یادمون باشه

این مطلب رو یه جایی خوندم خیلی خوشم اومد خواستم با شما شریک بشم...

شرمنده که نمیدونم از کجا آوردمش و حتما اگر طرف بیاد و بخونه کله ام رو میکنه..

 

 

 یادمون باشه که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش کنیم

 چون خرد میشه میشکنه و آهسته میمیره .

یادمون باشه که قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم

تا کسی که به ما تکیه کرده سرش درد نگیره

یادمون باشه قولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم .

 یادمون باشه هیچوقت کسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم

 چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره .

یادمون باشه اگه کسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت

چون زندگیش رو ازش میگیریم

دلم هواتو کرده

 

 

نمیشنوی صدام و....نمیبینی نگام و

دلم هواتو کرده....چرا نداری هوامو

مگه دوسم نداری....چرا تنهام میذاری

چرا نمیشنوی تو صدای گریه هامو

گه منو دوسم داری همین حالا حالا بگو

اگه منو دوسم داری همین حالا حالا بگو

امروز گروه ما تو بحث برنده شد 

من باید موضوع بحث و اعضای گروه رو معرفی میکردم

یکی باید چند تا point اول رو میگفت

بعد باید صبر میکردیم تا گروه مقابل ضایعمون کنن

بعد ما اونا رو ضایع کنیم  

و در آخر یکی از بچه های گروه جمع بندی میکرد

در آخر معلم گروه برنده رو انتخاب کنه

حالا که برنده شدیم کارمون سخت شده باید با یه گروه دیگه بحث کنیم 

اگه فردا هم ما برنده بشیم بالاترین نمره رو گروه ما میگیره

آه که محروم شد امشب دگر چشم یتیمان ز لقای علی

مانده تهی سفره ی بیچارگان منتظر نان و غذای علی 

 

الهی ای نفس بی نام مولا٬ اگر از سینه رفتی بر نگردی

 

دعا

سلام دوستان عزیزم

                    تو این شب ها منو یادتون نره...

                                                                 خیلی دعا کنین.....

 

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

 

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

یادمو ازسر بَدر کن چه بَد کردم٬ نکردم

روزاول گفته بودی ولی ازتو نشنیدم

توی آینهء دیروز کاشکی فردارو میدیدم

باتوعشق آمدو گُم شد هرچه بود زیرو زبرشد

لحظه هاخالی وخسته زندگی بیهوده ترشد

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

فکر آزار و خطر کن چه بَد کردم٬ نکردم

عشق اولین توبودی باتومن عشقوشناختم

ای توعشق آخرینم رفتی و دردو شناختم

باتومن عشقو شناختم باتومن زندگی ساختم

ازکسی گلایه ایی نیست اگه باختم بتو باختم

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

عشقمو از سر بدر کن چه بَد کردم٬ نکردم

هرکسی پس ازتوآمد خلوت منوبهم زد

ترو باز بیادم آورد اگرازعاطفه دَم زد

هرکسی پس ازتوآمد خلوت منوبهم زد

سرنوشتِ من نبوده سرنوشتِی که رقم زد

روزاول گفته بودی ولی ازتو نشنیدم

توی آینهء دیروز کاشکی فردارو میدیدم

باتوعشق آمدو گُم شد هرچه بود زیرو زبرشد

لحظه هاخالی وخسته زندگی بیهوده ترشد

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

فکر آزار و خطر کن چه بَد کردم٬ نکردم

گفتی ازعشقم حذرکن چه بَد کردم٬ نکردم

عشقمو از سر بدر کن چه بَد کردم٬ نکردم

امتحان

یه بارم شد و ما امتحانمون رو زود تموم کردیم 

همیشه سر امتحان وقت کم میارم 

البته غیر از امتحان کنکور که ۲ ساعت وقت اضافه آوردم

امروز هم وقت اضافه آوردم 

امتحانم رو خیلی خوب دادم

باورم نمی شد که اینقدر راحت گرفته باشه