شهادت امام علی (ع)

سلام 

شهادت مظلومانه امام علی (ع) رو به همه شیعیان جهان تسلیت عرض میکنم.. 

  

 دیشب رفته بودم احیا تو مراسمی که سفارت برگزار کرده بود..جای همتون خالی خیلی مراسم خوبی بود.. 

برای همتون دعا کردم..شما هم تو دعاهاتون منو از یاد نبرید..

 

 

 یک سال گذشت... 

و چقدر دلم برایت تنگه.... 

برای شادی روحش دعا کنید..

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 20 شهریور 1388 ساعت 14:12 http://mohammad1.blogsky.com

سلام دوست گلم.وب جالبی داری.ممنون می شم یه سری هم به من بزنی.
در ظمن دوست دارید با چه اسمی لینکتون کنم.شما منو با اسم شکست عشقی لینک کنید.
دوستون دارم.
موفق باشید

سلام
ممنونم..
خدمت میرسم

یوسف دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 23:58 http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام...حالتون خوبه؟...ممنون از اینکه به یاد ما بودین و همه ما رو دعا کردین...
من تا به حال خارج کشور نرفتم!...گاهی اوقات که یه سری چیزا رو تعریف میکنین من جمله همین مراسم سفارت برا من خیلی جالبه!...راستی مالزی چه جور کشوریه؟...در ضمن شما که مثل خود ما پرسپولیسی هستین اونجا بازیها رو از جام جم می بینین!؟...الان که دارم می نویسم ساعت به وقت ایران 11:30 شبه و به وقت شما اگه اشتباه نکنم 4...بازی پرسپولیس با شاهین بوشهر رو دیدم و اعصابم به هم ریخت!!...آخه این چه جور بازیه که پرسپولیس انجام میده!!؟؟...با تیم قعر جدول اونم تو آزادی بازی کنی آخر سر هم به زور مساوی کنی!!؟؟...به خدا حیف خیلی چیزا!!!...
به هر حال انشالله که روزای شادی تو مالزی داشته باشین...التماس دعا...

سلام
ممنونم..
انشالله که بتونین کل دنیا رو بگردید...
انشالله تو یه پست سر فرصت در مورد مالزی مینویسم!!
نه بازی ها رو کامل نمیبینم..اگه فرصت کنم از اینترنت میبینم..اینجا شبکه جام جم رو نمیگیره..
انشالله پرسپولیس امسال قهرمان میشه :)
ممنونم..شما هم موفق باشید

یه بدهکار شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 18:54 http://bedehkary.blogsky.com

سلام.ببخش یه خورده دیر اومدم.شما خوبی آقاتون خوبه؟در سلامتی کامل به سر میبرین؟
خب خدا رو شکر
منم بد نیستم یادمه اون وقتا اولین بار که اومده بودم وبلاگت تازه رفته بودی مالزی!فکر کنم دیگه کم کم داری تمومش میکنی.
روزگار چقدر تند و سریع میگذره.تو هم مثل بقیه دوستای وبلاگ نویس یهویی نری هاااا.اخه از دوستای قدیمیم فقط تو موندی.
به همه و همسر محترم سلام مخصوص منو برسون.

سلام
خواهش میکنم..
ممنون ما خوبیم..
آره انشالله..
آره روزگار خیلی زود میگذره..و عمر ما هم همینطور..
انشالله که نهایت استفاده رو از زندگیمون ببریم..
سعی میکنم بنویسم..
چشم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد