الف با

 الف: اشتیاق برای رسیدن به نهایت آرزوها  
ب: بخشش برای تجلی روح و صیقل جسم 
پ: پویایی برای پیوستن به خروش حیات 
ت: تدبیر برای دیدن افق فرداها
ث:
ثبات برای ایستادن در برابر باز دارنده ها 
ج:
جسارت برای ادامه زیستن 
چ: چاره اندیشی برای یافتن راهی در گرداب اشتباه 
ح: حق شناسی برای تزکیه نفس
خ: خود داری برای تمرین استقامت
د: دور اندیشی برای تحول تاریخ 
ذ:
ذکر گوئی برای اخلاص عمل 
ر : رضایت مندی برای احساس شعف  
ز:
زیرکی برای مغتنم شمردن دم ها  
ژ: ژرف بینی برای شکافتن عمق دردها  
س: سخاوت برای گشایش کارها 
ش:
شایستگی برای لبریز شدن در اوج 
ص : صداقت داشتن 
ض : ضرر را تحمل کردن
ط : طاهر و پاک بودن در راهی که قدم برداشته ایم 
ظ : ظلم نکردن
ع : عمل به این نکته ها
غ :
غیر از خودت دیگران را هم دیدن 
ف :
فکر فردایی بهتر
ق :
قدر شناسی 
ک :
کمال گرایی
گ : گذشت کردن 
ل : لزوم ایمان به قدرت لایزال و مهربانی هاش
م : مربی خود بودن 
ن : نداشتن ترس و هراس از تلاش 
و :
وابسته پنداشتن موفقیت خود فقط به 2 نفر٬  خدا و خودمون 
ه : هدف دقیق و مناسب داشتن 
ی :
یافتن راه درست برای رسیدن به هدف

IELTS

 

جمعه جواب IELTS  رو گرفتم..گند زدم رفت..

شدم ۵.۵ حالا باید دوباره برم امتحان بدم..

آخه دانشگاه٬ رشته ی من حداقل ۶.۵ میخوان..

به نظر خودم خوب داده بودم..نمیدونم چرا کم شدم..

البته دفعه اول بود..شاید بی تجربگی باعث شد..

خدا کنه دفعه دیگه نمره ام رو بیارم..

 

وین دایر

 

هیچکس حق ندارد بدون کسب اجازه از شما

                                                       در حریم تنهاییتان نفوذ کند

بیکیفیلد

 

جوانی با غرور میگذرد٬ کهولت با رنج و محنت و پیری با غم و حسرت...

فلاکت ایام پیری نتیجه ی غرور جوانی است...

 

فرانکلین

 

فرانکلین میگه ۳ چیز خیلی سخت است:

۱. فولاد

۲. الماس

۳. خویشتن شناسی

 

شما چی فکر میکنید؟؟

امروزم رفتم برای IELTS  به نظر خودم که خیلی خوب بود..

حالا بستگی به لطف و کرم مصحح داره که چطوری نمره بده..

خودم از امتحان راضی بودم

اصلا اونجوری که فکر میکردم نبود

راحت بود

دعا کنید نمره خوب بیارم

 

دیروز برای امتحان IELTS رفته بودم..البته دیروز فقط speaking بود و بقیه اش فردا هست..

دیروز رو که خودم راضی بودم فکر کنم خوب دادم.. برای فردا دلشوره دارم..

دعا کنین فردا هم امتحانم رو خوب بدم..