یه بازی وبلاگی و ۲ تا جمله زیبا

سلام

یه چندوقته سرم شلوغه کم میام نت..الانم چیزی نداشتم برا گفتن..دیدم از طرف دوست خوبم ساحل به یه بازی دعوت شدم..اومدم به دعوتش پاسخ بدم..

من هیچوقت نمیتونم خودم رو جای کسی تو واقعه عاشورا بزارم..راستش اصلا درست هم نیست این کارو بکنم..چون اینقدر کوچیکم در مقابلشون که اصلا نمیتونم حرفی بزنم..

ولی بیشتر وقتها وقتی یاد واقعه عاشورا میوفتم کسی که بیشتر رفتارش ذهنم رو مشغول میکنه  حضرت زینب (س) هست...

خیلی هم سعی میکنم که پیروشون باشم..نمیدونم چقدر میتونم به چیزهایی که ازمون میخوان عمل کنم..میدونم که خیلی راه دارم که برم...

در مورد صبر هم٬ میتونم بگم که تقریبا یه آدم صبوری هستم..و دلیلش هم ممکن هست همون غسلهای صبری باشه که میکنم...

من ۲تا غسل رو خیلی اهمیت میدم یکی غسل صبر که به نظرم واقعا تاثیر داره..و دوم غسل جمعه..آخه راهنمایی که بودم یکی از معلمام میگفت که غسل جمعه باعث میشه بدن انسان تو قبر نپوسه و سالم بمونه..(صحت این حرف گردن خودش چون من فقط از ایشون این حرف رو شنیدم) منم از اون وقت تصمیم گرفتم که تا میتونم غسلهای جمعه رو از دست ندم..

 

این ۲ تا جمله رو هم خیلی دوست دارم..گذاشتم اینجا تا شما هم لذت ببرید..

 

هر از گاهی٬ توقف فرصت خوبیست برای دیدن مسیر طی شده و نگریستن به راه پیش رو 

گاهی برای رسیدن باید نرفت

 *****

ما ادعا نمی کنیم که همواره به یاد کسانی هستیم که دوستشان داریم

ولی می توانیم ادعا کنیم لحظاتی که به یادشان نیستیم نیز دوستشان داریم

 

نظرات 14 + ارسال نظر
یوسف یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 11:31 http://www.khalvat-e-del.blogsky.com

سلام دوست پاییزی خوبم...حالت چطوره؟ خوبی؟...چند وقته نیستم٬آخه فصل امتحانا بود...سر زده اومدم٬آخرین مطلبتو خوندم...جملات آخرت خیلی قشنگ بود...آفرین...آفرین...امروز قصد کردم بعد از ظهر برم تمام مطالبتو از اول تا آخر بخونم ولی متاسفانه یه کاری پیش اومد٬فردا این کارو می کنم...در ضمن ایمیلمو واست گذاشتم...دوست داشتم بیشتر باهات آشنا بشم...تازه ی قول هم می خوام بت بدم!..می خوام مطلب اون دختره قائمشهری رو که پاسخ به پرسش رئیس جمهور بود کامل بنویسم...موفق و پیروز باشید...یا حق.

سلام
ممنونم..
امیدوارم که تو امتحانا موفق باشید
خوشحالم که خوشتون اومده..
لطف دارید..ممنونم
مطلب رو گذاشتید خبرم کنید ممنون میشم..

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.iranmaxim.blogsky.com
ثبت نام در جایزه 800 دلاری و 3000 دلاری

http://www.clickwoman.blogsky.com
زنان کلیکی

الهه یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 19:30 http://mynest.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی خودم
منمنونم اومدی پیشم
راستش منم دوست دارم آدم صبوری باشم
صبور بودن و دوست دارم چون خصلت خوبیه...و خداوند هم انسان های صبور در راه خودش و دوست داره...امیدوارم همه ما این لیاقت و داشه باشیم که در راه خدا صبر پیشه کنیم.
در مورد غسل هایی هم که گفتی می رم از جایی سوال می کنم تا اگر واقعا تو دینمون هست حتما انجامش بدم...
همیشه موفق باشی دوست من...

سلام عزیزم
اگه تلاش کنی میشی :)
بودنش که هست عزیزم من اون حرف معلمم رو مطمئن نبودم..ولی با این وجود قبول داشتم!!

پاپیروس یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 21:02 http://editorist.blogfa.com

سلام
وب شما خیلی قشنگ و عاشقانه اس
سبز باشی عزیز

سلام
ممنون از لطفتون
راستی وب خودتونم که کم عشقولانه نیست..

ساحل افتاده دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 07:26 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خانمی
ممنون که دعوتمو قبول کردی.
و چقدر هم زیبا نوشتی.
واقعا لذت بردم.
در مورد غسل جمعه هم آره. حتی میگن اگه زود به زود خسته و افسرده و دلتنگ میشید این غسل می تونه دوباره شادابتون کنه.
کاش دوستات رو هم به این بازی دعوت می کردی.

سلام
خواهش میکنم..
لطف داری عزیزم..
راستش نمیدونستم کیا رو دعوت کنم :-) آخه یکی دو تا که نیستن دوستام =))

شمیم دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 07:51 http://shamim-26.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
از اینکه میبینم یه خارج نشین اینجوری از احکام شرعی حرف بزنه اونم از مستحبات کمی برام جالبه وحتی عجیب .راستش ما تو خیلی از جومع ها جرات نمیکنیم بگیم نماز می خونیم چه برسه به غسل و... .زمونه بدی ده عزیزم .حتی خیلیا دیگه عاشورا هم براشون سمبولیک شده ودم از نوگرایی وروشنفکری میزنن .به هر حال به شجاعتت تبریک میگم مه از عقایدت ازادانه حرف میزنی .شاد باشی .من این لینکو با اجازت قرار میدم

سلام
باهات موافقم..
سپاسگزارم از توجه و لطفت..
منم لینکتون رو تو وبم گذاشتم :)

حضرت عشق دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 16:25 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

دیشب دوباره، گویا خودم را خواب دیدم
در آسمان پر می کشیدم و لا به لای ابرها پرواز می کردم
بر شانه های خسته ام دستی کشیدم، انگار جای خالی چیزی...
چیزی شبیه بال، احساس می کردم...
خوشتر از این در جهان چه بود کار؟
دوست بر ِ دوست شد یار بر ِ یار...
------
سلام!
بعد از یه دوری طولانی مدت
حضرت عشق به روز شد...
منتظرتم!

سلام
ممنون از اینکه خبر دادی..حتما میام.

فریدون ضرغا می دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 18:22 http://asvad.persianblog.ir

استفاده کزدم جالب بود من سه غسل را دوست دارم
اول ودومش را با شما همراهم برای آشنایی با سومش
به وبلاگم سر بزن.

سلام
خوشحالم..
والا اومدم وبتون ولی خبری نبود از سومیش :)

فریدون ضرغا می سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 10:49 http://asvad.persianblog.ir

دوست عزیز سلام
از حضورت متشکرم
اخرین غسل را غسال می دهد ووووووووووووووووو
امانت خدا را به او پس می دهم.

سلام
اوه اوه..
آدم یه جوری میشه :))

یوسف سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 16:25 http://www.khalvat-e-del.blogsky.com

سلام...حالتون چطوره دوست پاییزی؟...خوب هستین؟...امروز به اولین قولم عمل کردم!!...تمام مطالبتو از اول تا آخر خوندم!...از مهرماه ۸۵ تا هفتم بهمن ۸۶ ...چند تا مدرک واسه اثبات گفته ام...۲ مهرماه تولد شما و پینه دوز مهربون(تولد وبلاگ من هم ۳ مهرماهه! )...۷ آذر تولد داداشتون...۲۵ اردیبهشت تولد خواهرتون...۲۸ شهریور ۸۳ ورودتون به مالزی...۱۵ مهر تولد نگار عزیزتون...۳۰ دی سالروز ازدواج ترنم بهار و پینه دوز مهربونتون :-)))))....خوبه یا بازم بنویسم!؟:-)))).....راستی این هفته فرصت نشد ولی هفته دیگه اون مطلب دختر قائمشهری رو که پاسخ به پرسش رئیس جمهور بود و از من خواستین که کامل بنویسمش رو حتما انجام میدم......راستی من هم متولذ ۶۴م ولی اول خرداد :-))))....همیشه سربلند و شاداب.......یا حق.

سلام
ممنونم..
خسته نباشید .. و ممنونم که وقت گذاشتید و نوشته های نه چندان خوب منو خوندید..
خب میخواستم یه سوالایی بکنم تا مطمئن شم حتما با دقت خوندید پستها رو آیا؟
۱. نسبت نگار با من چیه؟
۲. نسبت پینه دوز با من چیه؟


(( راستی ۲۵ اردیبهشت شب تولد خواهرمه یعنی تولد ایشون ۲۶ اردیبهشت هست..و اینکه سالگرد ازدواج پینه دوز و ترنم ۱ بهمن هست...))
ولی بازم ممنون از توجهتون..
میگم هروقت اون پست رو نوشتید لطفا خبر بدید..ممنونم.

مرجان سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 19:42 http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام عزیز گلم
مطمئنی من کم پیداااااااااااااااام؟
اتفاقا من خیلی پر پیدام.اما شما آپ نمی فرمودید تا منم در جمع شما ظاهر شوم وگرنه جایتان در قلبم به جاست.
فدای تو

سلام عزیزم
بله که مطمئنم!
اصلا وبتو آپ نمیکنی..
قربونت برم عزیزم تو خیلی لطف داری بهم..

loverland چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 00:02 http://chairman.blogfa.com

سلام
نوشته های شما از این جهت قابل احترام هستند. که نوعی احترام به سنت ها و ارزش های سرزمین مادری در سرزمینی دیگر از آن حرف زده می شود. اما اینکه آیا تا چه میزان مورد وثوق هست نباید ار آن رویگردان شد.تفاوت مرحوم مجلسی گردآورنده کتاب عظیم بهار الانوار و مرحوم طباطبائی به خوبی و درستی در کتاب دفتر عقل نوشته شده است.این کتاب مجموعه مقالات دکتر کدیور را در بر می گیرد.به نظر من نگاهی به آن مجموعه خالی از لطف نیست.
موفق باشید

سلام
ممنون از نظر خوبتون..ولی کاش بهم اعتماد میکردید.. یعنی به نوشته هام اعتماد میکردید..
این کتاب ها رو هم اگر فرصت کنم حتما میخونم..ممنون از راهنماییتون

loverland چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 22:34 http://chairman.blogfa.com

سلام
در چه موردی باید به شما اعتماد می کردم. منظورتون را درک نمی کنم.منظور من از نوشته قبلی این بود که در زمانی که معلم راهنمائی شما غسل جمعه را ترویج می کرد انتظار تحقیق از شما نمی رفت.ولی الان ای کاش مسبت سندیت این حدیث و احادیثی از این دست از نظر علم رجال و درایه توجه می کردید.
تا بعد

سلام
واقعا شرمنده ام...من اشتباه برداشت کردم..
خیلی ببخشید..
من جمله هاتون رو پشت سر هم خوندم..اینکه گفتید:
(نوشته های شما از این جهت قابل احترام هستند. که نوعی احترام به سنت ها و ارزش های سرزمین مادری در سرزمینی دیگر از آن حرف زده می شود.)
ولی چون بلافاصله گفتید:
(اما اینکه آیا تا چه میزان مورد وثوق هست نباید ار آن رویگردان شد.)
من فکر کردم منظورتون به من هست..یعنی میخواهید بدونید که چقدر حرفهای من مورد وثوق هست..آیا..
این شد که من اون پاسخ رو نوشتم..
همین جا هم عذر خواهی میکنم..اشتباه از من بود./

سلام علیکم.
با سرچ
غسل جمعه * بدن
به وبلاگ شما رسیدم.
http://seyyedmohammadi.blogfa.com/post-320.aspx
سالم ماندن بدن تعدادی از انسانها بعد از مرگ: امکان یا امتناع عقلی یا نقلی

جالبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد