عید فطر

سلام به دوستان خوبم 

 

الان که دارم مینویسم ساعت ۱۰ دقیقه به ۱ صبح.. روز دوشنبه هست.. 

دیروز اومدیم سنگاپور و فردا برمیگردیم.. 

اصلا اون چیزی که تصور میکردم نیست... 

مالزی خیلی بهتره.. 

 

اومدم عید رو تبریک بگم و برم.. 

انشالله به زودی بیشتر مینویسم.. 

عید همتون مبارک التماس دعا

شهادت امام علی (ع)

سلام 

شهادت مظلومانه امام علی (ع) رو به همه شیعیان جهان تسلیت عرض میکنم.. 

  

 دیشب رفته بودم احیا تو مراسمی که سفارت برگزار کرده بود..جای همتون خالی خیلی مراسم خوبی بود.. 

برای همتون دعا کردم..شما هم تو دعاهاتون منو از یاد نبرید..

 

 

 یک سال گذشت... 

و چقدر دلم برایت تنگه.... 

برای شادی روحش دعا کنید..

نیدونم

سلام 

من بازم برگشتم مالزی و دوباره سرگرمی من شده این اینترنت... هرچند که تو این ۶ روزی که اومدم خیلی پاش نشستم..ولی خب دیگه تنها دل خوشی من همین وبلاگ و خوندن وبلاگ بقیه اس.. 

 

الان ۴ روزه که مریض شدم..تب..گلو درد.. سردرد.. آب ریزش بینی و چشم.. کلا خیلی بی حوصله ام.. 

۲ روزه که نتونستم روزه بگیرم.. راستی نماز روزه هاتون قبول.. دم افطار منو هم دعا کنید... 

 

راستش خاطرات و روزانه های این چند وقت رو تو سررسید خودم نوشتم و دلم خواست که پیش خودم بمونه..و اینجا چیزی ننویسم..  

 

فقط خدا رو بخاطر همه خوبیهاش شکر میکنم و ازش میخوام که همه به اون عشق واقعیشون برسن و از زندگیشون لذت ببرن..