تولد

سلام

ببخشید چند وقتی ننوشتم..از همه شما که تو این چند وقت تنهام نذاشتین ممنونم..

خب الان میخوام اینجا یه تولد دیگه بگیرم..اگه گفتین تولد کی؟؟؟

آره تولد خواهر گلم..بهترین خواهر دنیا..

من که خیلی دوسش دارم..کلی هم دلم براش تنگ شده

عزیزم از اینجا بهت تبریک میگم و روی گلت رو میبوسم

 

راستی یه وبلاگ به مناسبت تولدش براش باز کردم..تا بلکه بیشتر با هم در ارتباط باشیم..

آخه ما فقط ارتباط تلفنی داریم..

پی نوشت: تولد همسر نازنینش رو هم  با ۳ روز تاخیر تبریک میگم.. (شرمنده دیر شد )

اینم کیک تولدتون که گارفیلد داره میاره براتون

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
ساحل چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 13:05 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خانمی
احوال شما؟
خیلی خوشحال شدم وقتی وبتو باز کردم و دیدم اینجا تبریکه و شادی و.....
منم تبریک میگم.
نمیدونم خواهر واقعیت هستند یا نه. اما ان شالله خدا برای هم حفظتون کنه.
منم با خواهرم همین حالت رو دارم. از هم دوریم.
منم واسه ایشون یه وبلاگ باز کردم و ازش خواستم لااقل از این طریق یه مقدار بیشتر با هم ارتباط داشته باشیم.
اما ایشون خیلی سرش شلوغه و خیلی کم به سراغ وبلاگ من میاد. اما من با اینکه میدونم حتی به وب خودش هم دیر به دیر سر می زنه میرم توی وبش و از دلتنگیهام براش می نویسم.
راستی دوست پاییزی عزیزم لینکت کردم.

سلام
ممنونم..
بله ایشون خواهر واقعی من هستند..یکی از بهترین ادمهای اطرافم تو زندگیم که خیلی دوسش دارم..و خیلی دل تنگشم.. اینقدر نازنین هست که ادم یه روز نمیبینش دلش براش تنگ میشه چه برسه به من که الان نزدیک یک ساله روی گلش رو ندیدم..خیلی دوسش دارم..
خوبه که میتونید دل تنگیهاتون رو براش بنویسید...
ممنون از لینک منم لینک وبلاگتون رو تو وبلاگم قرار دادم..

شاد باشی

شهرام چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 18:16

میشه منم از کیک تولدتون بخورم ؟

علیک سلام
بله..چرا نمیشه!!
منم گذاشتم اینجا تا همه اینایی که میان اینجا از این کیک بخورن !!

علی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 01:44 http://chickensoup.blogsky.com/

سلام
امیدوارم که سلامت و خوب باشی
تبریک تولد خواهر عزیزت رو از من بپذیر
امیدوارم برای هم و در کنارهمدیگه زندگی بکنید و همیشه سبز باشید .

سلام
ممنونم..
و متشکر برای تبریکتون و ارزوی خوبتون برای ما..
منم براتون موفقیت و کامیابی رو ارزومندم..

سلام
منو همه تون میشناسین و میدونین کیم
دلم میخواد از داداش شهرامی حمایت کنیم اگه هستین منو دست تنها نذاری
به کمک همتون احتیاج دارم
ممنون

پینه دوز جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 22:42

سلام دوست تمام فصلها
چقدر کارای قشنگ انجام میدی
خدا خواهرت رو برای تو وتورا برای خواهرت نگه داره.
قدر یکدیگر بدانید.
بدانیم

سلام به پینه دوز عزیزمان
این چیزا که من برای خواهرم انجام دادم ذره ای از ابراز احساساتم نسبت به او بیش نبود..
آخه برام خیلی عزیزه..
امیدوارم که همینگونه باشه که شما فرمودید

علی شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 07:37 http://chickensoup.blogsky.com/

دوست پائیزی عزیز تولد همسر نازنین دوستتون رو هم با ۳ روز تاخیر تبریک میگم.. (شرمنده دیر شد )




سلام
ممنونم بابت تبریک ولی کاش یه کم با دقت تر میخوندین!!!

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 20:49 http://rue.blogsky.com

سلام
تولد هر دوتاشون مبارککککککککککک
دل هر ۳تاتون شاد

سلام
ممنونم عزیزم

ساحل سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 06:54 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خانمی
عیدت مبارک
برا ما هم دعاکن.

منم گدای زینب
جانم فدای زینب

سلام
ممنونم
عید شما هم مبارک..

مهران چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 12:33 http://KAKTOOSS.BLOGSKY.COM

مبارکه ...

تو خوبی دوست قدیمی !!!

سلام
ممنونم..
شما؟؟؟

ساحل چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 20:03 http://salamkhoda.blogsky.com

سلام گلم
سلام خدا به روز شد.
خدای کیمیا!

سلام
سر میزنم به زودی..

رویا چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 21:27

سلام
می دونی خوشحال شدم نظرت رو خوندم . امروز خودم همش می ترسیدم نکنه قرار با این پا ها کاری بکنم که عاقبت خوبی نداشته باشه . ولی خدا رو شکر به خیر گذشت .

سلام عزیزم
نه..اینجور که من شناختمت دختری نیستی که اهل گناه و این حرفا باشی..خوشحالم که به خیر گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد