مهمونای عیدم رسیدن

دارم میرم فرودگاه

۲ تا مهمون خیلی عزیز دارم

پدرم با داییشون دارن میان که عید ما هم حسابی عید باشه

 

پی نوشت: ای کسانی که جایتان خالیست..نگران نباشید...جایتان را خالی میکنیم..

 

نظرات 11 + ارسال نظر
الهه عشق جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 17:58 http://elaahe686.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام دوست جون مهربونم
الهی من فدای خودتو خوابهای قشنگت برم
مرسی
مرسی
که به فکرمی
واقعا خوشحال شدم وقتی کامنتهای خوشگلت رو دیدم
باورت میشه به هیچ کس هنوز عید رو تبریک نگفتم توی بچه های وبلاگ نویس
جز تو
عیدت مبارک
عمو خوبه ؟
دلم براش یه ذره شده
ماشالله وبلاگهاتونم که دیر باز میشه
یعنی سرعتم خیلی پائینه
خیلی از پستهات رو عقب موندم
ولی چندتاشونو خوندم
تولد مادر نازنینت رو هم تبریک میگم
از طرف من بوسش کن و بهش تبریک بگو البته با تاخیر
خواهرت چطوره ؟ بهتر شده ایشالله ؟
بازم عیدت مبارک
به عمو جون و مامان هم سلام برسون از طرف من و بهشون تبریک بگو عید رو
من زیاد نمی تونم آن باشم باید برم
زحمت تبریک گفتن رو میندازم گردنت با شرمندگی
دیگه اینکه دوستت دارم
ایشالله بهت خوش بگذره
مواظب خودت و دل مهربونتم باش یه عالمه
دیگه ...!
هوووووم
آهان
خاله شدندنتم مبارک باشه
شیرینی ما یادت نره
از مهرموناهم خوب پذیرائی کن
و آرزوهاتم خیلی خیلی خیلی قشنگ بودن تقریبا مث آرزوهای من بودن
فدات بشم
بوس
بوس
بوس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
قربونت برم خیلی خوشحالم کردی اومدی..حتی با تاخیر..
چشم عزیزم حتما...
خواهرم هم خوبه..بهتره..شکر خدا..
عید تو هم مبارک عزیزم
چشم خانومی سلام شما رو مخصوص میرسونم..
قربونت برم خیلی ممنون...
شیرینی هم به چشم..
انشالله تو هم به همه آرزوهات برسی...


:-*

"الهه عشق" جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 18:02 http://elaahe686.blogfa.com

شدندنتم = شدنتم

مهرمونا = مهمونا

انقدر تند تند نوشتم همش غلط املائی شد بازم
شرمندم
یادت نره به عمو جون و مامان سلام برسون
تازشم من اولین کامنت شدم آخ جونمی
راستی شاید فردا برم مسافرت
اونم یه مسافرت احتمالا پنج یا شش روزه
اگه گفتی کجا !؟
تبریز
بازم معلوم نیست
خلاصه خیلی مخلصیم
من دیگه رفتم
بوس
بوس
بوس
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

:)
اشکال نداره عزیزم
چشم حتما خانومی
:)
انشالله سفر بهت خوش بگذره..

قربونت برم منم خیلی دوست دارم..

:-*

بهارین جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 18:21 http://baharin.blogsky.com

سلام دوست جونم.
پس حسابی خوش به حالت...
سلام برسون خدمتشون...
از عیدت هم تا می تونی کنار خانواده ات استفاده کن تا حسابی بهت خوش بگذره دوست جونم
بای بای

سلام عزیزم
آره خوش به حالمه :)
سلامت باشی حتما..
چشم عزیزم

بهارین جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 18:26 http://baharin.blogsky.com

راستی من نمی دونم چرا به اینجا ارادت خاصی دارم...تقریبا هر روز یه نگاهی می ندازم به وبلاگت!!شاید برای هیچ کدوم از وبلاگ ها اینجوری نباشه ولی اینجا...

قربونت برم..تو لطف داری..منم یه سری جاها رو مرتب سر میزنم...
فدات شم

تازه وارد جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 21:31 http://tazevared.blogsky.com

دایی پدر باید مسن هم باشن . باید خیلی دوستتون داشته باشن که میان دیدن .
مواظب باش بهشون خوش بگذره .
مواظب باش به خودت هم خوش بگذره . بعضی وقتا آدم انقدر گرفتار می‌شه یادش می‌ره بهش خوش بگذره !
باید به خودمون یادآوری کنیم اینو !!

سلام
نه بابا..ایشون درسته سنشون تقریبا دور و بر ۶۰ هست ولی ماشالله دلشون خیلی زنده هست ..من که خیلی دوسشون دارم..
منو که همه دوست دارن :))
چشم همه سعیم رو میکنم که بهشون خیلی خوش بگذره و دوباره بیان :)

م شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 00:07 http://smrb.blogsky.com/

به به به سلامتی ... چشمت روشن ... خوش بگذره!
:)

سلامت باشین
خیلی ممنونم..
انشالله :)

ترنم بهار شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 06:52

سلام خدمت عشق پاییزی من.
عیدت مبارک مامانی .
نمیدونم بابت تولدی که برام گرفتی و از دوستان عزیزی که به جشن تولدم اومدن قدردانی کردی چگونه تشکر کنم .ولی میتونم برات دعا کنم تا به آرزوهای قشنگت برسی عزیزم.
انشاالله عید حسابی خوش بگذره .
هرچند دایم انقدر مهربونه حسابی بهتون خوش میگذره.
جای من خالی .امیدوارم به دایی جان خوش بگذره و سفر خوب و پر باری برایش باشه همتونو میبوسم به خصوص پینه دوز عزیزمو .
سایه تان مستدام. شادیتان پر دوام

سلام عشق بهاری من!
عید شما هم مبارک عزیز دلم..
تنها کاری که از راه دور میتونستم برات بکنم همین بود عزیزم.. امیدوارم که خوشت اومده باشه :)
مرسی مامانی..تو اگه دعا کنی حتما میرسم..
آره مامانی جات حسابی خالیه..داییت هرجا باشه خوش میگذره :)
قربونت برم..منم ۱۰۰۱ تا میبوسمت ۱۰۰۰ تاش از طرف خودم..اون ۱ هم از طرف دوست خوبم الهه عشق که گفته بود مامانی رو ببوس :)

یه بدهکار شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 21:03 http://bedehkary.blogsky.com

سلام دوست پاییزی.حسابی خوش به حالته دیگه.انشالله همیشه شاد باشی.خوش به حالت که من بر خلاف قلم طنزم یه غصه تو قلبم دارم که اذیتم میکنه.تلاشت رو بکن تا به پدر و داییشون خوش بگذره.

سلام دوست بدهکار
آره جای همگی خالی
خیلی ممنونم..
امیدوارم که هرچه زودتر غصه تون از بین بره و شاد باشید..
دارم همه تلاشم رو میکنم..

ادم اهنی یکشنبه 4 فروردین 1387 ساعت 14:16 http://adamahani.blogfa.com.

چه عیدآمددوباره عیدنوروز چه زیباست حال مردمان امروز

چه زیباست بدتراز پارسال بودن چه زیباست زیرغم پایمال بودن

چه زیباست قامت یاران خسته که زیرشلاق ماتم شکسته

چه زیباست خواب آزادی رادیدن چه زیباست سوی آسمان پریدن

چه زیباست ناله های سوگواری زفراغ عزیزت گریه زاری

چه زیباست این گذارتلخ نوروز برای قلبهایی همچون من پرسوز

چه زیباوتلخ است این هشتادوشش که غصه دارشدم دراین کشاکش

چقدرزیباست غمو اندوه تودنیام چقدرزیباست برای من که تنهام

غم انگیزاست وهیچ زیبانباشد که زندگیهامون اینجور بپاشد

اگر گویم زیباست کردم عادت به تنهایی و اشک وآه وحسرت

سال آینده هم همینجور زرده سالی سراسراز اندوه ودرده

به نابودی شیطانم امیدوار که سال آتی هم نباشم سوگوار

نشینم به امید نوروزی شاد نوروزی ازرنج وازحسرت آزاد

نمیدانم بیاد اون نوروزشاید

ولی شاید اون سال هرگز نیاید

سلام
ممنون از شعر قشنگتون
انشالله که میاد..

هیچگاه دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 20:36 http://www.hichgaah.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام خوبین ؟
از بابام چه خبر ؟ دلم براش تنگ شده
بیا برام همه چیزو تعریف کن
به بقیه سلام برسون

سلام
مرسیییییییییییییییی
شما خوبی؟؟
عید خوش میگذره؟؟
بابات صحیح و سالم..شاد و شنگول پیش ماست و حالشم خیلی خوبه..
خوشش اومده..دیگه نمیخواد برگرده ایران =))
چشم تو یه فرصت مناسب با کلی عکس میام..
جاتون خیلی خالیه..
سلامت باشی

برفی سه‌شنبه 6 فروردین 1387 ساعت 08:03

سلام سال نو مبارک. خواهرت خوب میشه نگران نباش فقط این عمل بدیش اینه که بعدش طرف خیلی باید مراعات کنه تو خورد و خوراک وگرنه خیلی اذیت میشه.
خوش بگذره با پدر و دایی گرامیشون.

سلام عزیزم
عیدت مبارک
انشالله..ممنونم از دلداریت :)
آره بنده خدا از این طرف هم یه بچه ۴۰ روزه داره و باید شیرش بده..و چه جوری باید مراعات کنه خدا میدونه..فکر کنم خیلی اذیت شه :-(

قربونت برم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد