زندگی

زندگی خالیست........آن را پر کنید

زندگی  یک مبارزه است.... قبولش کنید

زندگی  یک تجربه است.......مرورش کنید

زندگی درد است..............آن را تحمل  کنید

زندگی  یک معماست...............آن را حل کنید

زندگی  یک معادله است............ آن را  موازنه کنید

زندگی یک مشکل است.....................با آن روبرو شوید

زندگی  یک کشتی است.......... با آن دریا نوردی کنید

زندگی  یک سوال است..........آن را جواب بدهید

زندگی  یک موفقیت است........از آن لذت ببرید

زندگی  یک بازی است.......برنده و پیروز شوید

زندگی  یک هدیه است..... آن را دریافت کنید

زندگی دعاست........آن را مرتب بخوانید

زندگی عشق است....عاشقش باشید 

 

 

 

و زندگی من تو هستی....

نظرات 1 + ارسال نظر
یار وبلاگی یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 13:16 http://yarweb123.blogfa.com

سلام دوست عزیز
مرسی که به وب من سر میزنی
در مورد مطلبت : رندگی ما اوست اگر اینو درک کنیم او به ما همه چیز خواهد داد حتی کسی را که دوست داریم و مااز هستی لذت خواهیم برد والا همه چیز از دست خواهد رفت .
غیرتش غیر در جهان نگذاشت.

ضمنا من کپی وبم را در این آدرس دارم:
http://yarweb.irxblog.com/
در اونجا هم مطلب مذکور را گذاشته ام و دوسه نطر داده اند شاید برات مفید باشه .
ضمنا آدی من هم اینه :
sar_809
اگه خواستی ادد کن
برات بهترین ها را آرزو دام
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد