معذرت برای تاخیر و یه بازی

سلام

با عرض معذرت از دوستانی که تو این مدت منتظر بودن.. و دوستانی که بهم لطف داشتن و برام نظر گذاشتن..و دوستانی که نگران نبودنم بودن..همون طور که مطلع هستید چند وقتی رو که امتحان داشتم و بعد از اون هم یه مهمون عزیز داشتم که دیگه تمام وقت باهاش بودم

 

خب از اتفاقات این چند وقت براتون بگم..

یادتونه تو پست ۲۹ فروردین گفته بودم که یه چی میخوام بگم ولی تو یه پست دیگه؟؟ خب الان جزئیاتش یادم رفته که چی بود  ولی یه چیز کلی یادمه که قبل امتحانا بود رفتم پیش یکی از کتابدارهای کتابخونه..و معلم های قبلیم تو ساختمون زبانهای خارجی و مدیر دانشجویان خارجی با هر کدومشون یه ۱۰-۱۵ دقیقه ای حرف زدم..

 این کار رو چند وقتی یه بار انجام میدم..کلا هوای همشون رو دارم..اونا هم همشون کلی منو دوست دارن و تحویل میگیرن..

خلاصه اینکه همشون خیلی ازم راضی بودن..میگفتم برا امتحانام دعا کنین میگفتن تو حتما نمره های خوبی میاری..تو از دانش آموزای خوب کالج هستی.. یکیشون بهم گفت You do your best God will do the rest برام خیلی جالب بود..مثل ضرب المثل خودمون بود که از تو حرکت از خدا برکت..

خب دیگه چیز خاصی یادم نمیاد

میخواستم یه سری عکس از روز آخر امتحانا بگذارم که نمیدونم چرا آپلودش به مشکل میخوره..

انشالله در اولین فرصت

عکس های وعده داده شده آپ شد!!

راستی به یه بازی دعوت شدم که باید ۱۰ تا چیزی که دوست دارم و ۱۰ تا چیزی که دوست ندارم رو بنویسم و ۱۰ نفر رو به بازی دعوت کنم..

مرحله سوم سخت ترین مرحله هست..

۱۰ تا چیزی که دوست دارم:

۱. گذروندن وقت با خانواده ام

۲. دیدن هرچه زودتر سپهر عشق خاله

۳. حرف زدن با نگار عزیزم

۴. خیره شدن به دریا و گرفتن انرژی و آرامش

۵. عکاسی

۶. دیدار با دوستان وبلاگیم و دبیرستانم

۷. خواب

۸. داشتن حس اعتماد

۹. تموم شدن هرچه زودتر درسا و وارد شدن به دنیای کار

۱۰. منظم و مرتب بودن کارها و وسایلم

 

۱۰ تا چیزی که دوست ندارم:

۱. شلختگی

۲. بی اعتمادی

۳. آدمهای دمدمی

۴. بد قولی

۵. حرف زدن با آدم زبون نفهم

۶. بهم ریختن ترازوی ذهنم

۷. کج فهمی دیگران از حرفها و کارهام

۸. بی ملاحظگی دیگران

۹. استرس دوران امتحانا

۱۰. پریدن همه نوشته ها وقتی که تازه نوشتن رو تموم کردی و میزنی که انتشار بشه ولی با اتمام زمان استفاده بر میخوری..مثل الان که همه چی یادم رفت و چیزای جدیدی به دوست نداشتن هام اضافه شد!

 

 

اینم ۱۰ نفری که دعوت شدن:

۱. مرجان وگیگیلی

۲. ماهی خانوم

۳. گیلاس خانومی

۴. بهارین عزیزم

۵. شهرزاد جونم

۶. رویا جونم

۷. علی آقا (سوپ جوجه)

۸. شیخ حقگو

۹. پسر برق گرفته

۱۰. بارباپاپا

خیلی دوست داشتم دوستان دیگه رو هم دعوت کنم ولی چون میدونم امکان این هست که نتونن بنویسن نخواستم که مجبورشون کرده باشم مثل: پینه دوز عزیزم٬ تازه وارد٬ بوف کور٬ بدهکار٬ ساحل عزیزم٬ و...

 

نظرات 16 + ارسال نظر
تازه وارد یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 18:37

منتظر عکساتیم. با کدوم سایت می‌خوای آپلود کنی؟؟

دید یو دو یور بست؟

سلام
ممنونم از لطف همیشگیتون.
با پرشین گیگ آپلود میکنم..
یس آی دید مای بست!

مرجان یکشنبه 19 خرداد 1387 ساعت 22:40 http://dayy.blogsky.com

باریکلا دوست جون :)) آفرین ... بهترین دانش آموزه کالج شدی یعنی اینکه باید به منو گیگیلی شیرینی باید بدی :دییییییییی

سلام عزیزم
کجا بودی تو؟؟ خیلی وقته خبری ازت نیست خانومی...
نه بابا کجا بهترین دانش آموزه کالج شدم؟؟ چرا سریع میبافی...
گفتم اونا ازم راضی بودن و میگفتن از دانش آموزای خوب ما هستی..همین! این کجاش شیرینی دادن داره؟؟

من دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 13:26 http://www.sarv.blogsky.com

میتونی با سایت تاینیپیک آپلود کرده بعد بندازی در وب آ درسش بالا نوشتم

شهرزاد دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 15:19 http://shahrzad91r.blogsky.com

سلاممممممم عزیزم:
خوبی؟؟
شیریرنی تمام شدن امتحانات و قبولیت یادت نره......
مرسی که منو دعوت کردی عزیزم...
در اولین فرصت سعی می کنم که این بازی سخت رو انجام بدم..از این جهت سخته که خییل چیزا رو آدم دوست داره و از خیلی چیزها بدش میاد ولی موقعش که میشه یادش نمیاد یا یادش میاد ولی زیادن...
فدای تو..
فعلا...

سلام عزیزم
ممنونم
چشم!
ممنونم از پذیرفتن دعوتم..انجام دادی خبرم کن :)
قربونت

پت دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 17:36 http://chocoholic.persianblog.ir

میبینم که امتحان تعطیل شدی! تبریک! سوت!‌دست!‌جیغ!!!!!
شیرینی!‌ :دی

بببببببببببببهههههههههههههههللللللللللللللللهههههههههههههه
شیرینی هم بعد از نتایج انشالله..
قربونت

ماهی خانوم دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 23:30

سلام جیگر
من می دونستم تو می تونی!!
احسنت عزیزم!
حالا که انقده خوبی بشین واسه امتحانای من دعا کن!
آفرین
راستی ممنون از اینویتیشن. آپ بعدی مال بازی تو!
فداااااا
بوس بوس

سلام عزیزم
چشم!
ممنونم از قبول دعوتم

مرجان چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 23:55 http://dayy.blogsky.com

وایییییییی منم از کج فهمیه دیگرون در مورد کارام خوشم نمیاد ایشششش :دی

مرسی از دعوتت
حتما بازی میکنم :)

:)
ممنونم از قبولش :)

مرجان چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 23:55 http://dayy.blogsky.com

البته این پستم رو اختصاص دادم به یه بازیه دیگه که دعوت شدم ... توی پست بعدی حتما بازی تو رو انجام میدم :)

خواهش میکنم!
منتظرم

نوشا پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 10:39 http://mannosha.blogfa.com

ایشالا امتحانا رو خوب خوب بدی
راستی سلام

سلام عزیزم
ممنونم.
شما هم موفق باشی

ماهی خانوم پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 23:32

بازیت کردم بیا!!:دی

خیلی ممنوووووووووووونم!!
یعنی چی بازیت کردم؟؟!!

ساحل جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 07:17 http://sahel-oftadeh.blogsky.com/

سلام خانمی
خوبی؟
خوشحالم که همه چیز رو به راهه!
علاقه مندیهات هم مثل خودت بی نظیرند.
ما دیگه رفتیم تو غار امتحانا. بدعامان

به روزم:
اگه داور تو باشی

سلام عزیزم
ممنونم
لطف داری خانومی.
انشالله که به زودی به ته غار برسید و به روشنی و نور برسید!
خدمت رسیدم

بابایی شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 14:17 http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... خوبید شما ... امتحاناتتون هم که به سلامتی تموم شد.... تبریک می گم... خیلی به ما لطف دارین شما... انشالا که همیشه سلامت و شاد باشید. ای آیدی پسر برق گرفته چه بامزه است... بهش سر می زنم.

سلام
ممنونم..
خواهش میکنم..
آره جالبه..

علی شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 20:10 http://chickensoup.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
امیدوارم که روزگار خوبی داشته باشی
و امتحاناتت روخوب خوب به پایان رسونده باشی
من هم تعدادی از علایقت رو دوست دارم و تعذاذیش رو هم دوست دارم که داشته باشم اما نمیشه !! میشه ها اما باید تلاش کنم ...
ممنون که من رو هم جزء دعوت شدگان قرار دادی
امیدوارم که همیشه به آرزو هایی که داری دست پیدا کنی
موفق باشی

سلام
ممنونم
درسته تلاش خیلی مهمه تو بدست اوردن اینها :)
امیدوارم که دعوتم رو رد نکنید!
ممنونم شما همینطور

حامد سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 03:31 http://www.jokestan4.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباشید
ببخشین یه مدت نبودم و نتونستم بهتون سر بزنم ( امتحانات و هزار تا مشکل )
ولی شما هم به ما سر نمی زنید .
به روز رسانی یا به قول خودمونی گفتنی آپتون عالی بود.
من با مطلبی جدید به روزم ( دریافت موبایل به صورت رایگان )
شک نکن واقعا حقیقت داره ، خودت بیا و ببین .
از اینکه به من هم سر زدی متشکرم
و اما چند نکته :
1- در بالای وب یه پنجره زرد رنگ وجود داره ، لینک ها را ببین و اگه خواستی روی اون ها کلیک کن .
2- از تبلیغات وب دیدن کن و حداقل بالا غیرتن یک کلیک بکن .
3- در سایتی که تو پست دریافت موبایل به صورت رایگان است حتما عضو شو و عضو ثبت نام کن ،
(خودت بیایی ببینی می فهمی )چون 100% واقعی و اگه سوالی هم داشتی حتما در قسمت نظرات بیان کن تا جواب بدم .
4- به نکات 2 و 3 دقت کنید .

با تشکر از حضور شما

سلام
خدمت میرسم

بهارین سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 20:25 http://baharin.blogsky.com/

سلام دوست پاییزی عزیزم
ممنون بابت دعوت به بازی...
حتما بازی رو انجام می دم....
حس نوشتن نیست می دونی یعنی چی؟
شاید اینجوری بشه تعبیر کرد...البته از نظر من...اینکه دیگه وبلاگ نویسی تعطیل...هر کی دیگه حس نوشتن نداشته دیگه سراغی هم از وبلاگش نگرفته...امیدوارم در مورد تو مقطعی باشه و زود این حس برگرده....راستی الان بازی رو انجام می دم...وقت کردی بیا بخون...

سلام عزیزم
خواهش میکنم...منم ممنونم که دعوتم رو پذیرفتی
آره :(
نه تعطیل که نه
ولی فعلا حسش نیست...میاد حالا
میخونم :)

هیچگاه سه‌شنبه 28 خرداد 1387 ساعت 21:33 http://www.hichgaah.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام

سلااااااااااااااااااااااامممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد