دلیل غیبتم

سلام

من برگشتم

شرمنده همه دوستان که نتونستم تو این مدت بهشون سر بزنم..

اول عید سعید قربان٬ یلدا و عید غدیر خم..بعد کریسمس و سال نو میلادی رو به همه شما دوستان خوبم تبریک میگم..

این غیبت من برا این بود که یه دو هفته ای اومدم به ایران عزیزم و برگشتم.. تو این مدت اصلا وقت نکردم بیام نت..جای همگی خالی یا مهمونی بودم یا مهمون داشتیم..

۲ روز هم خدمت آقا امام رضا (ع) بودم که حسابی خوش گذشت..همتون رو یاد کردم.. جاتون خالی عید قربان و شب یلدا مشهد بودیم..

یکشنبه برگشتم..۴ شنبه امتحان داشتم و یه تحقیق..امروز هم ۲ تا تحقیق.. دیگه این هفته حسابی سرم شلوغ بود..

 هی این نفس عماره قلقلکم میداد که بیام ببینم چه خبره ..هی یاد امتحان و کارهایی که سرم ریخته بود نمیذاشت بیام..

دیگه حسابی با نفسم جنگیدم و پیروز شدم که تا امروز خودم رو نگه دارم و نیام پای کامپیوتر

الانم دیگه حسابی دلم تنگ شده بود گفتم بیام یه ذره بنویسم..

دقت کنید فقط یه ذره!!

میام به همتون سر میزنم..فقط ببخشید که دیر شد..

از لطف همگی سپاسگزارم

 

 

 

راستی گفتم این اس ام اس هایی که این چند وقت برا این مناسبت ها برام رسید رو اینجا بنویسم..و گوشیم رو خالی کنم..آخه گوشیم خیلی پر شده..دیدم حیفه پاک کنم بره.. اینجوری اینجا ثبت میشه..

 

عید قربان؛

عرفه فرصتی دوباره است برای راه یافتن به محضر یار

**

کعبه یک سنگ نشان است که ره گم نشود *****حاجی احرام دگر بند و ببین یار کجاست

اگر خدا به حضرت ابراهیم فرمان می‌داد به جای فرزندش، همسرش را قربانی کند، این مراسم با شکوه هر چه تمام‌تر هر سال برگزار می‌شد

 

شب یلدا؛

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است مه ۱ دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت

**

احساس با تو بودنم از حد گذشته است***دیوانــه گشتــه ام چو آب از ســرم گذشته است

امشب فــــــــدای تو شد باز دلــــم بیـــــــا***یلدا حدیث عشق با وضو به تمنا نوشته است

عید غدیر؛

آنان که علی خدای خود پندارند*****کفرش به کنار عجب خدایی دارند

**

روز محشر وقت پرسیدن ز من رب جلی*****گفت تو غــرق گناهی گفتـــمش یا رب بلـــی

گفت پس آتش نمیگیرد چرا جسم و تنت؟*****گفتمش چون حک نمودم روی قلبم یا "علی"

**

خورشید چراغکی ز رخسار علی ست*****مه نقطه ی کوچکی ز پرگار علی ست

هر کس که فرستد به محــــمد صلــوات*****همسایه ی دیوار به دیوار علی ست

**

گفتم آخر عشق را معنا کنیم***بلکه جای خویش را پیدا کنیم

آمدم دیدم که جای لاف نیست***عشق غیر از عین و شین و قاف نیست

آمدم گفتم به آوای جلی*** عین یعنی عدل مولایم علی

شین یعنی شور الله الصمد***قاف یعنی قل هو الله احد

**

به آن گروه که از ساغر ولا مستند***سلام ما برسانید هر کجا هستند

کریسمس؛

چیزی به دستم نرسید متاسفانه

سال نو میلادی ۲۰۰۸ 

May this New Year bring peace, joy, good health & prosperity to you and your family

Happy New Year 2008

 

 

Wishing you a very happy new year

Best health

Best wealth

Best prosperous

Best Happiness

And all the best will come this year

Happy New Year 2008

 

نظرات 10 + ارسال نظر
یه بدهکار چهارشنبه 19 دی 1386 ساعت 18:53 http://bedehkary.blogsky.com

سلام به دوست پاییزی.دلم برا وبلاگت واقعا تنگ شده بود.خوشا به سعادتت که زیارت آقا امام رضا نصیبت شد.منم دعا کن واقعا حالم این روزا بده.حتما بازم سر میزنم.

سلام
ممنونم از حضورت
اگه قابل باشم همه رو دعا کردم .. انشالله که مستجاب بشه

ماهی خانوم پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 12:11

سلام خانوم خانوما!
چطوری گلم؟
بدو بیا تولده!!!
منتظرتم
شاد باشی

سلام
خدمت رسیدم..
تولدت مبارک عزیزم

ساحل افتاده پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 14:46 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام و ادب و تسلیت
با کاروان عشق به روزم.
التماس دعا

سلام عزیزم
ممنونم از حضورت..
خدمت میرسم

سیاوش پنج‌شنبه 20 دی 1386 ساعت 14:54 http://farayadeasheghane.blogsky.com

سلام
می بخشید ولی سرم شلوغه
شرمنده
موفق باشی
بای


سلام
ممنونم که اومدید

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

سلام
ممنونم..
چشم خدمت میرسم

قورباغه جمعه 21 دی 1386 ساعت 17:53 http://qurbaqeh.blogfa.com

سلام.. خوشحالم که نوشته ی جدید ازتون می خونم..
میگم حسابی جای همه روزهایی که نبودید نوشتیدا..

سلام
ممنونم از حضورتون..
اره واقعا دلم تنگ شده بود :)

بید مجنون جمعه 21 دی 1386 ساعت 18:11 http://from2008.blogsky.com

توی مطلب نوشتن هم ترکوندی
دلت بدجوری پر بوده گویا

لج تو فقط اون بالایی رو خوندم و توی این پایینی کامنت گذاشتم
دلت بسوزه!!!!!!

سلام
:)) :))
دلم تنگ شده بود..پر نبود :)
منم شرمنده تون شدم...اتفاقا اشتباهی زدم اونم ترکوندم :))
نوشته ام پرید!!

الهه شنبه 22 دی 1386 ساعت 20:44 http://mynest.blogsky.com

سلام سلام به دوست جون پاییزی خودم
من معذرت می خوام ولی یه مدت نظرات و بستم تا وسوسه نشم بیام برای دیدن نظرات تایید نشده...آخه هنوز تو امتحانات هستم. ولی دیگه دلم طاقت نیاورد و اومدم و به روز کردم و نظرات و هم باز نگه داشتم!!
خب خوشحالم که خوش گذشت بهت تو ایران
و خوش به حالت که رفتی مشهد پیش امام رضا...
خیلی دلم می خواست اگر نزدیکم بودی می اومدم می دیدمت ولی متاسفانه صدها کیلومتر ازت دور بودم..احتمالا هم تهران بودی دیگه...درسته؟
خب خوشحالم دوباره می نویسی....کلی دلم تنگ شده بود برای اینجا...آخه خیلی وقت بود به روز نشده بود...
خب فعلا دوست خوبم

سلام عزیزم
خواهش میکنم..خوب کاری کردی..خب درس مهم تر از وبلاگ هست..
انشالله که تو امتحانا موفق باشی..
منم خیلی دلم میخواست دوستای وبلاگی رو ببینم ولی خب مدت کم بود و فاصله ها زیاد..
انشالله یه وقتی قسمت بشه همتونو ببینم..

ممنونم از حضورت :*

پینه دوز یکشنبه 23 دی 1386 ساعت 12:56 http://pineh-doz.blogsky.com

سلام به دوست عزیزم ودوست تمام فصلها
خوبی ؟امیدوارم توی ایران بهت حسابی خوش گذشته باشه
چون حالا حالاها از این خبرا نیست!مگه این که دعا کنی شرایط
دست بدست هم بده بخوای خاله بازی دربیاری وپیاده گز کنی!
در پناه حق.

شهادت سالار شهیدان ویاران باوفایش رو به تو وداداشی
که محب اهلبیت(علیهم السلام) هستید تسلیت عرض
میکنم

بببببببببببببببببهههههههههههه سسسسسلاااااااامممممم
به پینه دوز عزیزم
ممنونم ... خوبم...الان بهترم..چون نظر شما رو دارم میخونم..
بله خیلی ممنونم خیلی خوش گذشت...ازتون خیلی ممنونم..
برا اون که خدایی پیاده ام میام :))
منم این ایام رو بهتون تسلیت میگم..و حسابی التماس دعا دارم

loverland پنج‌شنبه 27 دی 1386 ساعت 02:26 http://www.chairman.blogfa.com

سلام و ادب و احترام
الان که دارم این نوشته را می نویسم دخترکم یک سال و شش ماهش شده و بی تاب از تب واکسن امروز.بیدار موندم که اگه لازم شد کولش کنم.درد چیز بدیه حتی اگه لازم باشه.وبلاگتون شرشار از زندگی باد

سلام
آخی :( دلم گرفت..بیچاره بچه ها..خیلی گناه دارن ...کاش میشد به جای واکسن یه شربتی قطره ای چیزی میدادن بهشون..
چقدر پدر خوبی داره که بخاطرش بیدار مونده و مواظبشه..انشالله که خدا همتون رو برا هم نگه داره..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد