تولد داداشی

سلام دوستان خوبم

ببخشید که این چند روزی نتونستم پیشتون بیام و نتونستم آپ کنم..البته تک و توک به بعضی ها سر زدم..ولی نرسیدم به همه سر بزنم...به چند دلیل:

۱- دوباره مریض شدم و تب دارم   (اینبار رفتم دکتر)

۲- زیاد بودن حجم کارها در پایان ترم (خودتون بهتر میدونید چی میگم)

۳- به لقالله رسیدن لبتاپم بی خود بی جهت! (نیاید بگید حتما یه بلایی سرش آوردم...که میافته گردن خودتون..چون من جز تایپ کارهای درسی و اومدن به وبلاگای شما! هیچکاری باهاش نکردم)

۴- خستگی چشمام ( بعلت کم خوابی و تب)

۵- نداشتن حرف تو این چند روز (بهش نداشتن حوصله هم میشه گفت)

 

میدونین من پیش پریروز میخواستم آپ کنم..ولی جور نشد..آخه ۷ آذر تولد داداشم بود..همینیکه اینجا پیشمه..البته من همین یه دونه داداش رو بیشتر  ندارم..

قرار بود تو مدرسه جشن بگیره بهش گفتم عکس بنداز بده بزارم تو وبم..آقا اصلا جشن نگرفته حالا چرا؟! نمیدونم!

حالا در هر صورت با تاخیر و بدون عکس تولدشو تبریک میگم 

ایشالله که زیر سایه ی پدر و مادرمون و من! همیشه شاد و پیروز باشه..و به همه آرزوهاش برسه..

 

راستی به یه چیزی فکر کردید؟؟

اینکه من هروقت میخوام آپ کنم تولد یکی هست..خوبه این وبلاگ رو تخصص بدم به تولد

 

پی نوشت ۱: اینجا از الان حسابی حال و هوای کریسمس رو گرفته  حالا خوبه اینجا اصلا برف نمیاد..ولی مردمش انقدر به همه چی اهمیت میدن..همه جا تو دکورشون درخت کریسمس دارن

پی نوشت ۲: در اولین فرصت به همتون سر میزنم..قول مردونه

پی نوشت ۳: فقط ۵ روز دیگر باقیست

پی نوشت ۴ ٬ مرتبط با پی نوشت ۳: البته الان دیگه ۴ روز دیگه باقیست! تا پایان ترم!!

 

نظرات 26 + ارسال نظر

ا عرض سلام خدمت شما همکار گرامی
وبلاگ زیبایی دارید خسته نباشید

شما دوست عزیز می توانید جهت افزایش بازدید وبلاگ خود کد لینک باکس ما را در وبلاگ خود قرار داده وبعد لینک خود را به لینک باکس ما ارسال کنید
شما می توانید روزانه یک لینک به لینک باکس ما ارسال کنید
موفق وپیروز باشید دوست من

حمید شنبه 10 آذر 1386 ساعت 18:25 http://karaj400.blogsky.com

سلام دوست من
مدت زیادیه دنبال یه دعوت نامه ازpersiangig
به هر دری زدم سوالم اینه که شما میتونی
در این باره به من کمک کنی
اگه جوابتون مثبت بود میل باکسم اینه
Hamid.khorasani@gmail.com
تولد داداشتونم مبارک ( گل )
این قول مردونت منو کشته!!

سلام
دعوتنامه ارسال شد..
ممنونم از لطفتون..
=))

ملوان شنبه 10 آذر 1386 ساعت 18:42 http://keshtiban.blogfa.com/

سلام دوست پاییزی وبا دل بهاری.
تولد داداشی مباااااااااااااااااارکههههههههههههههههههههههه.
دیگه داشتم عقده ای می شدم گفتم ما برا اینکه شما رو از غربت در بیاریمو تنوعی تو کارات بدیم چندتا عکسو بایه مطلب برات پست کنیم ولی دیگه داشتم ناامید می شدم ولی وقتی اون چندتا بندو خوندم متوجه شدم موجه بوده .
برات آرزوی سلامتی میکنم و صحت.تو درسات موفقیت واسه لب تابت تعمیر اساسی واسه داداشت طوله عمر و مامانو بابات دلای آسمونی سرشار از شادی در کنار شما بچه های خوب از خدا ی خوشگلمون طلب می کنم.
یادت باشه دیگه دیر نکنیا......

سلام
ممنوووووووووونمممممممممم
نه بابا هیچوقت از من نا امید نشید..من انقدر به اینجا عادت کردم که هیچوقت ازش دست نخواهم کشید...
تا زنده ام مینویسم..
دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره..
خوشحالم که دلایلم قابل قبول واقع شد..
ممنون از دعاهای خوبتون
چشم حتما

ملوان شنبه 10 آذر 1386 ساعت 18:47

راستی بله تهران به همین زیبایی ئحتی خیلی بیشتر از اینا شده .
بله من عکاس و خبر نگارم.ولی نه به عنوان شغل بلکه به عنوان علاقه.
بابای

خیلی خوشحالم!
اااااااااااا چه خوب..
خوبه که به علایق تون بها میدید..موفق باشید

مرجان شنبه 10 آذر 1386 ساعت 19:00 http://myn.blogsky.com

سلام دوست جون خودم
تولد داداشیه گل و گلابتو بهت تبریک میگم :) ایشاا... تولد ۳۰۰ سالگیشو جشن بگیری

پیشاپیش کریسمسو هم بهت تبریک میگم ... بابا نوئلو دیدی سلام منم بهش برسون اینورا که نمیاد :دی

دوست جون تو با اوت پ .ن دومیت پاک آبروی زنها رو بردی که ((=

سلام مرجان جون
میگم واسه رو کم کنی هم که شده از این به بعد به همه پست هام نظر میدیااا =) خیلی خوشحالم میکنی..

ممنونم عزیزم
مرسییییی باشه اگه دیدمش سلام تو و گیگیلی رو میرسونم..
=))
آخه توقع داشتی با اون شکلکا با اون سیبیلای کلفتشون بگم قول زنونه میدم ؟؟!! =))

(یه چی میگم بین خودمون بمونه..البته چون نمیشد رو قولم خیلی حساب کرد گفتم قول مردونه)
اوه اوه چی گفتم...الان دیگه فاتحه من رو باید خوند!

حمید شنبه 10 آذر 1386 ساعت 20:55 http://namakdan.blogsky.com

سلام دوست من
تشکر میکنم از شما برای ارسال دعوت نامه
امیدوارم بتونم تلافی کنم
خدا نگهدار

سلام
خواهش میکنم..
کاری نکردم که بخواد تلافی کنید..

سلام دوست پاییزی گل...
خوبی دوست جونم؟؟؟
تولد داداشتم مبارک...
از قول من تبریک بگو...
من به رزوم دوستم...
بیا پیشم.
با آرزوی بهترینــــــــــــها:بهـــــــــــار

سلام عزیزم
ممنونم.
متشکر
خدمت رسیدم ولی...

علی شنبه 10 آذر 1386 ساعت 23:05 http://chickensoup.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
امیدوارم که حالت بهتر شده باشه انگار اصلا مراقب خودتون نیستید.
چرا لب تاپت به لقا الله رفته ؟ خوب اونقدر حجم کارت بالا هست که دلیل اصلیش همینه درسته
من هم خیلی وقته که بی حوصله هستم مخصوصا این چند روز اخیر
راستی تولد داداش عزیزت رو هم تبریک میگم البته با تاخیر
موفق باشی.

سلام
بهتر؟! نه بابا..تازه دوباره رفتم دکتر..چرا من مراقبم..خودش مراقب نیست!
ممنونم که با همه بی حوصله گیتون بهم سر زدید..
متشکر از تبریکت..

مرجان شنبه 10 آذر 1386 ساعت 23:37 http://myn.blogsky.com

دوست جون ! اون آخرای جواب کامنتم یه چیزی نوشتی که باعث شد من تیرکمون به دست بیام سراغت ایندفعه ((= وایسا تکون نخور که تیرم خطا نره :دی

سلام گیگیلی
نه تیرت خطا نمیره .. اگه داشت میرفت لر بازی در میارم میام جلو هد میزنم =)

من که چیزی نگفتم میخوای منو بزنی آخه! من میگم چون ایندفعه حالم خوب نبود و نمیشد رو قولم حساب کرد٬ گفتم قول مردونه..(یعنی رو قول مردا نمیشه حساب کرد) وگرنه اگه قولم قول بود که میگفتم قول زنونه میدم =))

اگه هنوزم توجیه نشدی و نگرفتی منظورمو بگو یه جوره دیگه حالیت کنم!
قربونت :*

مرتضی یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 09:01

سلام
تولد داداش خوبت مبارک
سرما خوردن خیلی بده بهت تسلیت عرض می کنم
ان شاء ا.. هر چه سریعتر خوب بشی
موفق باشی

سلام
خیلی ممنونم..
اصلا این مدل سرماخوردگی رو تا حالا ندیده بودم..
۲ هفته مریض باشی..خوب شی..دوباره مریض شی..

فرزانه یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 15:35 http://www.f-18.blogsky.com

سلام. من اولین بار بود که به وب شما سر زدم و بسیار هم لذت بردم.
از این به بعد از خوانندگان همیشگی شما خواهم بود.

سلام
ممنونم از لطفتون
منم پیشتون میام..
موفق باشید

مرتضی یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 16:05 http://mani83.blogsky.com

سلام
اگه دوست داشتی یک روز برفی رو از نزدیک ببینی
حتما بیاو ببین
خوشحال می شم
زیر درخت
توی برف
منتظرت هستم

سلام
خدمت رسیدم!

یکتا یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 17:53 http://yekta120.blogfa.com

سلام دوست خوبم
۵ روز دیگر به چی باقیست
تولدته نکنه !!!
پیشاپیش کریسمس مبارک
یه کمی ویتامین C بخور اینقده مریض نشی تب کنی بری دکتر !!!
موفق باشی
موید باشی
و پیروز
به داداشی هم از طرف من تبریک بگو

سلام عزیزم
به پایان ترم!!
=)
نه بابا من مگه چند بار در سال به دنیا میام؟!
ممنون..
چشم دکی جون!
ممنونم عزیزم
چشم حتما :*

مرجان یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 20:48 http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام
۵ روز دیگه به چی مونده؟
تولد داداشیتم مبارک.
بابا یکم بیشتر مراقب خودت باش.چرا همش سرما میخوری آخه.چیز دیگه ای واسه خوردن پیدا نمیکنی؟؟؟

دلت شاد باشه.بیا پیشم.

سلام عزیزم
به پایان ترم!
ممنونم عزیزم
چشم عزیزم..
نه چیزی دیگه نیست :)
خدمت رسیدم

هیچگاه یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 22:47

سلام
خدا بد نده نه بابا خدا بد نمیده ما شیطونی میکنیم
راستی تولد سجاد رو هم از قول من بهش تبریک بگو و بگو دلم براش تنگ شده
من آپ کردم
به امید دیدار

سلام
آره تقصیر خودم بود!
چشم حتما
خدمت رسیدم

یاسر دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 10:26 http://www.dast-neveshte.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید خسته نباشید به منم سر بزن


سلام
ممنونم..نظر لطف شماست..چشم خدمت میرسم

ماهی خانوم دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 12:22 http://mahinameh.blogsky.com

سلام مموشی
خوبی؟آپ میکنی بی خبر آره؟
باشه منم بهت نمیگم که با عکس بچه هام آپم
تازه!
۲۱ دی هم باید تولد منو تبریک بگیااااااااا!
وگرنه به مامان و بابات شکایت میکنم!
شاد باشی گلم و زودی خوب شو!
بوسسسسس

سلام عزیزم
بد نیستم..
آره :))
چقدرم نگفتی الان =))
چشم حتما
ممنونم خوبم دیگه!

نارسیس دوشنبه 12 آذر 1386 ساعت 22:52 http://mynest.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی خودم
مرسی اومدی
راستی واقعا برای شما آخره ترمه؟خوش به حالتون...چه قدر خووووب.کاش برای ما الان اخر ترم بود...الان تازه تقریبا وسط ترم هستیم(گریه)
تعطیلات بر نمی گردی ایران؟

سلام عزیزم
خواهش میکنم..
بله واقعا آخره ترمه :)
حالا آخر ترم شما هم میرسه..
انشالله موفق باشی
اگه قسمت بشه

یوسف سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 08:17 http://www.khalvat-e-del.blogsky.com

سلام...حالتون چطوره؟...خوب هستین...ممنون از اینکه به ما سر زدین...تولد داداشتون هم مبارک...انشاالله خدا همیشه واستون نگهش داره...از باب اینکه فرمودین من خیلی تنبلم !!! :-)))) باید بگم که تنبل نیستم...تو نوشته های قبلی نوشتم که هم سرم شلوغه و هم دسترسی ام به اینترنت محدوده...خب حالا قضاوت کنین؟ من تنبلم؟؟؟؟!!!!!!! :-))))))..........موفق و موید...یا حق.

سلام
ممنونم خوبم..
خواهش میکنم..خیلی ممنون..انشالله.
من همچین جسارتی نکردم..
انشالله که هم سرتون خلوت بشه هم دسترسیتون بیشتر بشه..
موفق باشی

یوسف سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 08:49 http://www.khalvat-e-del.blogsky.com

سلام...بابا من هم الان آپم...یه مطلب دارم می نویسم...بابا فرصت بدین تا تایپش کنم...اول اومدم به تمام لینکام سر زدم...بعد خواستم مطلبو تایپ کنم.....بازم زود قضاوت کردین!!! :-)))))....دو هیچ به سود من :-))))))))))).....موفق و موید...یا حق.

سلام
چشم
لطف کردین
اومدم خوندم..مطلب خوبی هم نوشته بودی..
موفق باشی

مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

ممنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم

یکتا سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 16:09

سلام
برو ببین ملوان چه حکمی گذاشته
من واقعا حیرانم

سلام
چشم!!!!!

ساحل افتاده سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 16:45 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام نازنین
تبریک میگم.
خوش به حال داداشت!!!!!
خدا حفظتون کنه.
مواظب خودت باش.

سلام عزیزم
ممنونم..
چرا؟؟؟
متشکرم عزیزم
چشم

مرجان سه‌شنبه 13 آذر 1386 ساعت 21:06

سلام دوست جون :دی

من گیگیلی هستما :دی

آی دی یا ایمیلت رو میخوام ...... کارت دارم
منتظرتم

سلام ببببببببببببههههههههههه گیگیلی عزیزم
خوبی؟؟
چشم حتما اددت میکنم..

من و آنی چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 13:19 http://man-va-ani.persianblog.com

تولد داشیت مبارک . مرسی که سر می زنی..

سلام
ممنونم عزیزم
خواهش میکنم

آفتاب ایرانی پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 13:49 http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
چه جالب
خیلی قشنگ بود
دستت درد نکنه
خوشحال شدم که با وبلاگت آشنا شدم
ایشاالله که همیشه موفق باشی
راستی داشت یادم می رفت
اگه وقت کردی یه سری هم به وبلاگ من بزن
شاید به دردت خوردا
منتظرم
اگر با تبادل لینک موافقی منو لینک کن بعد خبرم کن
فعلا

سلام
ممنونم
خواهش میکنم..
لطف داری..
چشم خدمت میرسم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد