نیمه شعبان

ای منتظران مژده که آن منتظر آمد      محبوب خدا حجت ثانی عشر آمد

در نیمه شعبان معظم به دو صد ناز   مقصود حق از خلقت جن و بشر آمد

شیعه با انتظار زنده است٬ شیعه زخم خورده٬ شیعه سیلی خورده که از هنگام تولدش صورت سیلی خورده را به نظاره نشسته٬ چاه را هم صحبت گرفته٬ محراب را گلگون یافته٬ تیر از جنازه ی بی جان کشیده٬ و درخشش ۷۲ یاقوت را بر نیزه مشاهده نموده و در غروبی خونرنگ با کودکان عطشان کربلا هم آوا گشته. منتظر است تا زخم های کهنه اش التیام یابد و اگر توان مقاوت در برابر ۱۴ قرن ناملایمتی ها را یافته٬ تنها به امید آمدن نجات دهنده ی خود است.

 آری اصل انتظار به شیعه امید داده٬  عشق داده٬ نشاط داده مهدی همان گل خوش رایحه ای که پیامبر  (ص) خبر ظهورش را داد. علی (ع) منجی اش خواند و فاطمه (س) داروی درد های بی شمارش را در دستان او جستجو میکند و حسین (ع) تکیه زدنش را بر خانه ی کعبه با اعماق وجود حس کرده.

می آید٬ می آید تا شراب ظهور عشق را در کام تشنگان معرفت بریزد٬ با آمدنش تمام خلقت غرق در سرور و نشاط گردید و لبخند بر لبان همه منتظران حقیقت نشست. او امید مستضعفان گیتی ست. او صاحب لوای احمد٬ بر کف گیرنده ی ذوالفقار حیدر است. صبوریش چون مجتبی و صولتش چون حسین است و در یک کلام او مهدی ست....

                           ولادتش مبارک باد 

نظرات 7 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 17 شهریور 1385 ساعت 17:38 http://beautiful-creator.blogsky.com

سلام
عید تو هم مبارک دوست پاییزی من

دختر آسمونی شنبه 18 شهریور 1385 ساعت 05:52

سلام عزیزم
متن زیبایی بود
عیدت مبارک باشه

یار وبلاگی شنبه 18 شهریور 1385 ساعت 09:05 http://yarweb123.blogfa.com

سلام عزیز
عالی نوشته ای استفاده کردم
این عید را مجددا تبریک عرض می کنم
راستی این احسان دادش توست بهش سلام برسون
با ید او خوش باشید
تا بعد

طنین آرام یکشنبه 19 شهریور 1385 ساعت 12:08 http://maslobeeshgh.blogfa.com

سلام عزیز
خیلی قشنگ وبلاگت امیدوارم موفق باشی به منم سر بزن خوشحال می شم

یاس یکشنبه 19 شهریور 1385 ساعت 20:06 http://ejtemaa.blogfa.com

سلام دوست عزیز

امروز با وبلاگ قشنگ شما آشنا شدم .
با اینکه زمان گذشته و دیر خدمت رسیدم اما به نوبه خودم میلاد مسعود منجی عالم و بشریت حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را خدمت شما و دیگر دوستان عزیز تبریک عرض میکنم . همواره شاد و موفق باشید .

به امید دیدار
خدانگهدار

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور 1385 ساعت 07:38

سلام
آپ کردم
خوشحال میشم بیای

سلام عزیزم
آخه خانومی شما که معرفی نمیکنی که کی هستی فکر منو نمیکنی که از کجا بشناسمت؟؟
ولی من با هوش تر از این حرفام و فهمیدم که کی هستی

راستی من زودتر از اینکه نظرتو اینجا بخونم بهت سر زدم ...

شهرام سه‌شنبه 21 شهریور 1385 ساعت 11:38

دوست پاییزی سلام...
عید تموم شد ها ....
گفتم خبر بدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد