عید مبعث

سلام عزیزانم

راستش هنوزم نوشتنم نمیاد ولی اومدم عید مبعث رو بهتون تبریک بگم..

انشالله که همگی عید خوبی رو داشته باشید..

دوستون دارم..

پی نوشت: بچه ها این رسمش نیست که اگه یکی یه مدتی ننویسه دیگه بهش سر نزنیدااااا

کلی دلم براتون تنگ شده..الان فکر میکردم چقدر همتون منتظر اومدنم هستید..زهی خیال باطل!!

نظرات 18 + ارسال نظر
پانتر چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 16:07 http://www.linkdooni.blogsky.com

ba salam...webloge shoma ra didam...agar mayelid ke ma be soorate raygan dar linkdooni be tablighe webloge shoma bepardazim va dar ayande dar mosabeghate behtarin weblog ha sherkat namaiid..va hamchenin emtiyaze webloge khod ra az nazare linkdooni moshahede namaiid baraye ma nazar begzarid va linke ma ra dar webloge khod gharar dahid.mamnoon

سلام
خدمت میرسم..

محسن شعله چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 21:27 http://goftogu.blogfa.com

به نام نامی الله که هر چه دارم از اوست
سلام
داشتم دنبال به شعر می گشتم توی وبلاگ شما پیدا کردم
و کمی به مطالبتون نگاهی کردم خیلی خوب می نویسید گویا الان مالزی هستید برای جواب به فضولی خودم می پرسم پیشاپیش شرمنده چرا رفتید مالزی ؟ (به من هیچ ربطی نداره فقط یاد معلم جغرافی پارسالمون افتادم که رفتند دکترای علوم سیاسی بگیرند)
یا علی
خدانگهدار

سلام
کاش میگفتید کدوم شعر بوده..
بهتر بود میگفتید حس کنجکاوی نه حس فضولی..فضولی یه جوریه.. بده..ولی کنجکاوی خوبه.. :)
من برای ادامه تحصیل اینجا اومدم..
سوال دیگه ای هم داشتید در خدمتم..
یا علی

پ.نون چهارشنبه 9 مرداد 1387 ساعت 21:40 http://babune.blogsky.com

سلام.
عید تو هم مبارک.
من هستم فقط؟
نشناختی؟

سلام
ممنونم..
بله شناختم..لینکتون رو هم درست کردم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 مرداد 1387 ساعت 10:05

ay baba , in donyay web log enghad namarde, hala to nabodi, to up vali be hich kodom sar nazan, yani barashon payam nazar , hame yadeshon mire, heeeee
mesle webe gili kam payda mishe

سلام
حق با شماست!

بهارین جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 19:57 http://baharin.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی!
امیدوارم زودتر حس نوشتنت برگرده!
...
من به شخصه خودم منتظرت بودم که بیایی و خبری از خودت بدی!
و گرنه بی وفا که نیستیم!
تا آمدی نباشه رفتی هم صورت نمی گیره!!!تو اگر بیایی مسلمه دل ها نزدیکتر می شه و و ما هم تند تند بهت سر می زنیم..من یه بار اومدم...خب منتظر قدم بعدی تو بودم که بیای خبر بدی اومدی!
به هر حال خوش اومدی...

سلام عزیزم
ممنونم از لطفت..میدونی آخه دلم میخواست یکی حالمو بپرسه...
اگر من دیگه نمینوشتم هیچ فرقی برا کسی نمیکرد :(

Nabod جمعه 11 مرداد 1387 ساعت 20:55

vagan cherte webet

خیلی ممنونم!
این نظر لطف شماست!
و شاید هم تنگ نظری شما!

[ بدون نام ] شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 14:58 http://love

مرا باد افرید

تو را باران

تو را باد برد

مرا باران

خاطراتم را می بندم

امروز هم مثل همیشه

دیروز خوبی نخواهد بود

تو در انتظار باد

مردی

من در انتظار باران

و فردا

نه باد خواهد امد

ونه باران

برای تو می نوسم........
برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست...

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست...

برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست...

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است...

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی...

برای تویی که وجودم را محو وجود نازنین خود کردی...

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است ...

برای تویی که سـکوتـت سخت ترین شکنجه من است....

برای تویی که قلبت پـاک است...

برای تویی که در عشق ، قـلبت چه بی باک است...

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است...

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است...

برای تویی که غمهایت معنای سوختنم است...

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است...

منو برق گرفته!!! شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 21:24

سلام
عیدت شما هم مبارک!!!
زهی خیال باطل!!!!

یا هو

سلام
ممنونم..
آره واقعا زهی.. =))

مشی خانوم سه‌شنبه 15 مرداد 1387 ساعت 18:56 http://mashi.blogsky.com

عید شما هم مبارک.
مسافرت خوش بگذره.
ممنون که اومدین.آپ کردم قسمت دوم رو!

سلام
ممنونم
خدمت میرسم حتما

پ.نون چهارشنبه 16 مرداد 1387 ساعت 00:22 http://babune.blogsky.com

بفرما! تو ننویسی هم من سر می‌زنم. حالا چرا تو نیستی هیچوقت؟

سلام
شرمنده به خدا... نمیدونم چرا این روزا اصلا حوصله نت اومدن ندارم..
از هیچ جا و هیچ کس خبر ندارم..
کلا کم حوصله ام..
خوب میشم انشالله و خدمت میرسم در اولین فرصت..
خیلی ممنونم که به یادم هستید

محسن شعله جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 00:33 http://www.goftogu.blogfa.com

به نام نامی الله که هر چه دارم از اوست
سلام
من امشب بی خوابی بود یا خدا خواست اومدم نت هر چند فردا ساعت ۸ پرواز هست و باید ۵ فرودگاه باشم
دیگه حلالم کنید
در درس هاتون موفق باشید
التماس دعا
یا حق

سلام
نمیدونید که چه خوشحال شدم..
انشالله که سفر خوبی داشته باشید.. و خوش بگذره و ما رو از دعاهاتون محروم نکنید..

پ.نون جمعه 18 مرداد 1387 ساعت 16:02 http://babune.blogsky.com

مواظب خودت باش! نذار این حالت ادامه پیدا کنه! باید شلوغش کنی!

سلام
ممنونم..چشم.. من مبارزه میکنم :)
شما هم کمک کنید :)

ساحل شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 04:52

سلام عزیزم
منم دلم گرفت
آخه چرا اینجوری شدی؟؟؟
کاش این روزا ایران بودی ... همه سخت مشغول تدارک جشنهای ولادت امام مهربونمون هستند... اصلا این طوری نمیشه باید خودم یه سر بیام مالزی و یه بنیاد مهدویت راه اندازی کنم!!! اونوقت دیگه این روزا بیکار نخواهی بود و دلت هم نمی گیره...
راستی خانمی ...عکستو دیدم... شدیدا مشتاق دیدار خودت هم هستم البته! اگه قابل باشم.
دارم میرم تهران. بی تعارف بگو چیزی میخوای واست بیارم بدم به مامان؟
منتظرما!!

سلام عزیزم
نه بابا خدا نکنه دلتون بگیره..من خوبم..
آره کاش بودم..من الان ۵ ساله که نیمه شعبان ایران نبودم :(
خیلی دلم میخواد که بودم..
برام حسابی دعا کنید..
شما بیا قدمت رو چشم.. :)
اااااااا کدوم عکسمو دیدین؟؟؟
خوب بود حالا؟؟
خدا کنه یه خوبشو نشونتون داده باشن :))
خیلی ممنونم...شما فقط ما رو دعا کنی واسمون از همه چی بهتره..
قربونت برم..

ال - وای شنبه 19 مرداد 1387 ساعت 20:25 http://ly.blogfa.com/

بهتر نشدی عزیز برادر!؟
هر کی جای تو بود البته دلتنگی میومد سراغش ...

سلام
هی بهترم..
الان دیگه از کما اومدم تو بخش!!

ماهی خانوم یکشنبه 20 مرداد 1387 ساعت 19:37

به به سلااااااااااااااااام!!
ببینین کی اینجاس؟!!
ماهی خانوووووووووووووم!!
به به!!
حالت چطوره دختر گلم؟
خوبی عزیزم؟
افسرده ای؟
دلمرده ای؟
اشکالی نداره مال سن و سالته!
شاید منم ۱۰-۱۵ سال یگه که همسن الان تو شدم همینجوری بشم. دیگه از مرگ که بدتر نیست که!!
پیش خودمون بمونه! این حالات مال وقتیه که
آدمیزاد شوور می خواد! حالا از ما گفتن!
شاد باشی خوشگل خانوم
بوووووووووووووس

سلاممممم
بببببلههههه چه عجب از این ماهی خانوم... کلی اداعای دختر عمو بودن داری...فقط حرف میزنی...یه ذره هوای دختر عموتو نداری../
خوبم...
نه بابا کجا افسرده ام..حالا بیا و یه عیبم تو بذار سر ما..
من خوبه خوبم...
آره مال سنمه.. هنوز مثل بچه ها دلم برا مامانم تنگ میشه..
مال کم سنیمه نه کهولت سن..
من مردم واسه این نتیجه گیری تو!!

بووووووس

ال - وای دوشنبه 28 مرداد 1387 ساعت 21:33

جوابمو خوندم کلی خندیدم!
=))

و الان دیگه فرستادنم خونه و فقط قرصامو میخورم
=))

ال - وای سه‌شنبه 29 مرداد 1387 ساعت 13:34

خب ایشالا روزی برسه که نیازی به خوردن قرص ها هم نداشته باشی! :دی

انشالله :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد