تولد حضرت معصومه (س)

سلام 

 

 

تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما دوستان خوبم مبارک  

  

 

 

التماس دعا

نظرات 1 + ارسال نظر
یه بدهکار سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 19:34 http://bedehkary.blogsky.com

سلام.....فکر کنم بازم اول...یادم نرفته که وبلاگت خیلی پر مخاطب تر از وبلاگ من بود....خوب مینویسی بی اغراق....
به داماد خااااااااااااااااان سلام برسون البته اگه هنوزم اونجاست....میلاد بر شما هم مبارک.....

سلام
آره بوددددد ولی اگه یه مدتی ننویسی و به کسی سر نزنی دیگه بهت سر نمیزنن...
تازه من به بعضیا سر هم زدم ولی اونا :((
اشکال نداره من واسه دل خودم مینویسم و هم اینکه بعضی چیزا رو دوست دارم بعنوان یادگاری اینجا بنویسم همینقدر که بدونم دوستانم حالشون خوبه کافیه.. مهم نیست که برام مینویسن یا نه :)
نظر لطفتونه که میگی خوب مینویسم..
داماد خان هم هنوز که تشریف گرامیشون رو نیاوردن..
انشالله تشریف اوردن چشم//
ممنون بابت تبریک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد