جواب

سلام

خب جواب سوال پست قبل در عین ناباوری همگان خیر بود..

یعنی صاحب خونه مقصر نیست!!

منم چون اعتقاد داشتم که هست٬ این سوال رو از شما پرسیدم تا ببینم نظر شما ها چیه؟؟

اکثرا مثل من فکر میکنید نظرتون اینه که صاحب خونه مقصره..

 

امروز از استاد پرسیدم چرا اون روز شما گفتی صاحب خونه مقصر نیست؟؟

گفت: من تو اون کیسی(Case) که اون روز گفتم٬ نظر قاضی این بود که صاحب خونه مقصر نیست..

گفت: صاحب خونه تعمیر نمیکرده که مستاجر یا بلند شه..یا خودش به خرج خودش تعمیر کنه!!

 

باورم نمیشه!!

 

کجایی عدالت؟؟!!

 

پی نوشت: از امروز تصمیم گرفتم منم این جمله قشنگایی که این ور اون ور میخونم و تو دفترم یادداشت میکنم رو بیام اینجا بنویسم تا شما ها هم لذت ببرید و استفاده کنید..

 

سخن امروز:

 A smile is a Curve that sets everything straight-- Phyllis Diller

ترجمه:
لبخند یه منحنی هست که همه چیز رو صاف میکنه-- فیلیس دیلر

 

نظرات 8 + ارسال نظر
وحید جمعه 27 مهر 1386 ساعت 17:23 http://marpich.blogsky.com/

پس لبخند بزن

:)

*سراب* جمعه 27 مهر 1386 ساعت 17:42 http://mirage.blogsky.com

سلام
نههههههههههه
...معنی عدالت و فهمیدیم....
دوست جون پاییزی می گم این لینک چی چی هست؟
من ازش سر در نیاوردم!!!!
یادم بده...شاید چیز به درد بخوری باشه
در ضمن اگه می شه این سخن امروز و فارسی بنویسی بهتره...آخه نه اینکه بی سوادم من نمی دونم چی چی نوشته!!!حوصله گشتن تو دیکشنری رو هم ندارم...
بوووووووووووووس

سلام
:))
اشتباه شده بود..ببخشید
چشم
بخاطر شما ترجمه رو نوشتم
:)

حضرت عشق جمعه 27 مهر 1386 ساعت 18:59 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...

برهنه
بگو برهنه به خاکم کنند
سرا پا برهنه!
بدان گونه که عشق را نماز می بریم...
که بی شایبه
حجابی با خاک...
عاشقانه در آمیختن می خواهم
~~~
سلام!
حضرت عشق به روز شد...
منتظرتم...
پس فعلا...
-------- یا حق !‌---------

سلام
میرسم خدمتتون

یوسف شنبه 28 مهر 1386 ساعت 14:06 http://littlestar.persianblog.ir

سلام دوست خوبم..
گرچه تو جریان نیستم اما خب واژه عدالت رو دیدم..عدالت همیشه خوب بوده و همه در موردش می گیم و می شنویم..در همه موضوعات..اما موقع عمل همیشه فراموش می شه و کنار گذاشته می شه انگار!!..فکر می کنم زیاد باید روش کار کنیم..
و در مورد جمله آخر باید بگم که لبخند واقا مثه جادو می مونه و اثر فوق العاده ای روی طرف مقابل داره!! :)

سلام
ممنونم از حضورت
آره خیلی باید روش کار بشه..
منم قبول دارم که لبخند جادو میکنه
:)

مرجان شنبه 28 مهر 1386 ساعت 18:20 http://khodayemarjan.blogfa.com

سلام
اههههههههههههه
سوختم که.
خوب شد جایزه نزاشتی وگرنه دلم میسوخت.
موفق باشی عزیزم

سلام
خدا نکنه بسوزی..
آخه سوال سختی نبود که جایزه بخواد..
تازه اگه جایزه میذاشتم چجوری میتونستی بگیری :))
ممنونم

سلام
خوب عزیز دلم
یک چیز باید بگم من نبودم برای تولد خواهرم سمانه جان کیلومتر ها سفر کردم و خودمو بهش رسوندم
دیگه برادر مثل خواهر نیست اون این جوری می کنه من هم سورپرایزش می کنم و می رم جاش این نوعی به قول ما تبادل اطلاعاته

سلام
خوبه..هم اون شما رو قافلگیر کرد و هم شما اونو..
امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید

الهه عشق یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 21:10 http://elaahe686.blogfa.com

سلام دوست جون خوبم
خوبی؟
با پاییز چیکار میکنی؟
من پست قبلیتو خوندم
به نظرمنم صاحبخونه مقصر بوده
ببخشید که دیر اومدم
دوست دارم عزیزم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
ممنونم
خبری نیست ازش :((
اینجا فقط باروناش میاد..خبری از برگای قشنگ پاییزی نیست..
ممنون از نظرت :)
خواهش میکنم خوش اومدی
منم همینطور

:*:*

سلام
من برگشتم!!!
اول بگم مرسی از اینکه به یاد من و دختر عموم بودین و سر می‌زدین به من.
حال دختر عموم خدا رو شکر خوب شده، یعنی به هوش اومده ولی هنوز تو بیمارستان تا خوب خوب بشه.
نظر من در مورد اون سوالی هم که پرسیده بودین اینه که بنظر من هم صاحب خونه رو بی تقصیر می‌دونم.
جمله آخر هم خیلی قشنگ بود.
یاعلی

سلام
خیلی خوشحالم که برگشتید...اونم با خبرای خوب..
خیلی خوشحالم براشون..امیدوارم که به زودی به بهبودی کامل برسه
جالبه! چون همه ما میگیم نیست جز قانون انگلستان :))
قابلی نداشت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد