این پست همش سلام داره :)

عشق را وارد کلام کنیم

                                 تا به هر عابری سلام کنیم

                                                                      و به هر چهره ای تبسم داشت

                                                                                                             ما به آن چهره احترام کنیم

زندگی در سلام و پاسخ اوست

                                          عمر را صرف این پیام کنیم

                                                                              عابری شاید عاشقی باشد

                                                                                                     پس به هر عابری سلام کنیم                                                             

               

   پس  ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

 

 

ولادت فاطمه معصومه (س) مبارک باد

 

به جـــان پاک تو ای دختر امام، ســلام          به هر زمان و مـکان و به هر مقام، سـلام

تویـی که شــاه خراسان بود بــرادر تــو          بـــر آن مقام رفیــع و بـر این مقام، ســلام

به هر عدد که تکلم شـود به لیل و نهار          هــــزار بـار فـــزون تـر ز هـر کـلام، ســلام

صبح تا شب و از شام، تا طلیعه صبــح          بر آستـانه قــدسـت علی الـدوام، ســلام

در آســـمان ولایــت، مــه تمــامی تـــو           زپای تا به ســرت ای مـــه تـمـام، ســلام

به پیشگــاه تو ای خواهـــر شه کـَـونین          ز فـرد فـرد خلیـق، به صبح و شام ســلام

منم که هر سر مویم به هر زمان گویـد          به جـان پــاک تـو ای دخــتـر امـام، ســلام

 

 

دوستان خوبم اومدم تولد حضرت معصومه (س) رو بهتون تبریک بگم..

و اینکه بگم به شکر خدا و دعای شما عزیزان حالم بهتره

ممنون از لطف همگی شما

 پی نوشت: هرکی گفت چند تا سلام تو این پست نوشتم؟؟

 پی نوشت: راستی دیشب جاتون خالی عمو و خاله جونم اومدن دیدنم که مریض بودم برام آش آوردن خیلی خوشمزه بود..اینجا از اونا هم تشکر میکنم..

نظرات 43 + ارسال نظر
سودابه دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 14:56 http://soodabeh.blogsky.com

سلام عزیز
از چه جور مردی خوشت میاد ؟
از چه جور دختری خوشت میاد ؟
بیا توی وبلاگ من بگو

سلام عزیز
میگما حالا این سوالا رو میکنی..مردم میان اینجا میرن این پستی هم که من برا ازدواج سوال کرده بودم رو هم میبینن فکر میکنن ... آره..نمیدونن که این سوالا رو تو وبلاگ خودت نوشتی !! خلاصه قربونت برام دردسر درست نکن که من اصلا از مردا خوشم نمیاااااااااااااد =))

دوست خوبم من شوخی کردم یه کم بخندیم...یه وقت نری دیگه پشت سرتم نگاه نکنی..اولین و اخرین بارت باشه..بازم بیا منتظرتم..

کلا اگه بخوام جواب بدم..میگم از مردی خوشم میاد که مرد باشه!!

ری را دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 15:00 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارین
ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت معصومه رابهت تبریک میگم
خوشخال میشم به وبلاگم سر بزنین
بای

سلام
ممنونم..
عید شما هم مبارک دوست خوبم
حتما خدمت میرسم

امیر دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 15:03 http://bagevojod.blogsky.com

سلام
سلام(این برای عاشقاست)
خوشمان آمددوست پاییزی
قشنگ می نویسی وبلاگتم زیباست

دلت شادو غم هات کوتاه

سلام
خوشحالم از این بابت..
ممنونم نظر لطفتونه
حتما خدمت میرسم

من دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 19:21 http://mynest.blogsky.com/

سلام سلام صد تا سلام
هزارتا سلام به روی ماهت!
خوبی دوست جون پاییزی؟
من سرابم!
دوباره وبلاگم و عوض کردم
بیایی این پست و بخونی می فهمی که چرا
راستی برات لینک جدیدم و گذاشتم
می شه خواهش کنم یه بار دیگه دست ببری تو اون لینکدونیت و اسم و آدرس وبلاگم و تغییر بدی؟
وایی که من چه قدر مزاحم می شم
مزاحم همه...با این تغییر و تحولاتم
خلاصه ببخشید هر ساعت باعث اذیتت می شم
شرمنده
بدو بیا پیشم
بابای

سلام عزیزم
اره شناختمت عزیز
زودتر از اینکه بگی خودم اومدم ..تو به روز شده ها دیدمت :) سریع هم شناختمت :)
حتما اینکارو میکنم..
خواهش میکنم این چه حرفیه..شما مراحمی

من دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 20:09

آره داشتم قالب و تنظیم می کردم
ببین خوب شده یا نه!

آره قشنگ شده
مبارک باشه!!

حمید دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 21:16 http://namakdan.blogsky.com

دوست پاییزیم سلام
من ۱۷ سلام شمردم
شما چند تا نوشته بودی؟
راستی ممنونم که باور منو لینک کردی
خجالتم دادی

سلام
۱۷ تا!!!!!
۱۴ تا بیشتر نبودا
یه دور دیگه بشمر..
خواهش میکنم..من وبلاگ شکلات شما رو هم قبلا لینک کرده بودم..
کلا خوب مینویسید..
موفق باشید

مرتضی سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 07:45 http://mani83.blogsky.com

سلام دختر خوب و نازنین
من همین آلان به مشخصات شما نگاه کردم دیدم که خانم محترمی هستید و از قبل ندیده بودم
منو ببخش من باید روز دختر را دیروز اختصاصی به شما تبریک می گفتم اما متاسفانه چون اطلاع نداشتم نگفتم

خیلی عذر می خوام از محضرتون
حالا هم خیلی دیره ولی از نگفتن که بدتر نیست
دختر خوب و نازنین روزت مبارک
ان‌شاءا.. آلان یک دختر خوب و در آینده یک همسر و مادر خوب برای شوهر و فرزندانتان باشید
امید است که آن شود که شما می خواهید

سلام
ممنونم نظر لطفتونه..
خواهش میکنم..هنوزم قبوله..
خیلی ممنونم از حضورتون..
انشالله..

نبات سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 10:16 http://nabat.blogsky.com

شلام خاله جون
من برنده شدم
۱۴ تا سلام داشت
من برنده شدم ؟؟؟؟؟
جایزه بده

شلااااااااااااااام عزیزم
خوبی؟؟
افرین عزیزم
تو برنده شدی..
چشم بیا :*:*:*

یکتا سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 10:40

سلام
سلام سلامتی میاره !!!
چه خوبه که به همه سلام کنیم !!!
یه سلام بی ریا و ناب و خالص
مثل سلامای تو !!
قشنگ بود
به دلم نشست

سلام
واسه همین من خوب شدم دیگه... هی اومدین بهم سلام کردین خوب شدم..البته نسخه شما و بوس نبات جونم بی تاثیر نبودا
قربونت :*

یکتا سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 10:43

راستی
از آونجایی که من پزشک خیرخواهی هستم !!!
کلیه بیمارانم رو مجانی ویزیت میکنم
ویزیتم نمی گیرم !!!
بوسسسسسسسسسسسسس

ممنونم
پس مادر یه لطفی کن این معده ما رو هم یه آندوسکپی کن ببین چشه؟؟

:*:*:*

ترنم بهار سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 11:47

سلام عزیز دلم .
الحمدلله که بهتری .
خداوند فرشته هاشو تنها نمیزاره .
اگر منو بابای گلت نبودیم تا از تو پرستاری کنیم عوضش عموی مهربون و خاله جون گلت که هستن .منم ازشون تشکر میکنم .انشاالله همیشه سالم باشن عسلم ..در ضمن ۱۷ تا سلام نوشتی البت با اون (س) ها که عرض ادب کردی خدمت حضرت معصومه(س) .
فدای تو مامان .بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس تا بینهایت.بای

سلام مامانی
مرسی..قربونت برم عزیزم
میگما من اون (س) ها رو حساب نکردم.. پس اینجوری باشه یکی دیگه هم گفته بود ۱۷ تا پس درست بوده.. شرمنده..
ولی من نبات رو برنده اعلام کردم :)

مرسی :*:*:*

نارسیس سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 14:15 http://mynest.blogsky.com

سلام دوست جونی
خوبی؟
می خواستم نظر یکی دیگه رو حذف کنم نمی دونم چی شد که اشتباهی نظر تو و پینه دوز حذف شد...
حواس پرتی دارم شدید...از دست این حواس پرتی باید برم خودم و بکشم:دی
شاد باشی گلم

سلام عزیزم
اشکالی نداره پیش میاد..بازم میام مینویسم
نگران نباش

نبات سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 16:28 http://nabat.blogsky.com

آخ جون جایزه
آخ جون جایزه
آخ جون جایزه
خاله فقط بوسسسسسسسسسسسس ؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام نبات جون
نه یه سوپرایز برات دارم اگه بتونم اجراش کنم..
فعلا بوسا رو داشته باش خاله :)
:*:*:*

ساحل افتاده سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 23:36 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام عزیزکم
خدا رو شکر که بهتری..........
روزت مبارک خانمی
کاش اینجا بودی
جمعه این هفته واسه دخترای کانونمون (‌به بهانه روز ملی دختران {چشمک}) و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت جشنی مفصل برگزار می کنیم.
کاش توهم بودی.....
خیلی به یادتم.....

سلام عزیزم
ممنونم..
ممنون روز شما هم مبارک
کاش بودم..
خوش به حال دخترای منطقه شما..هر دفعه به یه بهانه ای براشون جشن میگیرید ها..
ممنونم که به یادم بودی

ماهی خانوم چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 11:49 http://mahinameh.blogsky.com

سلام عزیزم
چطوری خانومی؟ نبینم مریض باشی؟ خدارو شکر که بهتر شدی.خیلی مواظب خودت باش به خاطر خودت٬ ترنم٬ پینه دوز و همه ی ماهایی که برامون عزیزی. ان شا الله قسمتت میشه بری مشهد خانومی.
خیلی شاد باشی
زودی خوب شو!
بوس بوس

سلام عزیزم
ممنونم ... خوب شدم دیگه..
چشم مواظبم :)
انشالله
:*:*

یکتا چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 16:20 http://yekta120.blogfa.com

سلام
۱- ممنون از نظر قشنگت
۲- جایزه ی نبات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۳- پس از معاینات بنده و انجام عملیات آندوسکوپی به این نتیجه رسیدم که ..... ( سوت )
مگه من دکترم ... خوب باید علائم بگی همینطوری که نمی تونم بگم چته عزیزم !!!!
۴- راستی نبات به خاله میگه عمه !!!!

سلام عزیزم
۱- خواهش میکنم
۲- اره دیگه!! ندیدی؟؟
۳- با سوت خوب میشم؟! مطمئنی آیا؟
علائمش درده فقط درد!!!
۴- دستش درد نکنه..به من هرکدوم رو بگه اشکال نداره فعلا هیچکدوم نیستم و دلم میخواد که باشم :)

یکتا چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 16:31

ناناز خانم
نبات ۱۴ دی ۱۳۸۴ به دنیا اومد
چقدر زود داره نانازم بزرگ میشه
تازگیها خیلی با ادب شده
از کلماتی مثل بلی ٬‌ ببخشید ٬ چشم خیلی استفاده میکنه !!!!
البته فقط برای من و باباش و مامانم
خاله اش هر چی صداش میکنه امیرحسین امیرحسین بهش میگه هان !!! هر چی هم میگه بگو بله بازم میگه هان ولی وقتی ما صداش میکنیم بهمون میگه بلی ! موفق باشی
دوست پاییزی من
تو هنوز تولدت نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میگم پس من درست حدس زدم سنش رو :)
همیشه سالم باشه برات
آخییییییییی چه ناز :*:*
چه جالب!!
بیچاره خاله اش..حتما کلی هم دلش قش و ضف میکنه ها ولی این شیطون ناز میکنه براش
چرا من متولد شدم رفت!
۲ مهر بود.

حمید چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 19:35 http://karaj400.blogsky.com

سلام دوست پاییزیم
۱۷ تا رو چرا ۱۴ تا حساب میکنی؟
(س) سلام اله علیها رو نمیشماری؟!
:-)

سلام
شرمنده من چون منظورم فقط به خود کلمه ی سلام بود اشتباه کردم در جوابتون..
قبوله شما هم برنده شدین :)

علی چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 22:09 http://chickensoup.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
منو ببخش که دیر اومدمم
راستی ۱۵ تا سلام داره
خوشحال شدم که حالت خوب شده
شعرهای زیبایی بود

سلام
خواهش میکنم..خوش اومدید
خداییش ۱۵ رو از کجا اوردی؟؟ ۱۴ و ۱۷ رو تونستم بشمرم ولی ۱۵ رو نه!!
ممنونم..
:)

بارباپاپا چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 22:17 http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

سلام دوستم خوبی؟سرماخوردگیت خوب شد؟من سرما خوردم شدید،البته تقصیر خودم بود که وهم برم داشت!آخه قبل اینکه سرما بخورم یه شب نشستم حساب کردم دیدم تقریبا یه ساله که من هیچ نوع مرضی نگرفتم حتی یه سرما خوردگی!بعد گفتم حتما خیلی خدا دوسم داره،خلاصه همینجور برا خودم کارت پستال میفرستادم و نوشابه باز میکردم که خدا ترجیح داد با یه سرما خوردگی بهم یادآوری کنه خبری نیس بابا!البته خدا رو شکر که این هشدار رو مثلا با طاعونی چیزی انجام نداد!!!راستی مگه عمو و خاله ی شما مالزین؟یا شما اومدی ایران؟همیشه شاد باشی

سلام
بله دیگه خوب شدم..
ای بابا نمیدونم چرا همه سرما خوردن!
منم تقصیر خودم بود ولی من مثل شما نوشابه باز نکردم ..من فقط زیادی احساس قوی بودن در برابر سرما رو کردم :)
هوا گرم بود پنکه اطاق روشن بود و من تو خواب کولر رو هم روشن کرده بودم یهو دیدم لرز کردم که بعدش یه ۵ روزی افتادم :)
واقعا خدا رو شکر!
اینایی که بهشون گفتم عمو و خاله..عمو و خاله ی واقعی من نیستن..
الان این ۳ سالی که اینجا هستم عمو و خالم شدن..که از عمو و خاله خودمم چیزی کم ندارن...تازه بیشتر از اونا هوامونو دارن :)
من با داشتن اونا در اینجا میفهمم که خدا چقدر دوستم داره..از یه سری چیزا نجاتم داد و برام فرشته هاشو فرستاد..
البته مطمئنم که دعای پدر و مادرم هم بی تاثیر نبود !

ممنونم

مرتضی پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 13:11 http://mani83.blogsky.com

سلام به پائیز
سلام به زیبائی برگ های زرد و نارنجی
سلام به باران
سلام به رحمت تو
خوش باد فصل تو که نوید بهاری دیگرست
حضور سبز تو ترنم بهاری برایم به ارمغان می آورد
دوست پائیزی
سلامی دوباره به تو تا فردائی دیگر

سلام
میگم شما هم کمتر از من سلام نکردیدااا
:)
سلام
ممنونم از لطفتون

الهه عشق پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 13:56 http://elaahe686.blogfa.com

سلام دوست جون خوبم
میدونم بازم دیر اومدم
خوب اخه نبدوم که
دلگیر نباشی ها
خوب ؟
آفرین
بوس
بوس
بوس
الهی که من فدات بشم
سرما خورده بودی
خدا رو شکر که بهتر شدی
منم سرماخوردم
مثلا بهتر شدم
ولی از ترس دوا و آمپول نمیرم دکتر
خوب میشم
فرداش دوباره حالم بد میشه
تازه کجاشو دیدی
شبها هم تب میکنم
هر شب اینطوری میشم ها
هی میگن چرا نمیای بریم دکرت
هی میگم
دوست ندارم
خودش خوب میشه
ولی خوب نمیشه که !
ای بابا
پست قبلیتم خوندم
با اون حالت نشسته بودی پست میزدی
؟!
وای
وای
وای

قبول نیست که من خاله ندارم برام آش بیاره بخورم
به جای منم آپ میخوردی خوب
نخوردی ؟
چرا !؟
هوووووووووووووووووووووووووووووووووم
منم دلم خواست
هوووووووووووووووووووووم
راستی برگریزان وبلاگت خیلی خوشگله
خیلی قشنگ شده وبلاگ نازت
منم به روز شدم بلاخره
وقت کردی بهم سر بزن
خوب ؟
مرسی
بوس
بوس
بوس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

-;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@ -;}@

سلام
خواهش میکنم عزیزم
تو هر وقت بیای قدمت رو چشم..
قربونت برم..تو چرا مریض شدی؟؟ ای بابا..
خب دکتر نمیری خودتم خود درمانی نمیکنی؟؟؟
من خودم دارو اینا میخورم :))
ای وای کاش نمیگفتم..حتما دلت خواست :(
خب به مامانم ادرس بده برات بیاره :)
مامان من میشه خاله تو خوبه؟؟

این برگریزان وبلاگم هم قابل شما رو نداره..دوست داری بیا برگاشو جمع کن ببر برا خودت..
بووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس

الهه عشق پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 13:57 http://elaahe686.blogfa.com

چقدر غلط املائی دارم !

اووووووه
تو ندیده بگیر خوب
مرسی
بوس
بوس
بوس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

اینا غلط املایی نیست ...اشتباهات تایپی هست..چون سریع تایپ میکنید و بدون بازخونی میفرستید!
:)
اشکال نداره عزیزم :*

امیر پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 17:52 http://bagevojod.blogsky.com

سلام
امیدوام که همیشه خوب باشی
می گم چه برگای قشنگیه
دلت شاد و غم هات کوتاه

سلام
ممنونم..
اره خیلیا عاشق این برگای وبلاگ من شدن :)
ممنونم

مرجان پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 22:36 http://khodayemarjan.blogfa.com/

سلام
وای باور کن واسه اثبات اینکه بگم خوندم مثل همیشه تعداد سلام رو شمردم.اما رفتم یه جا و حالا اومدم نظر بدم یادم رفت.اما فکر کنم ۱۲ تا بود.راستش خستم.فعلا حال ندارم دوباره بخونم.(شرمنده اخلاق ورزشی)
واسه همتون دعا کردم.واسه اینکه کسی از قلم نیفته دوستای مختلفم رو دسته بندی کردم که اگه اسم کسی یادم رفت واسه همه دعا کرده باشم
خوشحالم حالت خوب شد گل خانم

سلام عزیزم
میدونم که میخونی ...نیازی به اثبات نداره گلم..
ولی خدایی اینکه سلام ها ۱۲ تا بود رو اثبات کنی بد نیست !
ممنونم که برامون دعا کردی..خیلی لطف کردی عزیزم

قورباغه پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 22:45 http://qurbaqeh.blogfa.com

سلام..

و علیکم السلام

سلام .من مزاحمتون نشدم تا حالتون خوب خوب خوب بشه .دوست داشتین سر بزنید .خوشحال میشم .شب خوبی داشته باشین

سلام
خیلی ممنونم این حرفا چیشه..چه مزاحمتی!
حتما میام..
ممنونم

[ بدون نام ] جمعه 25 آبان 1386 ساعت 15:36

سلام
آپم
در آخر به وبلاگم سر بزن و با اجازتون لیتکتون میکنم
بای

ری را جمعه 25 آبان 1386 ساعت 15:36 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام
آپم
در آخر به وبلاگم سر بزن و با اجازتون لیتکتون میکنم
بای

سلام عزیزم
میام پیشت
منم لینکتون کردم..

نارسیس جمعه 25 آبان 1386 ساعت 21:10 http://mynest.blogsky.com

سلام دوست جونم
خوبی عزیزم؟
من آپ کردم
سر بزن ببینم
شاد باشی

سلام کلم
ممنونم خوبم
میام پیشت عزیزم

مریم پاییزی شنبه 26 آبان 1386 ساعت 01:53 http://maryamepaiezi.persianblog.ir

سلام
من به روزم
با یک عکس یک دلنوشته و یک دکلمه
منتظر قدمهات هستم
[گل]

سلام
ممنون خبر دادی..خدمت میرسم

ملوان شنبه 26 آبان 1386 ساعت 07:22 http://keshtiban.blogfa.com/

سلام سلام سلام
دوست پاییزی ولی بهار گونه من چطوری خوب هستی؟
البته راست می گی منظورم این نیست که یه فصلو دوست نداشته باشیم . منظورم اینه که بعضیا از یه فصلی بدشون میاد و این بده .
امیدوارم دلت بهاری باشه .
راستی نگفتی تولدت چه روزی از پاییزه که برات کامنت تبریک بفرستم.خلاصه مبارکه.

سلام
ممنونم خوبم.
آهان...ولی من همه فصلها رو دوست دارم..
وی پاییزو بیشتر!
من تولدم ۲ مهر بود!
ممنونم از تبریکتون

ایلا شنبه 26 آبان 1386 ساعت 09:52 http://nedayemonady.persianblog.ir/

[گل]الهی بگذار دستانم را در دستان مهربان تو بگذارم تا ذهن و قلبم آرامش یابد . [گل]
منتظرم [گل]

سلام
میام پیشتون

نبات شنبه 26 آبان 1386 ساعت 10:25 http://nabat.blogsky.com

سلام خاله
بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس

آخییییییییییی خسته شدم از بسکه بوست کردم
خیلی قشنگ بود جایزه ام

سلام نبات جون خوبی؟؟
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چه بوسای خوشمزه ای..چقده چسبید..
خسته نباشی گلم :*
قابلی نداشت عزیزم..خوشحالم که خوشت اومده :)

یکتا شنبه 26 آبان 1386 ساعت 10:44

سلام
خوبم ولی دارم می میرم
نمی خوای پست جدید بزاری
راستی
اون ترانه ای رو که گذاشته بودم آّهنگشو گذاشتم رو وبلاگم
خواستی میتونی گوش بدی
فعلا

سلام
ای بابا..این حرفا چیه؟!
چرا یه کمی سرم شلوغ بود..کار داشتم حالا میزارم..
اااا ممنون میام گوش میدم..
ممنون خبر دادی
فعلا :*

یه بدهکار شنبه 26 آبان 1386 ساعت 13:14 http://bedehkary.blogsky.com

سلام.خدا بد نده.انشالله خوب شییییییی.همینجوری اومدم یه سر بهت بزنم

سلام
ممنونم از لطفتون

یکتا شنبه 26 آبان 1386 ساعت 14:34 http://yekta120.blogfa.com

سلام
الان نیشم بازه به چند دلیل :
۱- دوست خوبی مثل تو دارم
۲- دچار سوء تفاهم شدی
من کلا آدم شادی هستم ! حتی وقتی غمگینم نمی دونم چطوری بگم غم خفه کنم !!!
یعنی غصه ها رو می ریزم اون ته تهای دلم که کسی نبیندشون ولی بالاخره یه جا باید بگم این غمها رو یا نه ؟؟
نگران نباتم نباش !!! من خیلی روانشناسم و کلا در برخورد اول هر کسی متوجه میشه که آدم صبور و با حوصله ای هستم اینی ام که نوشتم خوب حسم رو گفتم دیگه !!!!
همش که نمی شه حس های خوب بیاد سراغ آدم
آخ معده ام
فکر کنم غمهایی که ریخته بودم توش داره کار دستم میده !!!

سلام
خیلی خوشحالم که خنده رو لبته :)
۱- قربونت برم که منو جزو دوستان خوبت دونستی
۲-سو تفاهم نیست که حرفات اینو نشون میداد..من چیکار کنم که تو میخواستی منو سرکار بزاری :)
خوشحالم که اینو میشنوم..
آره همش واسه همینه..هی چیزای بیخودی ریختی توش اینجوری شد..
مواظب خود باش عزیزم

همسر آینده(نهال) شنبه 26 آبان 1386 ساعت 23:47 http://ma2nafar.blogsky.com

وای این سرما خوردگیه ویروسیه و رو کاره! خیلی خیلی مراقب خودت باش و درمانت رو هم حتما کامل کن!
امضا:ننه بزرگ نهال!!!!!!!!

سلام عزیزم
اره بابا همه این دوره سرما خورده اند..هم ایران هم اینجا!
چشم عزیزم تو هم همینطور

مهرووفا یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 00:50 http://www.mehroovafa.blogfa.com

سلام .شما در این پست ۱۴ بار سلام را نوشته اید در جواب سلام هم باید عرض کنم که سلام علیکم و رحمته الله و رحمتی ...............شاد باشین .شما لطف دارین که سر میزنید .در ضمن هر فردی در برابر گفته های تحسین کننده دیگران شادمان و از گفته های سرزنش امیز رفتاری غیر انجام میدهد .
طبیعیست که من ضمن اینکه خرسند میشوم از اینکه دیگران مطالبم را مورد لطف قرار میدهند ولی بیشتر به این دلیل که تا کنون داستانی از مبحث و با توجه به طولانی شدن آن بسیار خوشحال میشدم که دوستان خوبم نقد کنند .
در هر حال دوست پائیزی متشکرم .
شب خوبی داشته باشین

سلام
ممنونم از جوابتون..والا اینجا دو تا جواب داریم..۱۴ یا ۱۷ در هرصورت من جفتشو قبول میکنم :) ولی جایزه رو به نبات جون دادم رفت !
درست میفرمایید..ولی نمیخواستم همیشه یه جور بنویسم..نکنه فکر کنید که نخونده فقط این حرفا رو میزنم..در هر صورت خواستم بدونید که داستانتون رو دنبال میکنم..
موفق باشید

مهران یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 01:03 http://www.tasadofat.blogfa.com

سلام .دوست پائیزی نظر یکی از خوانندگان بلاگتون باعث شد که من این نظر را بدهم .
شما درست گفته اید که از مردی را دوست دارید که مرد باشد و دقیقا به نظرم نظر بسیاری از مردان نیز چنین است که دوست دارند همسری داشته باشند که به معنای واقعی زن باشد همانطور که شما و شاید همه مردان و زنان چنین باشند ولی به خوبی در اطرافمان میبینیم زنانی را که براحتی و با قدرت دانائی و خرد در بسیاری از زمانها و مکانها چنان از مردان پیشی گرفته اند که در زمان حال اگر حتی مردان قصد داشته باشند زن بودن زنان را باور نداشته باشند فردی است که بطور حتم از فقر شدید فرهنگی رنج میبرد ......................
به نظرم هر کسی باید در جایگاه و مقامی قرار داشته باشد که استعداد های خداوندی که همان سرنوشت و تقدیر گفته میشود با او صدق کند .
با همه این اوصاف به نظرم زنان ایرانی باید برای رسیدن به اهداف بلند شان بیش از بیش از خود شهامت و جسارت نشان دهند هر چند که محیط جامعه ما مستعد برای پرورش هر گونه فرهنگی بسر میبرد به نظرم هر چه فرهنگ زنان جامعه مان افزایش یابد براحتی مردان و کودکان نیز در قبول فرهنگهای خوب از خوشان عکس العمل نشان میدهند .....
به امید آنروزی که همه زنان سراسر کره زمین از بالاترین امکانات آموزشی و فرهنگی و ......بهره مند شوند و احساس میکنم که تا چندی دیگر با این سیر صعودی در تبادل اطلاعات فکر میکنم زنان و دختران از موقعیت و جایگاه بالاتری نسبت به حال پیدا میکنند و این برای افرادی که در جامعه زندگی میکنند بسیار خوب و ارزنده است .امیدوارم این مهم هر چه زودتر رخ دهد .......انقلابی سبز از جانب همه زنان جامعه در مسیر آسایش و ارامش و پویای و کلا زندگی خوب .....خیلی رویایی شد ببخشید طولانی شد

سلام
خوش امدید..
از نظر خوبتون ممنونم..خیلی لطف کردید..
به امید اون روز میمانیم...
خواهش میکنم لطف کردید

قاصد خوش خبر یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 02:39 http://www.vnnu.com/fa?111156613

عجله کنید کسب درآمد واقعی و صد در صد قانونی
این بار از راه قانونی
سایت 100% فارسی و قانونی
بدون پرداخت هیچ هزینه ای
سقف درآمد این سایت ماهیانه مبلغ بیشتراز صد میلیون تومان است
درآمد شما از 100 تومان تا میلیون ها تومان در ماه بستگی به زحمت شما وتلاش شما دارد
این فرصت را از دست ندهید
بی حوصله گی نکنید حتما به این سایت بیایید
استخدام رایگان در بزرگترین سایت درآمد زای ایرانی
مطمئن باش که نه کلاه بر داری ونه سرکاری و یا ....
1,000 تومان هر ماه برای 10 نفر عضو شما
10,000 تومان هر ماه برای 100 نفر عضو شما
100,000 تومان هر ماه برای 1000 نفر عضو شما
1,000,000 تومان هر ماه برای 10,000 نفر عضو شما
10,000,000 تومان هر ماه برای 100,000 نفر عضو شما
100,000,000 تومان هر ماه برای 1,000,000 نفر عضو شما
**گرین هورس ایرانی =کاملا قانونی =بدون نیاز به دیدن آگهی**
با پرداخت 100%
شرکت تازه تاسیس است حالا حالا ها کسی متوجه چنین موقعیتی نمیشه پس تا دیگران از دست شما نپریدن عضو شوید
باور کن هیچ ضرری نداره ، همش سوده
بهترین فرصت شغلی برای آقایان و خانمها
روزی یک ساعت فعالیت = درآمدی باورنکردنی

برای عضویت روی لینک (وب سایت) کلیک کنید

کیلیک!

مرتضی یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 08:45 http://mani83.blogsky.com

سلام دوست پاییزی
وقت کردی به دیدنم بیا
زیر سایه آن تک درخت منتظرت می مانم
عجله نکن
هر چند آفتاب پنهان است
لیک ماه بیدار است

سلام
حتما خدمت میرسم..
ممنون خبر دادید..

سینا یکشنبه 27 آبان 1386 ساعت 09:22 http://bon1.blogsky.com

سلام ۱۴ بار سلام
مرسی که اولین نفر بودید و از دقتتونم ممنونم

سلام
خواهش میکنم..من دارم تمرین میکنم که بیشتر از قبل به اطرافم و به باطن چیزها دقت کنم..

ممنون از جوابتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد