کلاس ما

سلام

امروز میخوام یه کم از کلاسام بگم

ما یه معلم هندی داریم که درس TORT LAW بهمون میده..فکر میکنم میشه قانون مدنی..ولی من تو دیکشنری که زدم میگه شبه جرم..در هر صورت نمیدونم تو فارسی چی بهش میگیم..

این معلمه رو میگم...خیلی باحاله همش وسط حرفش میپرسه متوجه هستین..یا هی میگه Hello جدیدا بچه ها هم وقتی میگه Hello میگن Hi کلی میخندن..امروز دیگه آخرش بود..یه ساعت داشت حرف میزد یکی از بچه ها گفت در مورد چی دارید صحبت میکنید؟؟!! معلمه شاخش زده بود بیرون گفت Hello من یه ساعته دارم حرف میزنم تازه میگی چی دارم میگم؟؟؟!!
 کلاس منفجر شد..

امروز یکی از بچه ها سر کلاس خواب بود..منم ازش عکس گرفتم حالا ردیف دوم هم بودا..معلمه هیچی نمیگفت..البته من تو ۱۰ دقیقه ای که بهمون وقت آزاد داد عکس گرفتم..

بنده خدا جاش سخت بود هی وول میخورد

تو کلاس ۲۷ نفره فقط من با ۳-۴ نفر دیگه نت بر میداریم..امروز من یه کمی جا موندم موقع نوشتن..بعد تو این ۱۰ دقیقه رفتم به معلمه گفتم میشه من این مطالب امروز رو ازتون کپی کنم تو مموری کارتم..گفت بیا..بعد که داشتم مطلب امروز رو کپی میکردم گفت اگه بقیه اشون رو هم میخوای کپی کن..خیلی خوبه از این به بعد دیگه تو کلاس این درس نت بر نمیدارم فقط گوش میدم..و همه نت ها رو پرینت میگیرم..

البته با یکی دیگه از معلمام هم دارم حرف میزنم..اگه مخ اینم بزنم دیگه تو کلاس اینم نت بر نمیدارم..این CONTRACT LAW درس میده..قانون قرارداد ها

اینم یه زن هندی مالایی هست قبلا بدجوری پاچه میگرفت ولی جدیدا با من که خیلی خوبه..البته من خیلی تحویلش میگیرم..انقدر که شرمنده میشه بخواد باهام بد باشه

یکی از معلما که خودش همه جزوه ها رو آنلاین میزاره دیگه نیازی نیست برم ازش بخوام..

اینم یه مرد مالایی هست که CRIMINAL LAW درس میده جرم شناسی

این یکی معلمه هم  که دیگه خیلی ساده هست هرچی ازش بخوایم میده..فکر کنم آخر ترم سوال امتحان رو هم بده

اینم یه پیرمرد چینی مالایی هست که GENERAL PRINCIPLES OF LAW رو میگه..

البته همشون انگلستان درس خوندن و خوشبختانه مشکل نفهمیدن لهجه مالایی رو نداریم

فعلا همین..دیگه چیزی به ذهنم نمیاد که گفتنی باشه

 

نظرات 29 + ارسال نظر
بارباپاپا دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 14:19 http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

سلام دوستم چه پست باحالی بود دستت درد نکنه خلی خوب بود.پست قبلی رو هم خوندم من باهات مخالفم!خوب تقصیر مستاجره دیگه اگه بهش نمیگفتن برو تقصیر صاحب خونه بود شاید صاحب خونه پول نداشته بعد میترسیده سقف خراب بشه بعد بهش گفته برو تو رو خدا برو!اونم گوش نداده اینجوری شده!راستی رشته ای که میخونی حقوق بین الملل هست؟یا فقط حقوق خاص کشور مالزیه؟چون مثلا ایران و کلا کشورهای اسلامی هر کدوم برای خودشون یه جور قانون و قضا دارن که جاهای دیگه قبولش ندارن.مثلا فقط توی ایران و بعضی کشورهای اسلامی مجازات سکس(زنای محسنه) اعدامه اونم باسنگ و بلوک سیمانی حالا حساب کن یه کسی که تو ایران حقوق خونده بخواد بره توی مثلا کانادا یا آمریکا یا هر جای دیگه،فکر کنم باید هر چی خونده رو فراموش کنه و بشینه همه رو از اول بخونه!خلاصه رشته شما بر چه مبنایی هست؟اسلامیه یا انسانیه؟خوب دیگه من برم که زبان سرخ سر سبز به باد میدهد.همیشه شاد باشی

سلام
خواهش میکنم..نظر لطفتونه..
شاید!! اینم یه حرفیه!!
من فعلا عمومی میخونم ولی احتمالا در آینده گرایش بین الملل رو بخونم..بستگی به علاقه ام داره..فعلا دارم میسنجم.. و اینکه من حقوق مالزی رو نمیخونم..حقوق انگلستان رو میخونم..
بعدشم من حقوق اسلام رو واردش نشدم خیلی نمیدونم ولی اینو میدونم که اگه اسلام رو اونجوری که خدا و پیامبر میخواستن تو کشورمون جا مینداختیم الان این مشکل زبان سرخ و سر سبز و اسلامی و انسانی نبود..
:))
ممنونم..شما هم همینطور

علی دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 18:42 http://chickensoup.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
خوب هستی؟
وای که چقدر باحال بود موضوع کلاس
مخصوصا معلم هندیتون ما هم یه همچین مهلمی داشتیم
خیلی خندیدم
موفق باشی

سلام
ممنونم..
جدا؟؟؟ پس سعی میکنم بیشتر بنویسم :)
=))
ممنونم همچنین

مرجان دوشنبه 30 مهر 1386 ساعت 19:03 http://khodayemarjan.blogfa.com

سلام
عجب کلاس باحالی.چی استاد باحالی که به اون دانشجو حرفی نزد.
ای کاش استاد من بود.آخه من همیشه در حال چرت زدن بودم.اما همیشه هم نت برمیداشتم.همه بهم میگفتن آخه تو خواب چطور حالیت میشه.
همیشه موفق باشی عزیزم.
راستی یکم از رشتت توضیح بده که چی میخونی.البنه اگه دوست داری.
شاد باشی

سلام عزیزم
آره خیلی خوبه.. امروزم داشتیم :))
معلمه یه تیپی زده بود آخر خنده..هی خواستم برم ازش عکس بگیرم ترسیدم ناراحت شه..البته از نظر اون حتما خوب بوده که پوشیده..ولی خداییش عین این زن های اروپایی عهد دقیانوس بود تیپش.. خیلی باحال بود...
ای بابا!! جالبه..
ممنونم گلم.
حتما..سعی میکنم یه پستی بنویسم در موردش..اگه خوشتون اومد بیاین ثبت نام..منم کمیسیونم رو از دانشگاه میگیرم :))
ممنون..تو هم همینطور

afshin, germany سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 00:58 http://rooidad.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

در جهان فرمان کوروش، اولین منشور بود
سر به تعظیمش، سراسر بابل و آشور بود
سینه اسپارت را تا قلب یونان چاک کرد
پشت بخت النصر راسائیده و بر خاک کرد
ما از اسلاف همان خونیم و از آن ریشه ایم
پاسدار نام پاک پارس تا همیشه ایم

[گل][گل][گل][لبخند]

سلام
ممنون از حضورتون و شعرتون
:)

از طرف گروه بازرگانی توسعه و تجارت خاورمیانه (اهـواز)
مهندس پیرهادی - کارشناس ارتباطات و فن آوری اطلاعات
================================
- امکان مشاهده و ضبط کانالهای ماهواره ایی
- دسترسی به اینترنت پرسرعت ماهواره ایی توسط کارت DVB-S (بصورت آفلاین)
- دانلود رایگان فیلم / موزیک / برنامه و ... از ماهواره بدون هزینه اشتراک.
================================
فروش انواع کارت DVB-S با مارک های معتبر دنیا بصورت عمـده و تـک فـروشی در سراسر کشور.کارت های قابل عرضه بشرح ذیل میباشند.

- Skystar2 با چیپست B2C2 آلمان (ساخت کشور Germany)
- Skystar2 با چیپست Technisat تحت لیسانس B2C2 آلمان (ساخت کشور کره جنوبی)
- Skystar2 اکسترنال اتصال از درگاه USB (ساخت کشور آلمان)
- Kworld با چیپست Philips با قابلیت ورودی تصویر جهت کپچر (ساخت کشور تایوان)
- Skysat3 با چیپست Conexant با قابلیت ورودی تصویر جهت کپچر (ساخت کشور تایوان)
================================
ارسال به تمام نقاط کشور توسط پست پیشتاز 48 ساعته (بهمراه یک عدد CD آموزشی و برنامه های جدید و یک هدیه بصورت اشانتیون در جعبه)
در صورت تمایل به کسب اطلاعات فنی بیشتر و قیمت روز ، نحوه ارسال ، نحوه دریافت کارت و بسته پستی و ... به شماره تلفن همراه 09163135082 تماس حاصل فرمایید یااز طریق پست الکترونیک arpconet@gmail.com تماس بگیرید.
================================
افتخار داریم که با فروش بیش از 100 هزار انواع کارت DVB-S به سراسر کشور بهترین سرویس دهنده در این زمینه تخصصی هستیم .منتظر تماس شما هستیم !
حتماً به نشانی arpconet@gmail.com ایمیل بزنید تا لیست قیمتها و نحوه ارسال برای شما اطلاع داده شود.

*سراب* سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 13:26 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست جون
چه استادای خوبی دارید
استادای ما هم که همشون یه جور خاصی با حالن...ولی یکیشون تا پوست از سرمون نکنه ول کنمون نیست....درس مبانی مدیریت دولتی ۲ رو باهاش داریم...یک تحقیق ازمون می خواد تا ما رو به کشتن نده دست از سرمون بر نمی داره...واقعا سخت گیره ولی اخلاقش خیلی خوبه...سر کلاس شوخی می کنه...ولی رو تحقیق و درس خیلی جدی و سخت گیره...خدا بهمون رحم کنه...

سلام عزیزم
آره خوبن :)
اینجور که معلومه استادای شما بهترن :))
رحم میکنه!!

پاییز صحرا سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 18:49 http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام عزیزم خسته نباشی خوبی من آپم خوشحال می شم سری بهم بزنی

سلام عزیزم
ممنونم..
اومدم :)

نبات خان چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 17:34 http://nabat.blogsky.com

شلام دوست جونم خوبی ؟؟؟
چقدر این برگا که میریزن پایین قشنگن
میدونی مامان من عاشق اینه که روی برگای پاییزی راه بره و خش خش صدا بده

سلام عزیزم
خوبی تو ناناز؟؟
قابل تو رو نداره نبات جون بیا با همشون بازی کن
چندتاشم ببر برا مامانت..ولی بگو روشون راه نره..آخه گناه دارن..بگو قابشون کنه بزنه تو خونه :) کیف کنه :))

یکتا چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 17:36 http://yekta120.blogfa.com

سلام من مامان نبات هستم
یه سوال
شما در هندوستان درس میخونید ؟؟؟
من خیلی فیلم هندی دوست دارم

به سلام مامان نبات خان گل
خوب هستید شما؟؟
بفرمایید؟
نخیر..عزیزم معلومه خیلی با دقت نمیخونی ها..
من مالزی هستم خانومی..
منم دوست داشتم :)
الان وقت دوست داشتن هم ندارم :(

کفشدوزک بدون کفش چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 20:38 http://www.eham.blogfa.com

سلام دوست پاییزی عزیزم

ممنون که با کامنتت منو کلی خوشحال کردی .....

هنوز برای نوازنده شدن دیر نیست ....ولی اگه یکم بگذره نه وقتش هست نه حوصله ش

اگه میدونستی دونستن ساز چه آرامشی بهت میده همین الان پامیشدی میرفتی کلاس ثبت نام میکردی...

فدات ..... دانشگاه خوش بگذره

شاد باشی ......

سلام دوست خوبم
خواهش میکنم عزیزم
انشالله هر وقت که بشه میرم و یه ساز رو یاد میگیرم حتما
میدونم ولی فعلا نمیشه !!
قربونت..ممنونم

ساحل افتاده چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 23:15 http://yareza.parsiblog.com

سلام به آبجی گل خودم که خیلی دلم براش تنگ شده { یه دونه قلب شکسته}
عزیزکم چرا زودتر نمیای ببینیمت. دلم برات یه ذره شده. {اینجا هر شکلکی که خودت دوس داری بزار}
این پستت رو هم هنوز وقت نکردم بخونم {الان یه عروسک رو تصور کن که داره از شرمندگی سرخ میشه}
به این وبلاگم یه سر بزن. قشنگه.... تازه امام رضایی هم هست و اگه دلتنگ مشهدی ................

سلام خانوم
چه عجب از این طرفا؟!!
من تا ۸-۹ ماه دیگه اصلا نمیتونم بیام :((
چه بد :( ولی خب شرمندگی نداره.. اشکال نداره..هروقت تونستی بخون
حتما..
خیلی هم دلتنگم حتما میام

ماهی خانوم پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 11:40 http://mahinameh.blogsky.com

سلااااااااام عزیز دلم
خوبی خانومی؟
پس شما خارجیا هم بلهههههههههه؟!!!
ببین من برای دوتا پست قبلیت کامنت گذاشتم اما انگار وبلاگ تو (و نه اینترنت ایران!!) مشکل داره!!!(نیشخند)!!
ایشالا که همیشه شاد باشی دخمل گلم
آپم بیا بیا بیااااااااااااااا!

سلام عزیزم
ممنونم
من که خارجی نیستم..بخدا من از خودتونم :)
نمیدونم مشکل از کجاست ولی تا اونجا که یادمه من وبلاگم رو سیر نگه میدارم تا یه وقت کامنت دوستان رو نخوره :))
حتما عزیزم

قورباغه پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 14:05 http://qurbaqeh.blogfa.com/

این متن یه متن ژورنالیستی بود آفرین..

سلام
ممنونم :)

ملوان پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 15:39 http://www.keshtiban.blogfa.com

سلام دوست پاییزی
ممنونم که آمدی
راستی این برگا قشنگن ولی مزاحم خوندن میشن.
هی گفتی این معلم .این زن هندی ما دنبال یه لینک گشتیم ببینیم کیارو می گی پیدا نکردیم
امیدوارم فضای دلتون بهاری باشه.
راستی کی میاین ایران؟

سلام
خواهش میکنم..
ای بابا..آخه خیلیا خوششون اومد وقتی گذاشتم..منم که دیدم طرفدار داره برشون نداشتم..حالا شاید چند وقت دیگه اگه خواستم تو قالب تغییراتی بدم برشون میدارم :)
ااا :)) خب عکساشون رو نداشتم که بزارم..حالا هروقت گرفتم میزارم :)
ممنونم
من فعلا برنامه ای ندارم

ملوان پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 15:43 http://www.keshtiban.blogfa.com

سلام دوباره.
پاییزی خوب این شعر امام رضات مارو هوایی کرد خیلی حال کردم واقعا مرسی از این لینکت
راستی اینقدر پیوندهای خوبی داری که اکثرشونو لینک کردم.
خوش باشی.

سلام
خوشحالم که باعث شدم کسی برا چند لحظه هم که شده یاد امام رضا بیافته امیدوارم که تو اون حال برام دعا کرده باشید
بازم خوشحالم :) قابلی نداره..
ممنونم

میلی پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 17:59 http://shym.blogsky.com

سللام دوست جونه پاییزی !!!!!!!!

اگه یادت باشه یه زمانی میومدی پیشم ولی اون موقع من توت کوشولو بودم:دییییییی

خوبی آیا؟؟!!!!!!!!!

وبه جدید زدم با اسمه جدید !!

خوشحال میشم اینجا هم همراهم باشی !!!!!!

بووووووووووووووس

تاتا

سلام
آره توت کوچولو رو یادمه..
ای بابا چرا عوض کردی...نوشته های قبلیت حیف شدن که!!
حتما میام پیشت..
ممنونم :*

میلی پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 18:00

آره راستی کلن این هندیا آدما باحالی هستن !!!!!! من خودم یه رگه هندی دارم :دییییییی

سلام
:)) جالبه!!

ژ یگولو پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 23:40

سلامممممممممممممممممم خانوم خانوما..

خوبی عزیز؟؟

ایولللل..این پستت خیلی جالب بود واسم..کلی چیزا فهمیدم...کار خوبی کردی نوشتی درباره کلاستون...جالب بود..رشته ات چیه؟ حقوق؟؟

راستی یه فوضولیه دیگه..:دی..چند ساله اونجا هستی تو؟؟

دیگه اینکه اون پسره هم چقد باحال خواب رفته...انگار خونه خالست..خیلی راحت..:دی

راستی میگما...شرمنده..سر زدم من ولی کامنت نذاشتم واست عزیز...ببخشید دیگه...
خوش باشی..فعلا...

سلام
:)
بله حقوق میخونم
این حرفا چیه..اختیار دارید.. من ۳ ساله که اینجام..
آره ولی همین که الان اینجوری میبینیدش تا معلمه یه سوال میپرسید جواب میداد..اولین دانشجوی زرنگی هست که تو این مالایی ها و چینی ها میبینم..البته تک و توک توشون هستن ولی نه اینجوری!!!
خواهش میکنم..
ممنونم

afshin, germany جمعه 4 آبان 1386 ساعت 20:45 http://rooidad.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


یک وجب از کویرشو ,,,,,,, به همه دنیا نمیدم


یک قطره آب خزرو ,,,,,,, به صدتا دریا نمیدم


عشقم ایران , جانم ایران , وجودم ایران , زندگیم ایران


دشمنان , پستی و فرومایگی تا کی ,,

[گل][گل][گل] payandeh iran [گل][گل][گل]

منم همینطور

علی جمعه 4 آبان 1386 ساعت 22:41 http://chickensoup.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
خوب هستی ؟
چند روزی هستش که پیدات نیست
امیدوارم موفق باشی دوست خوبم.

سلام
ممنونم
آره یه کم سرم شلوغ بود.. درسا هم که شروع شده دیگه نمیتونم مثل قبل بیام و برم :)
ممنونم

یکتا شنبه 5 آبان 1386 ساعت 09:39 http://yekta120.blogfa.com

سلام دوست پاییزی من
خیلی خوشحال شدم که به وبلاگ من سر زدید
با اون نظر جالبتون
که من نبات رو اذیت میکنم
ای بابا
اگه بدونی این شیطونک چه کارایی میکنه
کلی هم جذبه داره
وقتی میخوای دعواش کنی اول اون بهت اخم میکنه !!!
خلاصه که دنیای من و نبات خیلی شیرینه با هم
خوبه
یکی از دوستانم چند ماه پیش از مالزی برام یه هدیه آورد !!
امیدوارم موفق باشی
راستی شما رو باید آقای دوست پاییزی بدانم ؟؟؟
شرمنده ها
خوب کنجکاویه دیگه !!
منم شما رو لینک کردم
به امید روزهای خوش !

سلام عزیزم
:))
آره تو چهره اش میشه دید جذبه رو :)
خوش به حالتون...انشالله همیشه در کنار هم شاد باشید
:)
ممنونم..
من دوست پاییزی خانوم هستم. ولی تو دنیای واقعی خیلی ها هم اسمم رو با پیشوند یا پسوند آقا صدا میزنند..میگن اخلاقم مردونه اس نمیدونم والا :))

خواهش میکنم.. اختیار داری عزیزم
نبات جون رو ببوسیدش
ممنونم

*سراب* شنبه 5 آبان 1386 ساعت 11:36 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
خوبی؟
می شه خواهش کنم اسم وبلاگ من و عوض کنی و بذاری زمزمه های سراب کوچولو؟آخه از وقتی عوضش کردم دیگه دوست ندارم اسم قبلیا تو لینک کسی باشه...اگر جایگزینش کنی ممنون می شم
شاد باشی

سلام عزیزم
حتما که میشه..
من خیلی شرمنده ام که دیر شد

داش امین شنبه 5 آبان 1386 ساعت 12:49 http://boghbogh.persianblog.ir

سلام به دوست پاییزی تازه خودم
بلاگ رو خوندم
اولا بایدبگم عجب کلاسی دارید

خیلی حال میده ادم سر همچین کلاسی بخوابه

دوما عکسی هم که از دوستت گذاشتی باز نشد
سوما
خیلی خوشحال میشم دفعه بد باز من رو تحمل کنی
چون میخوام هر دفعه یه سر به بلاگت بزنم

سلام
ممنونم. آره کلاسمون خوبه..البته فعلا اول راهه معلما راه میان
یه کم بگذره همچین خبرایی نیست
ای بابا :(
خواهش میکنم..قدمتون رو چشم
حتما بیاید خوشحال میشم

*سراب* شنبه 5 آبان 1386 ساعت 13:23 http://mirage.blogsky.com

سلام
خوبی؟
بازم من!
به روز کردم
سر بزنی خوشحال می شم
شاد باشی

سلام عزیزم
ممنونم
:)
اومدم :)

ملوان شنبه 5 آبان 1386 ساعت 19:26 http://www.keshtiban.blogfa.com

سلام من آپم.

سلام
خدمت رسیدیم

مرجان یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 02:50 http://khodayemarjan.blogfa.com

سلام
تولدم مبارک
واسه اولین بار استثنا" دارم دعت میکنم
کادو یادت نره[قلب]

سلام عزیزم
تولدت مبارک
تولد خودته؟؟!!
حتما میام ببینم چه خبره؟!
به روی چشم

همدل یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 14:24 http://hamdellife.blogsky.com

سلام تا حالا نخونده بودمت . وبت قشنگه . پیش من بیا. راستی کجا درس می خونی ؟ چی می خونی؟ فضولم دیگه ببخشید

سلام
ممنونم
حتما میام
من مالزی هستم
حقوق میخونم
خواهش میکنم خب شما تازه واردی اطلاع نداری..این فضولی نیست

رویا شاعر بی بهونه چهارشنبه 16 آبان 1386 ساعت 12:44 http://bahane-be-bahane.blogsky.com

سلام عزیز پایزی
میشه یه خواهشی ازت کنم .....................
برو به وبلاگ من و (قانون خیانت) و بخون این روزا عشق بین جونا فراموش شده (البته واقعیش)اگه خوشت اومد بزارش تو وبلاگت تا همه بدونن عشق+خدا=عشق واقعی
دوست دارم با این کارم به خیلیا که بین عشق و خدا و هوس موندن کمک کنم خداحافظ عزیزم اگه نخواستی هم تو نظرات بگو

شیرین یکشنبه 18 فروردین 1387 ساعت 14:04

salam. che moalemaye bahali darin shoma malezi dars mikhonin. hatman reshtatoonam hoghooghe
khob movafagh bashid. manam lisanse zaban daram. in id mane : stars_dew000 age doost dashtid add konid ba ham bishtar ashna shim. bye

سلام
بله من مالزی هستم..
ممنونم..
چه عالی.. خوش به حالتون.. زبان خیلی مهم و ضروریه تو زندگی..
چشم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد