شب قدر

 

دوش بر فرق تو شمشیر فرود آمده است

سنگ بر آینه اصل وجود آمده است

آن شب از سرخی خون تو شفق رنگ گرفت

فجر حیرت زده با روی کبود آمده است

سلام دوستان

امشب شب بزرگیست..بیاییم و بقدر بزرگیش چیزای بزرگ از خدا بخوایم..

بیاییم و

نعمت سلامتی ازش بخوایم...

نعمت سعادت...

نعمت بندگی..

بیاییم و از خدا یه دل بزرگ بخواییم..

یه دلی که ببخشه...

یه دلی که همه رو دوست داشته باشه..به همه توش جا بده..

یه دلی که پاک باشه..

یه دلی که بــــــــــــــــــــــزرگ باشه

از خدا بخوایم که ببخشمون..

بهمون راه درست زندگی کردن رو نشون بده..

بخوایم که یه بنده ی شکرگزار باشیم..

امشب خیلی حرف دارم که با خدا بگم..

خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

خب اینجا جاش نیست...فقط اومدم و بگم که برا منم دعا کنین..

راستی برای یه مریض که الان تو اتاق عمل هست و داره یه عمل سختی رو میگذرونه هم دعا کنین..

اون فقط ۱۹ سالشه و داره قلبشو عمل میکنه..تورو خدا براش خیلی دعا کنین..

از همتون ممنونم..

التماس دعا

 

پی نوشت ۱: ممنون از لطف همگیتون..امروز خبردار شدم که اون مریض حالش خویه شکر خدا

پی نوشت ۲: از امروز کلاسهام شروع شد..دعا فراموش نشه

نظرات 13 + ارسال نظر
پاییز صحرا یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 18:57 http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام عزیزم یادت باشد وقتی دست به دعا برداشتی و با آن قلب پاکت طلب چیزی از خدا می کنی منم را هم دعا کن عزیزم

سلام عزیزم
اگه قابل باشم چشم..
شما هم منو خیلی دعا کن..خیلییییییییییییییی

سلام دوست پاییزی من. امیدوارم حالت خوب باشد.
منم واسش دعا می کنم
خوشحال می شم به من سری بزنی
موفق باشی

سلام
ممنونم//
خیلی لطف میکنی..
حتما میام..
شاد باشی

*سراب* یکشنبه 8 مهر 1386 ساعت 20:32 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست گلم
دارم می رم مسجد...براش دعا می کنم خوب بشه...برای تو و بقیه دوستام هم دعا می کنم
تو هو برام دعا کن
تا دیر نشده برم اماده بشم
یا حق

سلام عزیزم
خوش به حالت..انقد دلم برا شبای احیا تنگ شده :((
برام خیلی دعا کن..
قربونت برم..
چشم عزیزم
بدو برو..
یا علی

امیر دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 11:04 http://www.sahel2007.blogsky.com

امیدوارم توی این شبهای باارزش به هرچی که میخوای برسی ...

سلام
خیلی ممنونم..
شما هم انشالله به خواسته هاتون برسید

ترنم بهار دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 11:34

سلام عزیزم .
آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است.
سبحانک یا لا اله الا انت.الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب .
عزیزم کسی که انقدر قشنگ و با سوز مینویسه خیلی قلب نابی داره .که داره .
منم دعا کن نازنینم ..
نماز و روزه هات قبول .
منم دیشب در آن مکان مقدس که اون سالها که ایران بودی با هم میرفتیم دعا ۰(با همه اعضا خانواده)خیلی یادت بودم و برای شما و داداش گلت دعا کردم اگر قابل باشم.
التماس دعا .
خداوند دعای شما معصومین رو زودتر اجابت میکنه .
برامون دعا کنید.
ملتمس دعا :ترنم بهار

سلام عزیزم
لطف داری مامانی..
چشم اگه قابل باشم..
نماز روزه های شما هم قبول باشه عزیز..
آخی...مامان دلم خیلی هوای اون شبا رو کرده...برام حسابی دعا کن..
قربونت برم..

یه بدهکار دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 14:41 http://www.bedehkary.blogsky.com

سلام بر دختر ماه مهر.من که حتما دعاش میکنم.راستی نوشته های من به پای نوشته های قشنگ شما نمیرسن.

سلام بر بدهکار
خیلی لطف میکنی..
اختیار دارین این حرفا چیه..
شکسته نفسی میکنید..

سلام عزیزم.
اتفاقی با وبلاگ خوشگلت آشنا شدم.
خیلی خوشم اومد ازش.
پیش منم بیا.با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.
التماس دعا.
با آرزوی بهترینـــــــها:بهــــــــار

سلام عزیزم
چه اتفاق مبارکی..
خواهش میکنم قابل نداره..
قبلا اومدم بازم میام :))
عمل لینکینگ هم انجام شد :))
محتاجم به دعا
ممنونم بهار جان

عطر نعنا دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 15:50 http://golpone.blogsky.com

ایشالله که عمل بیخطری داشته باشه و سلامت کاملش رو به دست بیاره.

دوست خوبم....توی این شبهای عزیز...من رو توی دعای خودت فراموش نکن.

یا حق

سلام عزیزم
امیدوارم که همینطور باشه..انشالله..
چشم عزیزم..تو هم منو خیلی دعام کن
یا علی

سیاوش دوشنبه 9 مهر 1386 ساعت 18:29 http://www.faryadeasheghane.blogsky.com

سلام
ممنون که زحمت کشیدی و به من سر زدی
بازم به ما سر بزن خوشحال می شیم
موفق باشی
بای

سلام
خواهش میکنم..وظیفه بود..
والا داستانتون انقدر جالب بود که دلم نیومد چیزی نگم و برم..
خدا کنه عشق ادمها هم مثل عشق اون مارمولکها بشه..
چشم حتما
ممنون
بای

سلام داداشی
این چه حرفیه...نه چرا باید ناراحت شده باشم..علت تائید نکردنش این بود که هنوز کامنتتو نخوند بودم الانم تائیدش کردم گلم
امیدوارم حال مریضت خوب بشه
التماس دعا
دلت شاد

سلام عزیز برادر
همینجوری حس کردم..
خوشحالم که الان خوندیش..
میگمااااااا یاسمین جون من ازت ناامید شدم :((

ممنونم عزیزم..
قربونت

*سراب* سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 12:32 http://mirage.blogsky.com

دوست پاییزی؟ چرا یاسمن بهت گفته داداشی؟
دارم از تعجب شاخ در می ارم...مگه تو دختر نیستی؟

سلام
نمیدونم :))
نه حالا شاخ در نیار..شاید اشتباه لپی بوده :))
چرا من یه دختر مهر ماهی نازم :)
اعتماد به نفس رو داری؟؟؟

الهه عشق سه‌شنبه 10 مهر 1386 ساعت 17:01 http://elaahe686.blogfa.com

سلام خانوم خوشگله
خدا رو شکر که حالش خوب شد
ایشالله که همیشه سالم وسلامت باشه
دعات میکنم حتما
تو هم دعا کن باشه ؟
مرسی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
ممنونم از لطفت عزیزم
خیلی ممنونم.
چشم گلم..
:* :*

عطر نعنا شنبه 14 مهر 1386 ساعت 23:05

حال دوستت خوب شد دوست جونم؟

عملش موفق بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد