میلاد امام رضا (ع) ۸/۸/۸۸


دارد خبری از آسمان می آید


که بوی رضای مهربان می آید


ای کاش خبر دهند در جمعه نور


 که مهدی صاحب الزمان می آید 



امروز یه روز خاص که فقط همین یکبار تو زندگیمون پیش میاد.. ۸/۸/۸۸ میلاد امام هشتم امام رضا (ع) 

اومدم که ثبتش کنم و بهتون تبریک بگم 

من رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید 

تا حالا خیلی ازحاجتهام رو از امام رضا  گرفتم اینقدر به آقا ارادت دارم که حد نداره... بد جوری دلم تنگه براش.. خوشا به سعادت زائرینش..

تو این ۵ سال که مالزی بودم ۵ بار اومدم ایران ۴ بارش رو مشرف شدم مشهد مقدس.. بهترین خاطرات سفرم به ایران همین مشهد رفتناشه... 

امشبم که شب تولدشه داره بهم عیدی میده.. امشب آقای همسر تو راهه داره میاد پیشم.. من که عیدیمو گرفتم و خیلی خوشحالم امیدوارم که شما ها هم عیدیتون رو بگیرید و دل همتون شاد باشه

 

تا آخر عمرم نوکرشم 

نظرات 14 + ارسال نظر
یوسف پنج‌شنبه 7 آبان 1388 ساعت 22:31 http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام...عید شما هم مبارک...انشالله همیشه در سایه آقا زندگی شادی داشته باشین...
موفق باشین...
تا بعد...

سلام
ممنونم
خیلی ممنون

یه بدهکار شنبه 9 آبان 1388 ساعت 20:01 http://bedehkary.blogsky.com

سلام.....خوبین خوشین سلامتین؟عید شما هم با تاخیر مبارک....راستی داماد خاااااااااااااااااااانم که اومد خوش به حالت...........نمیایی یه سری بزنی نکنه تو هم بی وفایی؟!

سلام
ممنون
بله تشریف اوردن..

پاپیروس یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 12:30 http://editorist.blogfa.com

کتاب تازه‌ای از آقای علی صلح جو (یکی از ویراستاران و مترجمان پیشکسوت ) درآمده بسیار خواندنی و آموزنده به نام نکته‌های ویرایش. خواندن این کتاب را به ویراستاران و نویسندگان پیشنهاد می کنم.

هیچگاه یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 22:33 http://hichgaah.blogfa.com

به سلامتی
سلام برسون
موفق باشید

سلام
ممنون
شمام سلام برسون

ساحل افتاده جمعه 22 آبان 1388 ساعت 15:14 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟ ایشالله که خوب خوب شده باشی
راستش چند روزه دارم زنگ میزنم اما جواب نمیدید. انگاری نیستید......
دوست داشتم صداتو بشنوم و احوالتو بپرسم. سعادت نداشتم.
به همه سلام برسون

سلام عزیزم
ممنونم خوبم
سلامت باشید

ساحل چهارشنبه 27 آبان 1388 ساعت 14:56

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی شد یهووووو؟؟؟؟؟

نکنه این امر حضرت همسره؟؟؟

سلام عزیزم

بله درخواست جناب همسر بود..و منم که شوهر ذلیل :)) گفتم چشم
:)
میدونی که ایشون اگه جون بخواد هم من نه نمیگم!!

انشالله جای دیگه مینویسم ولی ناشناس :)

ساحل افتاده سه‌شنبه 3 آذر 1388 ساعت 22:39 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

شوخی نکن!!!!!!!

بابا این همسرای امروزی ............
عجب.......

ولی آدرستو من بده.خب؟؟

مرسی که قبولکردی

شوخی نمیکنم.. :):)
همسرای امروزی چی؟؟؟ ببینم چیزی میتونی بگی؟؟


سعی میکنم !!

مرسی بابت اینکه درخواست همسرم رو قبول کردم؟؟ یا اینکه نظر شما رو تایید کردم؟؟

ساحل پنج‌شنبه 12 آذر 1388 ساعت 23:06 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
همه واسه اومدنتون لحظه شماری می کنن
چقدر من کم سعادتم که مجبور شدم برگردم

چرا اینجا آیکون نداری؟؟؟؟

آخه میدونی همسر عزیز من برا وبلاگ مشوقمه تازه وقتی ببینه به روز نمی کنم تذکر میده!!
( آخه میدونه که فقط یه جون ناقابل دارم ......)

راستی خانومی شاید اگه بطلبن آخر هفته بریم مشهد.
دعا کن این بار دیگه قسمت بشه که خیلی دلتنگم

زیاد زیاد سلام برسون

سلام عزیزم
خیلی دوست داشتم که میدیدمت ولی قسمت نبود..
راستش همسر بنده نیز مشوق وبلاگ نویسی من هستند ولی در جای دیگری :)

ثالث یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 23:20 http://shakhse-sales.blogsky.com/

چقدر بده دیر رسیدن
سلام
دیر رسیدم ولی تونستی یه سرک بکش
سربلند باشی

میترا سه‌شنبه 10 فروردین 1389 ساعت 17:33 http://mgm.blogfa.com

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?
سلام وب خوبی دارین

الهه ی عشق دوشنبه 30 فروردین 1389 ساعت 19:28 http://elaahe686.blogfa.com

سلام دوست جون خوب و مهربونم

خبرهای خوب و بد رو با هم خوندم
خداحافظیت ناراحتم کرد
و اینکه عیدتو گرفتی خوشحالم

ایشالله که همیشه شاد باشی و خوشحال و بتونی هروقت که میای واسه پابوسی بری پیشش

دلم برات خیلی تنگ شده بود
شاد باشی

سلام خانوم
چه عجب از این ورا..
راستش از وقتی اینجا رو بستم دیگه به بچه ها سر نمیزنم.. یعنی دیگه حوصله وب گردی و وب نویسی ندارم..
وقتم رو یه جور دیگه پر میکنم
ولی دلم برا همتون تنگ شده.. سعی میکنم بیام که فراموش نشم :))

ساحل یکشنبه 5 اردیبهشت 1389 ساعت 18:56

سلام خانمی
خوبی؟
دلم واست تنگ شه؟؟
چه خبرا<؟؟؟
خوش ی گذره؟کی به سلامت میایی ایران؟

سلام
منم دلم تنگ شده..
میام دیگه.. خیلی نمونده..

وبلاگ بسته ای دیگر یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 18:53

سلام دوست پاییزی
18 ماهی هست که ( باور من ) و بستم وبلاگی که ای کاش از اول شروع نشده بود
حیف از اون دو ساااال و اندی لحظاتی که صرف دنیای مجازی و دوستهای مجازی شد و دریغ از آن دو سال و اندی لحظات غفلت از دنیای واقعی و خانواده
و اکنون اینست ( باور من ) خانواده خانواده خانواده...
ایام به کامتان[گل]

الهه ی عشق چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 19:37 http://elaahe686.blogfa.com

سلام دوست جونم
تو هیچ وقت فراموش نمیشی
دلم برای پست های قشنگ تنگ شده بود
ولی اینجا سوت و کور شده .. !
اگه اومدی آیدیت رو برام بزار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد