عیدتون مبارک

 

   

به رسالت رسیدن خاتم المرسلین، رحمة اللعالمین، محمد مصطفی نبی اکرم (ص) بر پیروانش مبارک باد

 

زندگی

زندگی خالیست........آن را پر کنید

زندگی  یک مبارزه است.... قبولش کنید

زندگی  یک تجربه است.......مرورش کنید

زندگی درد است..............آن را تحمل  کنید

زندگی  یک معماست...............آن را حل کنید

زندگی  یک معادله است............ آن را  موازنه کنید

زندگی یک مشکل است.....................با آن روبرو شوید

زندگی  یک کشتی است.......... با آن دریا نوردی کنید

زندگی  یک سوال است..........آن را جواب بدهید

زندگی  یک موفقیت است........از آن لذت ببرید

زندگی  یک بازی است.......برنده و پیروز شوید

زندگی  یک هدیه است..... آن را دریافت کنید

زندگی دعاست........آن را مرتب بخوانید

زندگی عشق است....عاشقش باشید 

 

 

 

و زندگی من تو هستی....

 

 

 

 

 

از خود گذشتم تا که تو از پیچ وخمها بگذری

لب بستم از گلایه تو از سر غمها بگذری گوشه گرفتم تا که تو با دنیا دم ساز بشی

پایان گرفتم تا که تو دوباره آغاز بشی درد من بودی وهمدرد نبودی راهه من بودی و همراه نبودی

غم من بودی تو غمخوار نبودی عشق من بودی وفادارنبودی

 

به خیر گذشت   

خدایی راحت گرفته بود  

فردا امتحان دارم

باید کلی درس بخونم

 برام دعا کنید

مهمو نی

 

 

الان همه دور هم جمعند ولی ما تنهاییم

رفتن مهمونی

خوش به حالشون

یا علی

 

عمریست که دم به دم علی میگویم           در حال نشاط و غم علی میگویم

عمری علی گفتیــــــــــم   و  انشاا...        تا آخر  عمــــــــــر نیز علی میگویم

 

 

میلاد مولود کعبه٬ مرد عدالت٬ اسوه شجاعت و روز پدر بر تمامی پدران و بر دوستداران آن حضرت مبارک باد

 

 دوست دار شما دوست پاییزی