چرا؟؟ چرا؟؟ چرا؟؟

سلام

نمیدونم که این خبر رو خوندید یا نه...دوست هم ندارم که خیلی تو وب در موردش بنویسم ولی روی صحبتم به مسولان و کارگزاران ایران هست...

توی کانادا یه ایرانی یه غلطی رو میکنه که همه محکومش میکنن..حتی خود من..و میبینیم که تو بوق و کرنا میکنن و همه جا آوازه اش میپیچه..دلم میخواد توی آدرسی که گذاشتم برید و نظرات رو مرور کنید..من وقت و حوصله نکردم که همه کامنت ها رو بخونم ولی چند تایی رو گذری خوندم..

ببینید که چگونه از حق هم کشوری خودشون و قوانین کشورشون دفاع کردن...ولی ما چی؟؟

ما هیچوقت نتونستیم درست و حسابی حرف هامون رو به کرسی بشونیم..چرا؟؟؟ چون کنار میکشیم..چون نمیخواهیم موقعیتمون خراب شه..چون میترسیم...چون همیشه همه چیز علیه ایران بوده...

من خیلی در مورد این خبر چیزی نمیدونم و خیلی هم بسطش نمیدم ولی اینجا خودمون تو مالزی بارها شاهد کیف قاپی هایی از زنان ایرانی بودیم..

بعضی مواردی که پیش اومد و من به خاطر دارم وقتی بود که یه خانوم ایرانی مقاومت کرده بود تا کیفش رو نده با چاقو به دستش ضربه زدند که کارش به بیمارستان کشید..

یکی دیگه رو از بالای بازو تا پایین با چاقو کشیدند و تمام دستش بخیه خورد..

یک مورد دیگه توی همین هفته ی گذشته بوده که با قمه ۴ تا انگشت دختره رو قطع کردن.. و مسولان ما هیچ اقدامی نکرده اند... چرا؟؟


واقعا چرا؟؟

چرا وقتی که چیزی علیه ایران هست همه خبر دار میشن؟؟

چرا بوسه ی اون آقا جرمش از قطع کردن ۴ انگشت یه دختر بیشتر به حساب میاد؟؟؟

من کار اون فرد رو تایید نمیکنم..من دارم خودمون رو محکوم میکنم که چرا به راحتی میزاریم حقمون پایمال بشه و حرفی نمیزنیم؟؟؟

چرا وقتی که اینجا مشکلی برای ما پیش میاد پلیس اینجا اصلا جدی نمیگیره؟؟ یه شماره میدن میگن اگر دوباره پیش اومد زنگ بزنید!! واقعا خیلی شاهکار میکنن!!

تازه اینجا یه کشور آروم و تقریبا امنی به حساب میاد..خدا به داد کسانی که تو کشور های دیگه هستند برسه...

چرا مسولان ما حق پایمال شده ی ما رو تو بوق و کرنا نمیکنن؟؟ چرا تو خبر ها بازتاب نمیکنن؟؟؟

آیا ما انسان نیستیم یا خون دیگران از ما رنگین تر است؟؟؟

 

کی میتونه جواب این همه چرای من رو بده؟؟

نظرات 19 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 15:26 http://www.sahel2007.blogsky.com

کوتاه مختصر مفید :
از ماست که بر ماست !

سلام
آره والا =))

حمید سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 18:41 http://bavar.coo.ir

سلام دوست پاییزی
به صفحه ای که لینک کردی رفتم ولی از آنجایی که مطلب فوق الذکر به انگلیسی بود چیز زیادی دستگیرم نشد که نظر بدرد بخوری بذارم تو کامنتت فقط اینکه مطلع باش برای عرض ارادت و ادب خدمت رسیدم و با یکPPSجدید منتظرت هستم

سلام
خیلی ممنونم از نظر لطفتون..
خدمت میرسم

مرجان سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 20:58 http://dayy.blogsky.com

تاسف !

فقط تاسف ....

:(

مهیار سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 22:13 http://www.naz66.blogsky.com

سلام خوبی؟
ممنون که سر زدی
با اجازت من لینک کردم...
به من سر بزن
بای بای...

سلام
خواهش میکنم..
خدمت میرسم

بابایی سه‌شنبه 16 بهمن 1386 ساعت 23:51 http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... شما خوبید... انشالا که گلک شما هم به سلامتی به دنیا بیاد... از طرف من و مامانی به خواهرتون تبریک بگین... انشالا هرجا که هستید شاد باشید و به سلامتی برگردید ایران.... اگه عکسهای سیسمونی نی نی شما آپ شد حتما ما رو هم خبر کنید که بیایم ببینیم. خیلی ممنون.

سلام
خیلی ممنونم
با اجازتون به دنیا اومد =)
عکس فعلا ندارم :(
ولی چشم سعی میکنم گیر بیارم بزارم

الهه چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 12:55 http://mynest.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی خودم
این چراها برای همه ما ایرانی ها وجود داره
ما بلد نیستیم حق خودمونو بگیریم چون خودمون و درست نشناختیم...چون به ما یاد ندادن که چه جوری از خودمون دفاع کنیم در مقابل زورگویان...البته این لینک برای من درست باز نشد...
ولی می دونم که منظورت چی بود...
کاش زمانی برسه که هر وقت حق ما رو خوردن بتونیم راحت از طریق مجامع جهانی اولا حقمون و درست و کامل بگیریم و ثانیا بتونیم اینجوری شخصیت و مقدار خودمون و در جهان بالا ببریم که ما ایرانی ها هر کسی نیستیم که هر کاری از سرمون در اوردن حرفی نزنیم..

سلام عزیزم
آره بابا بی خیال
انشالله اون زمانم میرسه..یه کمی صبر لازمه

مرجان چهارشنبه 17 بهمن 1386 ساعت 20:04 http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام عزیزم
اینقدر حق ما پایمال شده و همه ساکت موندیم که عادتمون شده. خدا به خیر بگذرونه!

سلام
واقعا خدا خودش رحم کنه!

ساحل افتاده پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 00:22 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام عزیز
فقط این رو میدونم که مولایمان حسین (ع) فرمودند:
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید!

سلام
واقعا که حرف درستیه...من همه سعیم رو میکنم

ماهی خانوم پنج‌شنبه 18 بهمن 1386 ساعت 17:56 http://mahinameh.blogsky.com

سلام عزیزم
واقعا اینا که گفتی جای تاسف داره...
اما به قول دوستان ما واقعا عادت کردیم که خفه شیم..
یعنی خفمون کردن مجبورمون کردن که خفه شیم و فقط تماشا کنیم...
چندروز پیش داشتم برای دوستانم جریان انتخابات و رای دادنم رو میگفتم مال یکی دو سالب قبل٬ که با مسئول حوزه دعوام شد!!! بعد با ناراحتی گفتم من فقط نظرمو اونجا گفتم٬ دوستم گفت : هیچوقت فراموش نکن که اینجا ایرانه و توحق اظهار نظر نداری!!
آپم خانوم گل
شاد باشی

سلام عزیزم
من یه کمی دلم گرفته بود اومدم این پست رو نوشتم..یه جورایی انگار دست گذاشتم رو یه زخم..
امیدوارم که همش بر طرف بشه..
خدمت میرسم

حضرت عشق جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 01:44 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

اگر می توانستم مجازاتت کنم!

از تو می خواستم.. . .

به اندازه ای که تو را دوست دارم.. . .

مرا دوست داشته باشی !!!
~~~~
~~~
~~
~

حضرت عشق به روز شد.. . .

منتظرتم.. . . . / / /

در ضمن خانومی تو کشور ما همه چیز هست همه کار میشه جز یه چیز
اونم شرف٬ حق٬ عدالت...
مگه کشور ما هم صاحبداره؟
یه مشت مزدور گرفتنش تو دست ما هم شدیم عروسک خیمه شب بازیه اونها...هر طوری دلشون می خواد ما رو می چزخونن...
.....

سلام
ممنون از خبرتون..
بی خیال خیلی سیاسیش نکنیم :)

شمیم جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 14:13 http://shamim-26.blogsky.com

سلام دوست جونی
من چند روز پیشا یه جایی اینو خونده بودم . در مورد کیف قاپی واینا بازم خوبه ابرومندانه می تونی شکایت کنی ولی گاهی وقتی به زنی ناخواسته تجاوز می شه حالا به هر نحوی اون باید ساکت بمونه چون ممکنه ابروش (برای کاری که نکرده ) بره . حتما برخوردی به بعضی از دخترایی که تو دوران عقدشون باردار شدن .دیدی چه ابرویی از خانوائه دختر میره و چقدر دختره تحقیر می شه که نتونسته جلوی خودشو بگیره و خب حتما هیچ تقصیری متوجه اون اقاهه نبوده . حالا یکی نیست بگه این بدبخت تا صد سال دیگه هم اگه شوهر نمی کرد فکر همچین غلطی هم به سرش نمی زدا .
در مورد اون امر سیاسی من یکی جوابی برای تو ندارم

سلام
متاسفم

شهرزاد جمعه 19 بهمن 1386 ساعت 21:14

سلاممممم عزیزم:
خوبی گلم؟؟؟؟
عزیزم بی عدالتی در همه جا موج میزنه تنها در کشورهایی همچون مالزیو .....نیست...
آپمممممممممممممممم بدو بیا بدو بدو ....
فدای تو....
غم هات کوتاه....
ممنون یا حق!!!

سلام عزیزم
درسته..
چشم خدمت میرسم

سلام
خوبی ؟؟؟
سر نمیزنی بی وفا!!!!!!
من آپیدم
همیشه همه جا حقیقتو خفه میکنن چون چهرش واسه آدما زشته میدونی چرا چون کتکش زدن لباسشو پاره کردن ژولیدش کردن صورتش زخمیه اما بی عدالتی همه جا پرسه میزنه زیباست واسه اینکه بهش میرسن نازش میکنن و.....

سلام
خیلی ممنونم.
چرا فقط یه چند روزی مهلت میخوام

میبینم که دل همتون خونه ها :)

افتاب ایرانی شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 14:55 http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام
وب جالبی داری
ممنون می شم به وبلاگ من هم یه سری بزنی
من آپم و منتظر شما دوست گرامی

سلام
خیلی ممنونم
چشم خدمت میرسم

یکتا شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 15:32 http://yekta120.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
بی خیال عزیزم
اینقدر حرص نخور
این مسئولان ما تنها چیزی که براشون مهم نیست امنیت ماهاست !
فقط بلدن تو خیابونا بگردن و زنها رو به جرم بدحجابی بگیرن !!!
حالم از همشون به هم میخوره
گور باباشون
خودت چطوری عزیزم ؟؟؟
ببخش از اینکه یه کمی بی وفا شده بودم
قول میدم بازم بیام یعنی همیشه بیام

سلام
آره بی خیال شدم..ولی خب ... تا کی؟؟
نه تو همیشه بهم لطف داری..ممنونم از حضورت
نبات عزیزم رو هم ببوس

هیچگاه یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 11:27 http://www.hichgaah.blogfa.com

سلام
چشمتوت روشن امیدوارم خوش بگذره
من بالاخره آپییییییییییییییییییدم

سلام
ممنونم
خدمت رسیدم :)

بهارین یکشنبه 21 بهمن 1386 ساعت 11:52 http://baharin.blogsky.com

سلام
وبلاگت قشنگه...می شه تبادل لینک کنیم؟
من شما رو با اجازه لینک می کنم...شما هم اگر دوست داشتی لینک کن...مرسی
راستی همیشه این چراها وجود داشته...سخت نگیر...

سلام
ممنونم..
چشم حتما..
بازم چشم :)

mhn شنبه 27 بهمن 1386 ساعت 01:17

سلام دوست عزیز. خیلی خوبه اینو بدونی که تو کشورایی که دم از حقوق بشر و آزادی میزنن و کشورهای دیگر جهان را به نقض حقوق بشرمتهم میکنن درکشور خودشون برای اینکه دولتمردانش سود کلانی از فروش تسلیحات میبرن اونو ازاد گذاشتن تامردمش راحت بتونن همدیگر را بکشند.
از اون سر دنیا بلند میشن لشکر کشی میکنن توی یه کشوری که به اون کشور دموکراسی ببخشن ومردم اون کشور را از دست حاکمی که دست نشانده خودشونه نجات بدن.یا به یه رژیمی نا مشروع سلاح میفروشن که راحت بتونن بچه هایی که به طرفشون سنگ پرتاب میکنن تیر بارون کنن واگر کشوری هم اعتراض بکنه میگن : دارن ازخودشون دفاع میکنن.
من نمیگم در کشور ما امنیت کامل از جانب پلیس برقرار ولی اینم بدون که در کشورهایی که به قول شما پلیسش امنیت بر قرار کرده و ادالت را رعایت میکنن در سال۲۰۰۷ میلادی ۷۵۰نفر دردانشگاهاش بوسیله همون سلاحهایی که گفتم کشته شدند. هیچ میدونی که تولید مواد مخدر افغانستان قبل از سال ۲۰۰۱ ۴۰۰۰تن بوده ودر سال ۲۰۰۷به ۸۰۰۰تنن رسیده وتقریبا همش از ایران به صورت قاچاق به کشورهای دیگه ترانزیت میشه و پلیس تقریبا همه توانشو گذاشته سر از بین بردن این مواد .

سلام
حرفهای شما هم درسته...ولی من هیچ اعتراضی به پلیس ایران یا کلا به ایران نکردم..من خودم از کسانی هستم که همیشه از ایران دفاع کردم و همیشه حاضرم جانم رو هم بدم...حرف من این بود که چرا ما به راحتی میزاریم به حقوقمون تجاوز بشه و حرفی نمیزنیم؟؟
من از این سکوت بدم میاد..

ذهن پوچ شنبه 11 اسفند 1386 ساعت 00:32 http://sange-sabur.blogsky.com

جواب سوالت فقط یه جمله است
و خدایی که در این نزدیکیست....

سلام
خوبه که خدا رو داریم وگرنه چه میکردیمممممم :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد