تشکرنامه

سلام دوستان عزیزم

ببخشید این چند روز سرم شلوغ بود نتونستم آپ کنم و بهتون سر بزنم

خب عوضش ۳ تا خبر خوب دارم

اولیش اینه که بابا و مامان برا تولدم یه لب تاپ فرستادن که الانم دارم با اون تایپ میکنم از اینجا  ازشون تشکر میکنم..

دومیشم اینه که احسان اومد خونمون رو کابل کشی کرد..الان من و داداشم ۲ تایی آن میشیم و با همون سرعت قبلی ... خیلی عالی شد.. دستت درد نکنه مهندس.. حالا خوبه ترم اول هستی و اینقدر وارد شدی..موفق باشی..خب اینجا از احسان هم تشکر میکنم..

تازه با یه سیم ساده ی تلفن و نصب یه برنامه... لب تاپم رو به فکس هم تبدیل کرده..

خیلی عالیه..

 

و سومیش هم اینه که ۲-۳ روز پیش عمو کوچیکم همونی که قبلا هم از شعراش نوشتم..برام یه شعر گفته بود که برام اس ام اس زد..منم میزارمش اینجا تا همیشه بمونه

خب یه تشکر هم از ایشون میکنم..دست شما هم درد نکنه استاد ممنون از شعر قشنگت..

خب اینم شعر:

رفیق پاییزی من٬ نه با تو ام نه با کسی

                                                     موندنم از غصه پره٬ رفتنم از دل واپسی

هق هق خاطرات من فدای تنهایی تو

                                            موسیقی وجود تو ترنم دم دم صبح بی کسی

 

این پستم همش تشکر شد

پی نوشت: مهندس همین الان خبر دادن که کابل کشی صحیح نیست و باید میگفتم با یه سوییج و اس تی پی(Swich & STP Cable)

نظرات 20 + ارسال نظر
ehsan یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 17:56

salam

ghabel nadasht

man ke kari nakardam,

on faxo ke hame baladan kare sakhti nist aslan

سلام مهندس
ممنونم از لطفت
خیلی زحمت کشیدی..
همه بلد نیستن.. بله کار خاصی نبود ولی هنر تو بود..
من خودم عمرا همچین کاری بلد بودم :)
بازم ازت ممنونم

*سراب* یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 17:57 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی
ببین چه من دوست خوبی هستم تند تند بهت سر می زنم!!!!
در ضمن اول شدنم مبارک...هورااااااااااااااااااااااااااااااا
خوشحالم که خوشحالی...
من از خوشحالی دیگران شاد می شم
آخه نمی دونی چه کیفی داره وقتی ذوق و شوق دیگران و می بینم...احساس می کنم واسه خودم اون اتفاقات خوب افتاده
شاد باشی گلم

سلام عزیزم
ممنووووووووووووووووووووونم گلم
دوم شدنت مبارک :)
قربونت برم عزیزم.
منم همینطورم بخدا..
آره خیلی شادم میکنه شادیه دیگران
:)
ممنونم

*سراب* یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 17:58 http://mirage.blogsky.com

دوم شدن هم یه جورایی خوبه!
مگه نه؟

دوم شدنم خوبه..
شما سر بزن قدمت همیشه رو چشم

*سراب* یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 18:01 http://mirage.blogsky.com

البته این و بگم تا به حال دو سه بار اینجوری شده که فکر کردم اولم و ذوق مرگ شدم از اینکه اول بودم ولی تا ثبت می زدم و می رفت و نظرات می دیدم ای دل غافل....چندین بار این اتفاق برام افتاده و ضایع شدم!!!!!

آره خب یه وقتایی اینجوری میشه..
اشکال نداره :)

یه بدهکار یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 19:33 http://bedehkary.blogsky.com

سلام.بابا پولدار بابا لب تاپ دار.دست راستت بالای سر ما شاید ما هم لب تاپ دار شیم.راستی چه خبر.من که بد بختی.واسه ادامه تحصیل بورس گرفته بودم برا نروژ چند روز مونده به رفتنم یه نامه اومد از نظام وظیفه و گفتن که من مشکل سربازی دارم و باید اول اون رو حل کنممممممممممممم.من نمیخوام برمممممم من ......
خب بگذریم جو عاطفی شد. راستی همه استاداتون مالایی هستن؟

سلام=))
ای بابا :))
سلامتی خبری نیست..
اااااااااااااااااااااا چرا؟؟؟ چه بد :(
انشالله زودتر مشکل سربازیتونم حل میشه..
بله همشون مالایی هستن ولی تحصیل کرده ی انگلستان هستند

قورباغه یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 20:16 http://qurbaqeh.blogfa.com/

ایشالا همیشه خبرای شاد شاد شاد بشنوید.
خوشحالیتون موجب خوشحالی همه دوستاتون از جمله منه..

سلام
ممنونم دوست خوبم

ماهی خانوم دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 12:28

سلام خانومی
همیشه خوش خبر باشی
مبارکه مبارک
باباااااا خارجیییییییییی!
باباااااا لپ تااااااااااپ!
بابا بی سییییییم!!
بوس بوس

سلام
ممنونم
:))
:)

یوسف دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 14:50 http://khalvat-e-del.blogsky.com

سلام دوست پاییزی...امیدوارم حالتون خوب باشه...چندی پیش که ی مطلب با عنوان محکوم به بی گناهی نوشته بودم لایق دونستین بهم سر زدین:-) ...به وبلاگتون سر زدم و گفتم که سر فرصت بهتون سر می زنم...گر چه این روزا سرم خیلی شلوغه ولی امروز سر زدم...همه شون رو نتونستم بخونم...شعرهاتون جالبه...من عاشق شعرم....بقیه مطالب رو بعدا می خونم...حتما:-)...راستی خرید لپ تاپ مبارک...تازه با اجازه تون لینکتون کردم!!:-)...بعد از محکوم به بی گناهی چند مطالب نوشتم٬اگه لایق دونستین خوشحال می شم بهم سر بزنین...موفق و موید...یا حق.

سلام
ممنونم..خواهش میکنم..ممنونم از حضورتون
لطف دارید.. خیلی ممنون
بازم ممنون بابت لینک منم اینکارو کردم.
حتما سر میزنم.

حمید دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 15:23 http://baarameshbekhan.blogsky.com/

از لطف شما ممنونم.

سلام
خواهش میکنم

منتقم دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 16:46

به:مریم پاییزی یا الیاس مونث
چون تو ادم پلیدو شیادی هستی ونمیگذاری همه ازادانه نظرات و حرفهاشون رو از طریق وبلاگ خودت بدن تصمیم گرفتیم حقیقت وجود پلیدت رو از طریق وبلاگ دوستات اطلاع رسانی کنیم
تا همه بدونند خدا وایمان و اعتقادوچادر همگی نقابی برای کارهای پلیدوهرزگیهایت است

سلام نمیدونم کی هستی ولی اینو بدون که:
اصلا کار درستی نمیکنی!!!
اگه میخوای انتقام بگیری باید به همون روشی انتقام بگیری که بهت ظلم شده.. نه اینجوری؟؟!!
و اینکه آبروی دیگران رو ریختن از گناهان کبیره هست..و ببخششی در کار نیست چون حق الناس

خب بسه دیگه خیلی نصیحت کردم..فکر کنم متنبه شدی!!

حضرت عشق دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 17:38 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

نه !
هرگز شب را باور نکردم...
چرا که در فراسوی دهلیزش..
به امید دریچه ای..
دل بسته بودم!
--------------------
با سلام!
^^ حضرت عشق ^^ به روز شد...
منتظر حضور گلبارونت هستم عزیز...
پس فعلا...
----- یا حق ! --------

سلام
ممنون که خبر دادید..حتما میام

مرجان دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 20:16 http://khodayemarjan.blogfa.com

سلام دوست جونم

ممنونم که تو جشن تولدم شرکت کردی.خیلی خوشحال شدم.جای ماچت هنوز رو لپام گرم.واییییییییی من چی دوستای گلی دارم.

لب تاپت مبارک خانوم.تولدتم مبارک.چرا من نمی دونستم پس؟؟؟

سلام من رو به بابا و مامان و داداشت و اساتیدت و همکلاسیات و کل آدمای موجود در مالزی برسون.
خوشحال و سلامت باشی

سلام عزیزم
خواهش میکنم...وظیفه بود...کلی هم خوش گذشت بهم..
:):)
ممنونم عزیزم...تولدم ۲ مهر یود...یه پست هم نوشتم که.. چطور نخوندی؟؟

ممنونم عزیزم چشم..
مامان و بابا که ایرانن :( فقط داداشی دم دسته که سلام برسونم..
ممنون گلم

مرجان دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 21:06 http://khodayemarjan.blogfa.com

وای الان دیدم اون پست رو.خونده بودمش وفکر کنم بعد این پست باهات آشنا شدم و تو پستای بعدی واست کامنت گذاشتم .و این و نوشته های قبلی رو واسه آشنایی باهات خوندم.فکر کنم که نه مطمئنم.
خلاصه شرمنده خانوم گلم

:)
اره عزیزم
خواهش میکنم خانومی

کاش از اول نمیدونستی... سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 15:17 http://opio.blogfa.com

سلام
ممنون که واسه تولد بهترینم اومدی.
می نویسم یادگاری
تا بماند ماندگار
کاش می شد یک غزل از عشق خویش
می نوشتم بر دل او یادگار.

سلام
خواهش میکنم..
کاش مینوشتی..شاید اینجوری بیشتر دوست داشتنت رو حس میکرد و پیشت میموند

پینه دوز سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 18:40 http://pineh-doz.blogsky.com

سلام خوبی؟
ببین حر ف گوش کن شدم اپ کردم
بابا لب تاب!
تو دوست تمام فصلهایم هستی.عزیزکم


موفق باشی

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه سلام پینه دوز عزیز
ممنونم که حرف گوش دادی..و ممنونم که خبر دادی..
:))
تو هم پینه دوز همه فصلهایم هستی پینه دوزم :-*
مرسی عزیزم

تنهای تنهایی سه‌شنبه 8 آبان 1386 ساعت 23:36 http://jananeh2002.blogfa.com

شما می توانید بدون هیچ هزینه ای ( حتی یک ریال ) و فقط با جمع آوری زیر مجموعه به راحتی صاحب یک گوشی موبایل یا MP3 Player یا پلی استیشن شوید ! امتحان کردنش مجانیه


بر روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.xpango.com?ref=90906617
مراحل کار :

ابتدا از طریق لینک بالا وارد سایت شوید و سپس بر روی نوع کالایی که میخواهید (گوشی موبایل یا MP3 Player یا پلی استیشن) کلیک کنید . (بالا سمت چپ (

سپس بر روی گزینه Gift که در بالای صفحه قرار دارد ، کلیک کنید.

بعد از وارد شدن به صفحه مربوط بر روی گزینه مورد علاقه خود ماوس را نگه دارید تا تعداد اعتبار مورد نیاز برای دریافت کالا را مشاهده کنید ( منظور از اعتبار تعداد زیر مجموعه هایی است که شما برای دریافت هدیه نیاز دارید. )


بعد از انتخاب گزینه مورد علاقه خود ،(روی تصاویر کلیک نکنید بلکه با نگه داشتن موس روی تصویر مورد نظر کد محصول و تعداد اعتبار لازم را نشان میدهد) کد و نام آن را به ذهن بسپارید زیرا در هنگام ثبت نام نام محصول نیاز می باشد. حال در بالای صفحه گزینه Sign Up را کلیک کنید تا وارد صفحه ای اصلی شوید و سپس به روش زیر فرم مربوطه را پر کنید .
First Name نام خود را بنویسید.
Last Name نام خانوادگی خود را بنویسید.
Email آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
Password برای خود پسوردی انتخاب کنید.
Confirm Password تکرار پسورد انتخابی را بنویسید.
Address 1 آدرس منزل را کامل و دقیق به انگلیسی وارد کنید.
Town/City شهر خود را بنویسید.
County/State نام استان خود را بنویسید.
Country نام کشور خود را انتخاب کنید.
Post code/ZIP در این قسمت کد پستی خود را بنویسید.
Contact Number شماره تلفن خود را بنویسید.
How Did You Hear این قسمت باید گزینه Friend Or Refeeeal انتخاب شده باشد.
Free Gift نام کالایی را که انتخاب کرده اید ، مشخص کنید. همان کدی را که در بالا گفتم به یاد داشته باشید در در این قسمت انتخاب کنید.
Referral ID در این قسمت کدی وجود دارد که نباید به آن دست بزنید.
Terms And تیک این گزینه را حتما بگذارید.

ژ یگولو چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 00:53

سلامممممممممممممممم عزیز...

خوبی...

ایوللل چه تشکر تو تشکریه اینجا...

منم از همینجا از تو تشکر میکنم..هویجوری الکی...:دی

به قولگیلاسی از خوانواده اقای رحمتی هم تشکر میکنم...

شعره هم قشنگ بود ولی بیشتر شبیه ترانه بود تا شعر..ولی قشنگ بود.ایول عمو...

خوش باشی عزیز..فعلا...

سلااااااااام دوست خوبم
ممنونم..
:))
مرسی..
=))
برا من مهم نبود که شعر یا ترانه یا هر چیزه دیگه برا من مهم این بود که عموم به یادمه و گه گاهی برام شعر میگه..
خیلی دوسش دارم..یه شعر خیلی قشنگی هم وقتی برا اولین بار میخواستم بیام مالزی برام گفته بود حالا شاید یه وقتی گذاشتمش اینجا..
ممنونم

مهرزاد چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 01:02 http://www.mehroovafa.blogfa.com

سلام .امیدوارم که بتوانید از ایم به بهترین شکل بهرهمن شوید .از خواندن پستهایتان متوجه شدم که گویا دانشجو هستید در مالزی .اگر چنین است ایا ممکن است شرابیط ادامه تحصیل در زمینه رایانه را برایم ارسال کنید .البته اگه زحمتی نیست .
مهرووفا هم آپ شد .تشریف بیاورین دوست پائیز

سلام
ممنون که خبر دادید..حتما سر میزنم..
بله من اینجا دانشجو هستم ..خواهش میکنم
اگه براتون زحمتی نیست رو لینکی که با نام ؛؛پایگاه اطلاع رسانی دانشگاههای مالزی؛؛ تو قسمت لینکهای روزانه گذاشته ام کلیک کنین..
سایت خوبی هست اگه اطلاعاتی که میخواستید رو پیدا نکردید بهم اطلاع بدید.
حتما میام

یوسف چهارشنبه 9 آبان 1386 ساعت 09:49 http://littlestar.persianblog.ir

سلام دوست پاییزی عزیز..تکنولوژی چیز خوبی بید...خیلی خوشحالم که خوب خوب تجهیز شدی!.. :)

سلام دوست خوبم
ممنونم :)

احسان جمعه 11 آبان 1386 ساعت 10:19

این لینک دانلود برنامه
http://ehsana1.persiangig.com/VentaFax_721.exe
اینم سریال نامبرش

User name: John Keller
Serial Number: B394-3805199870-2054

سلام مهندس
دستت درد نکنه..خیلی ممنون استاد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد