یه کم درد و دل

سلام

چقده این ایام قبل امتحانا بده

انقده دلشوره اضطراب دارم که همش سرم درد میکنه و احساس سنگینی دارم

نامردا انقده ما رو از سختی امتحانامون ترسوندن که همش اعصابم ناراحته..

تازه یه پروژه هم داریم که در اصل شبیه پایان نامه میمونه و هر سال باید انجام بدیم.. انقده سخته که خود سوال رو هم نمیشه فهمید چه برسه به ۷ صفحه جواب!!

استاد ها هم حق کمک کردن و توضیح دادن رو ندارن..

من یه ماه پیش سوالم رو گذاشتم جلوی یه وکیل و ازش کمک خواستم... یه صفحه دری وری تحویلم داده

چون سیستم حقوقی انگلستان هم با ایران متفاوته نمیتونم از پینه دوز کمک بگیرم..

الان یه هفته هست خواب و خوراک ندارم..و هنوزم کارم انجام نشده..

یه کتاب رو هم شروع کردم وقتی که خیلی از این وضعیت خسته میشم میرم سراغش و چند صفحه ای ازش رو میخونم بلکه بهم انرژی بده..

به اسم کلمات مناسب در زمان مناسب؛ از مارلو تامس

این کتاب مجموعه ی دلگرم کننده ای از اسرار خصوصی آدمهای سرشناس دوران ما را به گوشمان میرساند؛ آنهایی که زندگی شان با شنیدن کلمات مناسب در زمان مناسب دگرگون شده است.. در میان ما آدمهایی وجود دارند که به امید نیازمندند٬ و به افرادی که الهام بخششان باشند..

یه جورایی از لحاظ فکری کمکم میکنه..

از کسیکه این کتاب رو به یادگار برام گذاشت و رفت ممنونم

دوستون دارم برام دعا کنید

 

نظرات 19 + ارسال نظر
شیخ حقگو جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 22:10 http://mamut2000.blogfa.com

راستش ما از هر دوتا سیستم حقوقی چیزی سرمون نمیشه. دی:
کتاب هم قاعدتا باید انگلیسی باشه میتونی با هر پستت یک تیکه اش رو ترجمه کنی و بزاری تو وبلاگت نه؟
....
اهنگ وبلاگت هم خیلی قشنگه و اون شروعش منو یاد اهنگ بایلاموس انریکو می ندازه.

سلام
ای بابا همون بهتر که آدم چیزی ندونه =))
نه این کتاب فارسی هست و پدرم از ایران آورده بود خودش داشت میخوند و هنوز تموم نشده بود..ولی گذاشت که من اینجا بخونمش..
جالبه اگه بتونید تهیه کنید و بخونیدش..

آهنگ وبلاگم برا خودمم خاطره انگیزه...

شیخ حقگو جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 22:11

دلنوشته های شیخ رو هم از دست نده و لینکش رو بزار توی وبلاگت/
راستی اول. دی:

چشم حتما

تازه وارد جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 23:58 http://tazevared.blogsky.com

پیشنهاد می‌کنم جواباتو درشت درشت بنویسی و یه خط درمیون که زودتر هفت صفحه‌ش پر بشه !!
توشم از کلمات البته و بدیهیست و بنابراین که سر و وسط هر جمله‌ای می‌شه الکی آورد زیاد استفاده کن !! :)
موفق باشی .

سلام
از پیشنهادتون واقعا سپاسگزارم ولی با قوانینی که برا انجام این پروژه گذاشتن راه رو برای هرگونه جنگولک بازی بستن =))
همه باید با فونت تایمز نیو رمان با سایز ۱۲ باشه از بالا و پایین صفحه فقط ۲ سانتیمتر فاصله و از چپ و راست فقط ۲۰۵ سانتیمتر فاصله میتوان داشت..حتما باید فوت نوت داشته باشه ... و و و
اگه منبع نمیخواستن همه چی مینوشتم و تمومش میکردم..ولی این منبع نوشتن خیلی سختش کرده.. بابا خب خیلی چیزا اطلاعات عمومیه.. ولی حق نداریم بدون منبع حرف بزنیم..
به گرامر و املای صحیح و واضح بودن هم نمره میدن..

roni شنبه 24 فروردین 1387 ساعت 19:39

جمله بالا وبلاگت خیلی جالبه
برات آرزوی موفقیت می کنم
اصلا استرس نداشته باش ایشالا موفق میشی

سلام
خوشحالم که از وبم خوشتون اومده
ممنونم از لطفت
آره بهترم اون استرس از بین رفت

تازه‌وارد یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 00:27 http://tazevared.blogsky.com

ای بی‌نوا !! خیله‌خوب مائیم و یه دل دریا !! باشه بنویس ..
به جای منبع هم آدرس وب منو بده !! چکنیم مرام و معرفت از وجناتمون سر ریز می‌کنه !! :))

سلام
=))
چشششششششمممممممم حتماااا =))
اونا بیان اینجا و هیچی نفهمن خیلی حال میده..
آخه خط ما رو که نمیتونن بخونن =))
ای بابا یه کم دیگه خود تحویلی میکردین..

مرتضی یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 09:39

سلام دوست عزیزی که یه هفته خواب و خوراک نداری
ان شاء ا.. خوب شی
شاید هم تا حالا خوب شدی و من خبر ندارم
به من هم سر بزن خوشحال می شم
موفق باشی

سلام
امروز (پنجشنبه) تحویل دادم و راحت شدم..
حالا برا امتحان باید کتابا رو بخورم..
چشم خدمت میرسم..فقط کاش آدرسی چیزی میذاشتید من چه جوری پیداتون کنم؟؟‌ :-(

برفی یکشنبه 25 فروردین 1387 ساعت 14:35 http://snowlady.blogfa.com

سلام دوستم ::::) خوبی؟
نگران نباش استرس بازدهیتو میاره پایین. راحت و با ارامش درساتو بخون . حتما موفق میشی. :)
راستی نمیشه یه کاری کنی که این برگات اون سمت راست صفخه بریزه پایین؟ اینجوری که رو متن میاد خیلی چشم رو اذیت میکنه موقع خوندن ::(

سلام عزیزم
حق با شماست.. بعضی وقتا بازدهی رو پایین میاره ولی بعضی وقتا خوبه..چون اگه بیخیالی هم طی میکردم فرصت رو از دست میدادم..والا برگا رو نمیدونم چطوری میتونم تغییر بدم ولی همون اول که گذاشتم خیلی از دوستان خوششون اومد و منم دیگه بر نداشتمشون.. حالا سعی میکنم اگه تونستم کمشون کنم..

ماهی خانوم دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 10:46 http://mahinameh.blogsky.com

سلام خانوم با مرام و با معرفت
خوبی گلم؟ عزیزم تو که خیلی وقته برای من کامنت نذاشتی
من نامردم؟!!! لابد فکر کردی من مثلا کامنتت رو حذف کردم؟!!
لطیفه میگیااااااااا!
به هر حال همینکه اومدی و نامردمون کردی بازم ممنون
دلم برات تنگ شده بود
شاد باشی و در کمال آرامش

سلام
ممنونم..
اومدم جبران کردم..
قربونت..

ساحل افتاده دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 19:03

سلام عزیزم
خوبی خانوم؟
ممنونم از احوالپرسیت. من سالمم.
اون شب خیلی بد بود. خیلی ...
عین روزای جنگ شده
اوضاع متشنج...
دوستامون که شهید شدند یا مجروح شدند...
انشالله که توی درسهات موفق باشی عزیزم.
ما دعات می کنیم.

سلام عزیزم
بله ممنونم..
خوشحالم که خوبید..
خیلی متاسفم..نمیدونم چرا میخوان آرامش و امنیت رو تو کشورمون از بین ببرن انشالله که خدا خودش ریشه کنشون کنه...
برای دوستان شهیدتون آرزوی مغفرت و برای مجروحان سلامتی آرزو میکنم..

ممنونم از لطف همیشگیت..

مرجان دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 21:38 http://dayy.blogsky.com

سلام دوست جونی :)
نمیشه بعضی صفحه ها رو مثل هم بنویسی جوری که استاده نفهمه ؟ :دیییییی یا اینکه درشت درشت بنویسی مثل دستخط غول غولکا ((=

ایشاا... موفق بشی :)

بووووووووووووووس

سلام عزیزم
نکه استادامون خنگ تشریف دارن نوفهمن =))
حالا تو پست بعدی توضیح میدم که چه شرایطی داشت..
قربونت برم :*

یوسف سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 14:18

سلام...خوب هستین دوست پاییزی؟...سال نو مبارک...ببخشید که خیلی وقته بهتون سر نزدم!!...چندی پیش وبلاگ خلوت دل رو حذف کردم!!!!...سرم شلوغ بود...نتونستم بنویسم....ولی دلم واسه همه تنگ شد...با یه فرمت جدید می خواهم شروع کنم...به محض اینکه درستش کردم واستون آدرسشو می نویسم.....از بابت امتحانا هم اصلا غمت نباشه!!...شما حتما موفق می شین!!!!...خوب درساتو بخون...همیشه سربلند و پیروز باشید...یا حق.

سلام دوست خوبم
عید شما هم مبارک..
خواهش میکنم ..

موفق باشید..
بله من حتما موفق میشم..چون میخوام که موفق بشم..
ممنونم از لطفتون

بهارین سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 16:30 http://baharin.blogsky.com

سلام دوست خوبم
من با این حرفت کاملا موافقم که آدم تو زندگی به امید نیاز داره و همینطور به افراد الهام بخش...
راستی این کتاب و اگر دیدم حتما می خرم...به این کتاب ها علاقه دارم...سعی می کنم پیداش کنم
موفق باشی دوست عزیزم.

سلام عزیزم
البته این قسمت نوشته ی پشت جلد کتاب بود..ولی منم بهش اعتقاد دارم...
آره اگر تونستی حتما تهیه اش بکن خیلی خوبه..
قربونت برم..

مرجان سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 19:49 http://http://khodayemarjan1361.blogfa.com

سلام دوست من
پایان داستان غربت من و زهرا آپ شد
منتظر حضورت هستم.

سلام
خدمت رسیدم :)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 19:50 http://khodayemarjan1361.blogfa.com

آدرس رو اشتباه زدم.شرمنده اخلاق ورزشی

قربونت
اشکالی نداره..همین که معلومه کدوم مرجانی کافیه :))

مرجان سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 22:27

عزیزم
داستان به ترتیب پستاش از بالا یه پایینه.نگاه کن.بقیه پستها رو همینطور برو پایین

آره میدونم چطوریه..کل داستان رو خوندم ولی خب آخه حس میکنم ادامه داره ولی شما هر دفعه میگی قسمت پایانی آپ شد...

هیچگاه سه‌شنبه 27 فروردین 1387 ساعت 22:48 http://www.hichgaah.blogfa.com

سلام دوست پاییزی گل
خیلی سخته می دونم بیشتر از امتحان استرس اونا آدم رو اذیت میکنه
اما تو میتونی
برات دعا میکنم شما هم واسه من دعا کن
موفق باشی نه موفق میشی

سلام بر هیچگاه عزیز
آره والا..
بله من میتونم...
خیلی ممنونم..چشم اگه قابل باشم حتما..
بله موفق میشم.. :)

یه بدهکار چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 13:36 http://bedehkary.blogsky.com

سلام دوست پاییزی.منم که این مدت نبودم به درد بیدرمانی که شما دچارش شدین دچار شده بودم.ای بمیرن این استاد های سیریش که کارشون فقط خرد کردن اعصاب دانشجو هاشونه.من برا خودم و تو و همه در راه ماندگان و درماندگان امتحان دعا میکنم.باشد که خداوند عزوجل گوشه چشمی بر ما نموده و دل بر سختی مانند خارای اساتید گرانمایه را نرم نماید.
راستی از این به بعد تند تند به وبلاگت سر میزنم

سلام دوست عزیز
ای بابا.. خب الحمدلله مثل اینکه شما جون سالم به در بردید :))
انشالله..
ممنونم..لطف دارید

شهرزاد چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 14:24

سلام عزیزم:
خوبی گلم؟؟؟
زیااد خودتو اذیت نکن این استاد ها عادت دارند که بچه ها رو از امتحان بترسونند..
تا ترس و زور بالا سر کسی نباشه که کاری انجام نمیده..
اذیت نکن خودتو فداتشم..
مواظب خودت باش..
باید کتاب جالبی باشه..
محتاجیم به دعا..
موفق باشب و پر امید
یا حق!!

سلام عزیزم
ممنونم خوبم..
چشم گلم..
بله اینو موافقم تا ترس و زور نباشه =))
آره کتاب خوبیه به خوندنش میارزه..
قربوتت برم..

بهارین چهارشنبه 28 فروردین 1387 ساعت 16:29 http://baharin.blogsky.com

سلام
آپم!!!

سلام
خدمت رسیدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد