شب یلدا

 

این شعر رو امشب عموی شاعرم برام فرستاده

تنهاترین نمایش بارانی    صدا              مریم ترین تقدس از کاروان جدا

افتاده بر نگاه سرد من سکوت               یلداتر از همیشه ام امشب بیا

 

واسه دل خودش شعر میگه.. و تا اونجایی که من میدونم تنها برا من شعراشو میخونه..

اگه زیر آبی نره

 

 

یه جا یه جمله ای خوندم اگه اشتباه نکنم این بود..

Always there is a way for a will

 

نظرتون راجع بهش چیه؟؟

  

چرا این سیستم بلاگ اسکای خراب شده؟؟ هر چی که جدید مینویسی میره آخر قرار میگیره!!!

البته یه چیزی رو هم که کشف کردم اینه که اگه تو ۱ روز چند بار آپ کنی اینجوری میشه!!!!

 

این چند روز خیلی سرم شلوغ بود و نمیرسیدم بهتون سر بزنم ..

آخه یه روز که جشن فارغ التحصیلی بود ..خیلی خوب بود خیلی خوش گذشت ما اون روز یه ۵۰-۴۰ تا عکس گرفتیم

یه روز که رفتیم یه مسافرت یه روزه.. اونم خیلی خوش گذشت

بقیه روزا رو هم که با مامانم میرفتیم خرید... روزی ۲-۳ تا فروشگاه میرفت

جای خواهر بزرگم واقعا خالی بود ما همش به یادش بودیم

 دیشب مامانم اینا برگشتن ایران

به خواهر کوچیم میگفتم بیا حاضر شو میخواییم بریم فرودگاه میگفت من از فرودگاه بدم میاد.. حواسش نبود که قراره برگردن ولی تو

فرودگاه که متوجه شد کلی گریه کرد میگفت آخه آجی دلم واست خیلی تنگ میشه منو تو بغلش فشار میداد نمیخواست گردنم رو ول

کنه و جدا شه

منم کلی گریه کردم آخه ما خیلی بهم وابسته ایم

امروز خیلی بی حوصله ام..

وقتایی که از خانواده ام جدا میشم خیلی دلم میگیره..

من عاشق خانواده ام هستم٬ مخصوصا این ته تغاری رو که خیلی دوسش دارم..

مدت موندنشون خیلی کم بود  البته همین مدت کم هم خیلی خوش گذشت

از پدر مهربونم بخاطر این کار خیلی با ارزشش ممنونم.. واسه من٬این کار بابام واقعا قیمتی بود...

پدر عزیزم بر دستانت بوسه میزنم..و از خدا میخواهم همیشه شاد و موفق باشی و سایه ی پر مهرت بر سرمان باشد

پدر و مادر عزیزم دوستتون دارم

نظر خواهی

 

میخوام شروع کنم و از این به بعد یه سری از جمله های بزرگان رو بنویسم نظرتون چیه؟؟

روز خوشحالی من

سلام

امروز چند تا اتفاق خوشحال کننده برام افتاد...

یکی اینکه نمره هام رو گرفتم و خیلی خوب شده بودن..

دومی هم اینکه ما قرار بود فردا جشن فارغ التحصیلی داشته باشیم و همه بچه ها با پدر و مادراشون بیان ولی من تنها بودم حالا نمیدونم خدا به دلم نگاه کرد نمیدونم کسی دعا کرد یا هر چی که قسمت بود که فردا پدر و مادر منم تو جشن باشن ..یه ساعت پیش خواهرم زنگ زد که  مامانم و بابام و خواهر کوچیکم اومدن پیشم..الانم فرودگاهند.. از خوشحالی میخوام پرواز کنم... واقعا از پدرم ممنونم که منو تنها نذاشتن..

ایشاالله هرکی از خانواده اش دوره هر چه زودتر دیدارهاشان تازه بشه..

امروز روز خیلی خوبی بود از خدا برای الطافش ممنونم...

نحوه ی جدید خوش آمدگویی در هواپیما

سلام

اینو یه جایی خوندم برام جالب بود گذاشتم شما هم برا دقایقی شاد باشید

 

البته فقط یه شوخی هستا

 

بالاخره امتحانام تموم شد     

یک ماهی رو باید مهمون خونه باشم..

میخوام بخونم واسه   IELTS 

دعا یادتون نره واسه نمره هام  

 

ممنون از دوستایی که این چند وقت تنهام نذاشتین و سر میزدین

 

پی نوشت:‌ الان معلوم میشه که روزانه کدوم یکی از شما دوستام میاین سر میزنین تا ببینین من آپ کردم یا نه ها !!!