کلاس ما

سلام

امروز میخوام یه کم از کلاسام بگم

ما یه معلم هندی داریم که درس TORT LAW بهمون میده..فکر میکنم میشه قانون مدنی..ولی من تو دیکشنری که زدم میگه شبه جرم..در هر صورت نمیدونم تو فارسی چی بهش میگیم..

این معلمه رو میگم...خیلی باحاله همش وسط حرفش میپرسه متوجه هستین..یا هی میگه Hello جدیدا بچه ها هم وقتی میگه Hello میگن Hi کلی میخندن..امروز دیگه آخرش بود..یه ساعت داشت حرف میزد یکی از بچه ها گفت در مورد چی دارید صحبت میکنید؟؟!! معلمه شاخش زده بود بیرون گفت Hello من یه ساعته دارم حرف میزنم تازه میگی چی دارم میگم؟؟؟!!
 کلاس منفجر شد..

امروز یکی از بچه ها سر کلاس خواب بود..منم ازش عکس گرفتم حالا ردیف دوم هم بودا..معلمه هیچی نمیگفت..البته من تو ۱۰ دقیقه ای که بهمون وقت آزاد داد عکس گرفتم..

بنده خدا جاش سخت بود هی وول میخورد

تو کلاس ۲۷ نفره فقط من با ۳-۴ نفر دیگه نت بر میداریم..امروز من یه کمی جا موندم موقع نوشتن..بعد تو این ۱۰ دقیقه رفتم به معلمه گفتم میشه من این مطالب امروز رو ازتون کپی کنم تو مموری کارتم..گفت بیا..بعد که داشتم مطلب امروز رو کپی میکردم گفت اگه بقیه اشون رو هم میخوای کپی کن..خیلی خوبه از این به بعد دیگه تو کلاس این درس نت بر نمیدارم فقط گوش میدم..و همه نت ها رو پرینت میگیرم..

البته با یکی دیگه از معلمام هم دارم حرف میزنم..اگه مخ اینم بزنم دیگه تو کلاس اینم نت بر نمیدارم..این CONTRACT LAW درس میده..قانون قرارداد ها

اینم یه زن هندی مالایی هست قبلا بدجوری پاچه میگرفت ولی جدیدا با من که خیلی خوبه..البته من خیلی تحویلش میگیرم..انقدر که شرمنده میشه بخواد باهام بد باشه

یکی از معلما که خودش همه جزوه ها رو آنلاین میزاره دیگه نیازی نیست برم ازش بخوام..

اینم یه مرد مالایی هست که CRIMINAL LAW درس میده جرم شناسی

این یکی معلمه هم  که دیگه خیلی ساده هست هرچی ازش بخوایم میده..فکر کنم آخر ترم سوال امتحان رو هم بده

اینم یه پیرمرد چینی مالایی هست که GENERAL PRINCIPLES OF LAW رو میگه..

البته همشون انگلستان درس خوندن و خوشبختانه مشکل نفهمیدن لهجه مالایی رو نداریم

فعلا همین..دیگه چیزی به ذهنم نمیاد که گفتنی باشه

 

جواب

سلام

خب جواب سوال پست قبل در عین ناباوری همگان خیر بود..

یعنی صاحب خونه مقصر نیست!!

منم چون اعتقاد داشتم که هست٬ این سوال رو از شما پرسیدم تا ببینم نظر شما ها چیه؟؟

اکثرا مثل من فکر میکنید نظرتون اینه که صاحب خونه مقصره..

 

امروز از استاد پرسیدم چرا اون روز شما گفتی صاحب خونه مقصر نیست؟؟

گفت: من تو اون کیسی(Case) که اون روز گفتم٬ نظر قاضی این بود که صاحب خونه مقصر نیست..

گفت: صاحب خونه تعمیر نمیکرده که مستاجر یا بلند شه..یا خودش به خرج خودش تعمیر کنه!!

 

باورم نمیشه!!

 

کجایی عدالت؟؟!!

 

پی نوشت: از امروز تصمیم گرفتم منم این جمله قشنگایی که این ور اون ور میخونم و تو دفترم یادداشت میکنم رو بیام اینجا بنویسم تا شما ها هم لذت ببرید و استفاده کنید..

 

سخن امروز:

 A smile is a Curve that sets everything straight-- Phyllis Diller

ترجمه:
لبخند یه منحنی هست که همه چیز رو صاف میکنه-- فیلیس دیلر

 

سوال

سلام

امروز تو کلاس جرم شناسی٬ استاد یه سوال کرد..میخوام ببینم نظر شما ها چیه؟؟

 

اگه صاحب خانه از مستاجر خواسته باشه که خونه رو تخلیه کنه..ولی مستاجر اینکار رو نکرده باشه..

و سقف خونه که قبلا ریزش کرده بوده و صاحب خانه درست نکرده بوده٬ و نمیکرده..

اگر دوباره ریزش کنه و باعث بشه به مستاجر آسیبی برسه..

 آیا صاحب خانه مقصر است یا خیر؟

 

پی نوشت: جواب درست سوال رو  در ۲-۳ روز آینده میگذارم

دلت را خانه ما کن

 

دلت را خانه ما کن،  مصفا کردنش با من!

به ما درد دل افشــا کن،  مــداوا کردنش با من!

 

اگر گم کرده یی   ای دل کلید استجابت را

بیا بک لحظه با ما باش،  پیـــدا کردنش با من!

 

بیفشان قطره ی اشکی، که من هستم خریــدارش

بیاور قطره ای اخلاص،  دریا کردنش با من!

 

اگر درها به رویت بستــــه شد، دل بر مکن از ما

در این خانه دق الباب کن، وا کردنش با من!

 

به من گو حاجـــت خود را، اجـــابت می کنم، آری!

طلب کن آنچه می خواهی، مهیا کردنش با من!

 

بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را

بیاور نیک و بد را، جمـــع و منها کردنش با من!

 

چو خوردی روزی امروز ما را،  شکر نعمت کن

غم فردا مخور،  تامین فردا کردنش  با من!

 

به قرآن،  آیه ی رحمت فراوان است،  ای انسان!

بخوان  این آیه را،  تفسیر و معنا کردنش با من!

 

اگر عمری گنه کردی، مشو نومید از رحمت

تو نام توبـــه را بنویس،  امضــا کردنش با من!

 

 

 

 

 

شاعر و مدیحه‌سرای‌ اهل‌بیت‌ عصمت‌ و طهارت‌(ع‌)

 

ژولیده‌ نیشابوری‌ به دیار باقی شتافت

 

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

 

 

عید سعید فطر

 

 

خدایا در این شب٬ عیدی ما را از شر الیاس٬ پدرانمان را از شر هستی٬ مریضهایمان را از شر دکتر پژوهان٬ در امان بدار و دختری از تاجیکستان وتیکه زمینی در بید آباد اصفهان به ما عطا کن

آمین

تولد نگارم

سلام

امروز خیلی خوشحالم..

میدونین چرا؟؟؟

چون تولد عشقمه..

تولد زندگیمه..

تولد نگارمه..

میخوام کلی عکسای کارتونی براش بزارم تا وقتی اینجا رو میبینه ببینه که چقدر تولدش رو با شکوه گرفتم..

ببینه که همه ی شخصیت های کارتونی که دوست داره رو دعوت کردم..

واییییی که چقدر دلم براش تنگ شده..

 

این تبریک از طرف فرشته ها

 

 

این تبریک از طرف میکی موس

 

این از طرف گارفیلد

 

نگار جون تولد۶ سالگیت مبارک

 

این از طرف توییتی

اینم از طرف پــــــــــــــوه

 

اینم از تام و جری که یه کم دیر رسیدن  :)

این گارفیلد شکمو هم که داره تنها تنها کیک رو با شمع هاش میخوره

 

 

این یه سورپرایزه

 پی نوشت۱: عکس این سورپرایزه برا ۶ماهگیش بود..ولی نوشتم ۲ ساله..تازه الانم که ۶ سالشه..این هماهنگی کار رو دارید..

پی نوشت۲: یادتونه ۷/۷/۷ رو؟؟؟ امروز ۷/۱۰/۷ هست..یه خبری در اون مورد شنیدم..خیلی خوشحالم..از اینکه سالمه خدایا شکرت

پی نوشت۳: این اولین باری بود که من بعد از آپ کردنم به دوستان اطلاع دادم..آخه میخواستم همتون برا تولد نگار جونم بیاین..میبینم که این خبر دادن بدم نیستا..به فاصله ی چند ساعت بیشترتون رسیدین..

پی نوشت ۴: میگم اگه یه کم دیگه بگذره و من یکی یکی این کارتونا یادم بیاد اینجا یه باغ وحش اساسی درست میشه

 

شب قدر-۲۱ ماه مبارک

 

امشب سر مهربان نخلی خم شد

در کیسه بجای نان و خرما غم شد

در خانه دور بیوه ای شیون کرد

همبازی کودک یتیمی کم شد

 

فزت و رب الکعبه - به خدای کعبه رستگار شدم من

 

 

تو این شبا خیلی التماس دعا دارم