نیدونم

سلام 

من بازم برگشتم مالزی و دوباره سرگرمی من شده این اینترنت... هرچند که تو این ۶ روزی که اومدم خیلی پاش نشستم..ولی خب دیگه تنها دل خوشی من همین وبلاگ و خوندن وبلاگ بقیه اس.. 

 

الان ۴ روزه که مریض شدم..تب..گلو درد.. سردرد.. آب ریزش بینی و چشم.. کلا خیلی بی حوصله ام.. 

۲ روزه که نتونستم روزه بگیرم.. راستی نماز روزه هاتون قبول.. دم افطار منو هم دعا کنید... 

 

راستش خاطرات و روزانه های این چند وقت رو تو سررسید خودم نوشتم و دلم خواست که پیش خودم بمونه..و اینجا چیزی ننویسم..  

 

فقط خدا رو بخاطر همه خوبیهاش شکر میکنم و ازش میخوام که همه به اون عشق واقعیشون برسن و از زندگیشون لذت ببرن..  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یه بدهکار پنج‌شنبه 12 شهریور 1388 ساعت 20:57 http://bedehkary.blogsky.com

سلام.خیلی شاد شدم که دوباره آپ کردی.میام تند تند سر میزنم هااااا.در اون موردم حق با تو هستش..راستی خوب استراحت کت تا زودتر حالت بهتر شه.به آقاتونم سلام مخصوص برسون.

سلام
چشم حتما..

هیچگاه جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 12:30 http://hichgaah.blogfa.com

به به به سلام
چه خوب که دوباره مینویسید
طاعات شما هم قبول
من رو هم حتما دعا کنید
به بقیه سلام برسونید

سلام
:)
ممنون..حتما...
محتاجیم به دعا..
سلامت باشید.. شما هم سلام برسون..

یوسف دوشنبه 16 شهریور 1388 ساعت 22:34 http://khalvatedelman.blogsky.com

با سلام...امیدوارم که حالتون خوب باشه و تعطیلات و مسافرت بهتون خوش گذشته باشه...و باز امیدوارم همیشه زندگی شاد و پیروزی در کنار شاهزاده تون داشته باشین...
راستی شما چند ترم دیگه تو مالزی دارین؟...آخه من خیال کردم دیگه تموم شده!...من خودم تموم شد و مدرک عمومی رو گرفتم...با همه مشکلات فراوون، دارم خودمو برا آزمون تخصصی آماده می کنم!...همیشه دعام کنین چون شدیداً محتاجم!...
یه مطلب جالب نوشتم که خوندش خالی از لطف نیست!...بخصوص برا جامعه خانمها!!...سر بزنین!
همیشه شاد و پیروز باشید در پناه خدا...التماس دعا...

سلام
ممنونم..
بازم ممنونم از لطفتون..
۱ سال دیگه تو مالزی دارم..
نه هنوز.. به دلیل برخی مسایل شخصی یه وقفه ای تو درسام ایجاد شد.. که متاسفانه کمی طولانی تر شد..و البته خیلی به نفعم شد..
به سلامتی..انشالله که موفق باشید..
حتما خدمت میرسم..
شرمنده از کوتاهیم..

ساحل سه‌شنبه 17 شهریور 1388 ساعت 03:13

سلام خانمی
خدا نکنه مریض بشی
نماز و روزه هات قبول
اینجا جای خالیت خیلی حس میشه. امیدارم زود زود برگردی
ایشالله که زودتر خوب بشی
به همه سلام برسون

سلام عزیزم
خدا که نمیخواست ولی خب..یه کم مریض شدم.. دوریه و ۱۰۰۰۰۰۰۰ تا مشکل... :))
انشالله..ممنون از لطفت
چشم...شما هم سلام برسون..
تو این شبها خیلی برامون دعا کن..

یوسف چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 00:50 http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام...
ممنون از لطفتون...یه نکته جالب!...فکر کنم متوجه نشدین!...سکانس آخر خودمم!!! ...
موفق پیروز باشین...التماس دعا...

سلام
اتفاقا حدس زدم که خودتون باشید..
پس با چشم باز انتخاب کنید..انشالله که موفق باشید

بی وفا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 20:39 http://romea-music.blogfa.com

آدمک آخر دنیاست بخند

آدمک مرگ همین جاست بخند

دستخطی که تو را عاشق کرد

شوخی کاغذی ماست بخند

آدمک خر نشوی گریه کنی

کل دنیا سراب است بخند

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثل تو تنهاست بخند

...

بی وفا چهارشنبه 18 شهریور 1388 ساعت 20:40 http://romea-music.blogfa.com

در این دنیا تک و تنها شدم من
گیاهی در دل صحرا شدم من
چو مجنونی که از مردم گریزد
شتابان در پی سودا شدم من
چه بی اثر می خندم
چه بی اثر می گریم
به ناکامی چرا رسوا شدم
چرا عاشق چرا شیدا شدم من

چه شعرای قشنگی..
انشالله که هیچوقت تنها نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد