روز خوشحالی من

سلام

امروز چند تا اتفاق خوشحال کننده برام افتاد...

یکی اینکه نمره هام رو گرفتم و خیلی خوب شده بودن..

دومی هم اینکه ما قرار بود فردا جشن فارغ التحصیلی داشته باشیم و همه بچه ها با پدر و مادراشون بیان ولی من تنها بودم حالا نمیدونم خدا به دلم نگاه کرد نمیدونم کسی دعا کرد یا هر چی که قسمت بود که فردا پدر و مادر منم تو جشن باشن ..یه ساعت پیش خواهرم زنگ زد که  مامانم و بابام و خواهر کوچیکم اومدن پیشم..الانم فرودگاهند.. از خوشحالی میخوام پرواز کنم... واقعا از پدرم ممنونم که منو تنها نذاشتن..

ایشاالله هرکی از خانواده اش دوره هر چه زودتر دیدارهاشان تازه بشه..

امروز روز خیلی خوبی بود از خدا برای الطافش ممنونم...

نظرات 3 + ارسال نظر
پینه دوز چهارشنبه 15 آذر 1385 ساعت 20:32 http://pineh-doz.blogsky.com


سلام
خوش به حال دلت
قدرشو بدون

سلام
چشم حتما
ممنون که سر زدید

دختر آسمونی پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 00:55

سلام عزیزم
خوبی؟
حسابی خوش میگذره که به ما سر نمیزنی
آسمونی باش

سلام
ممنونم..خوش که خوب بله میگذره ولی دلیل نیومدنم این نیست..
خیلی شرمنده چشم حتما در اولین فرصت سر میزنم دوست من
شاد باشی

شهرام پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 13:12

سلام

امیدوارم هر روز برات چند تا اتفاق خوشحال کننده بیفته...

در کنار پدرو مادر بودن به ادم ارامش میده ....

من برات دعا کردم دیگه یادت رفت !!!

سلام
خیلی ممنونم
بله خیلی خوبه و ارامش بخشه...
ممنون از دعای خوبتون..
شما هم شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد