما خدمت میرسم

سلی چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 21:21

سلام دوست جون...
خوبی شمـــــــآ؟
میسی که اومدی بلاگم بهم لطف کردی..
ولی من مدتیه بلاگ نویسی رو گذاشتم کنار ایشالله سال بعد از کنکور...
خیلی خشحال میم باهات آؤنا بشم..راستی اون شناسنام مو می خوام پاک کنم....چه خوب که تو خوشت اوده...:دی

بعد یه هفته اومدم..تو اولین بلاگی هستی که اومدم..خیلی گلی..
نگار جونم که خیلی خوش به حالش شده....
تولدش مبالک..ببوسش
فعـــــــــــــــــــــــــــــــلا

سلام عزیزم
ممنونم..
خواهش میکنم..
سعی کن تو وقتای آزادت بنویسی..حیفه..
مگه آدم شناسنامه اش رو پاک میکنه؟!!
خوشحالم..
ممنونم..
آره :))
چشـــــــــم

*سراب* چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 21:36 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی من!
این اول داستانه یه خورده ادم مور مور می شه! با وجود هزارتا کرم...ولی بعدش داستان رو دو تا کرم می چرخه...قسمت بعدیش و به روز کردم...نمی خوایی سر بزنی بخونیش؟
هر روز یه قسمت به روز می کنم...وقتی کامل داستان و خوندی دوست دارم نظرت و بدونم . در واقع نظر تک تک دوستان و!...هر چند که این داستان کار من نیست!
ولی می خوام ببینم چه برداشتی داشتن از داستان!
شاد باشی

سلام عزیزم
آره..
بقیه اش رو هم میخونم..میدونم که آخرش خوبه..
حتما میخونم..
نظر هم رو چشم
:)

کفشدوزک بدون کفش چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 23:28 http://www.eham.blogfa.com


سلام دوست پاییزی من...
میبینم که فصل تو و داری لذت میبری ...
تولد نگارتم تبریک میگم...
ایشالله به همه چی برسه...

راستی ممنون که لینکم کردی ...منم با اجازه اینکارو میکنم....

شاد باشی دوست پاییزی من

سلام
آره فصل منه..ولی حیف..چه لذتی..نیستم که برگریزان و ببینم و از هوای خوب پاییز و رنگهای اطرافم لذت ببرم..
ممنونم عزیزم
انشالله
خواهش میکنم..ممنونم..
موفق باشی

کلماتی از یک کوهنورد پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 00:37 http://mortezasalehi.blogfa.com

منى به هر دو عالم ...............دورم منما زخویش یک دم

بنگر ز گنه چه تیره روزم ...........چون شمع به درگهت بسوزم

باشد که نظر کنى به حالم ...............بخشى به عنایتت کمالم

یادى زغریب بى نوا کن ..................از لطف, تو درد من دوا کن

مسکین به در تو دردمند است............دل خسته و زار و مستمند است

سلام

خوبی
اندیشه ها همچون باران مرغان رنگارنگ بر سرم ریختند


تماشای اب و رود و دریا

به خصوص غروب ها و شب ها


خیال را بیدار می کنند.و همه ی خاطره های خفته را


بر پا می دارد


چه دامنی می کشد خیال!


"دکتر علی شریعتی"
من هم به نوبه خودم شهادت حضرت علی (ع) بزرگ مرد تاریخ اسلام رو به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می کنم
اول اینکه خیلی خوشحالم از اینکه یک بار دیگه به وبم اومدی
و از اینکه یک بار دیگر حضور در وبلاگتون من رو بسیار خوشحال شدم و تولد نگار جون رو هم تبریک عرض می کنم
ببخشید من 15 روزی رفته بودم ماموریت دسترسی به اینترنت نداشتم
خواهرم به جای من تولد خودش و تولد من رو توی وبلاگ من جشنی گرفته و از اینکه شما رو خبر نکرده من عذر می خواهم
الان اومدم دو تا چیز بگم
اولا نماز روزه های شما مورد قبول حضرت حق
دوما عید سعید فطر رو پیشا پیش به شما تبیرک عرض می کنم و
سوما با تولدی کوچک در وبلاگم آپ هستم
ببخشید کسی تا الان شما رو خبر نکرده
ولی اومدم با عرض پوزش از شما دعوت کنم به وبلاگم برای مشاهده آپی که خواهرم برام کرده
خوب تا سلامی دیگر بدرود

سلام
تولد جفتتون مبارک..
میگم مثل اینکه من اولین نفری بودم بهتون تبریک گفتما..درسته بی دعوت اومدم ولی خب نفر اول بودم.. :))
امیدوارم همواره بر قله های موفقیت سرافراز و سربلند باشی

ملوان پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 14:53 http://www.keshtiban.blogfa.com

سلام دوست پاییزی
خیلی از وبت خوشم آمد خوشحالم باهات آشنا شدم
با اجازتون لینکتون کردم خوشحال می شم که شما هم لینکم کنید.
به امید دیدار

سلام ملوان
خوشحالم که اینگونه ست..منم از آشناییتون خوشحالم..
ممنونم..اختیار دارید...منم اینکار رو میکنم.
یا علی

دکتر گمشده شنبه 21 مهر 1386 ساعت 18:12 http://drdarya74.blogsky.com


تولد نگارتون مبارک

نگار دخترتونه؟!

سلام
ممنونم..
نه نگار خواهرمه!!

کسب در آمد رایگان دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 07:05 http://baboldaramad.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی و پر محتوایی داری بهت تبریک میگم نامردیه که به من سر نزنی

سلام
ممنون
چشم حتما

[ بدون نام ] جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 02:15

وب بیخودی بود

میدونید که نظرات همه برای من محترم هست..ولی به شرطی که طرف خودش احترام بر داره..
اگر مشکلی با وب من داری دلیل نداره بخونی...اونم پست سال گذشته رو..یعنی رفتی تو ارشیو داری میخونی اونوقت با وب مشکل هم داری؟؟؟؟
اگه نظرات دیگران رو بخونی میفهمی که چقدر در اشتباهی..
کاش انقدر جرات داشتی که وقتی نظر بیخودی میذاری اسمت رو هم بگذاری..
به هر حال از خداوند برایت عقل سلیم و شعور بالا خواستارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد