روزهای بارونی زندگی

 این روزا خـــــــــیلی فکرم مشغــــــــــــوله!!

                               نــــــــمیــخـوام بـگـم که کـم آوردم

                                                     ولی میتونم بگم که واقعا سخت است زندگی!!

                                                                                              نمـــــــیدونم چی در انتظارم اســت

ولی هر چه هست خدا کنه که خیر باشه!!

                                   دعا کنید که بهترین انتخاب رو بکنم

                                                           در این ایام عرفانی حـــــــسابی دعـــــام کنید..

نظرات 8 + ارسال نظر
پینه دوز یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 00:12

سلام خانومی
چی شده؟
نکنه حساب کتابای زندگی که باهم قاطی میشه تنظیم تو رو
بهم میریزه .خب وقتی برا من اینجور بشه خودم رو از موضوعات کنا رمیکشم توکل میکنم ویه گوشه ای به ندای درونیم گوش میدم. ودر سکوت تنظیم میشم تا وظیفم رو بفهمم. موفق وپایدار باشی

سلام پینه دوز
هیچی به قول خودت یه کم حساب کتابای زندگیم قاطی شده..یه چیزایی طبق برنامه هام پیش نرفت..یه کم بهمم ریخته..
خب من الان تو موقعیتی هستم که نمیتونم خودم رو از موضوعات کنار بکشم..چون خودم اصل موضوعم..
توکل هم که میکنم..تا الانشم با توکل پیش رفتم..
ندای درونیم هم خیلی چیزا میگه..مشکل پیدا کردن حرف درستشه!!
تنظیم منم خیلی راحت میسر نمیشه..خیلی چیزا درش دخیل هست..وظیفه ام رو هم خوب میدونم ولی عمل بهش سخت شده برام..
ممنونم از توجهتون

ساحل افتاده یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 06:01 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خواهر گلم
نمیدونستم آپ کردی. اما دلم هواتو کرد گفتم یه سر به خونه خوشکلت بزنم.
دیدم دعا میخوای.
این روزا خیلی راحت میشه با مادرمون زهرا (س) رابطه بگیریم و ازش کمک بخوایم.
خیلی وقتا حرفامو فقط به ایشون میگم. میگم شما خانمید و حرف این دخترتونو بهتر متوجه میشید. و بعد همه حرفهامو میگم.
اینقدر راحت میشم!
بعد هم توسل به ایشون می کنم و میگم راه درست رو جلوی پام بذارند.
خواهر عزیزم دعات می کنم!

سلام
ممنونم از دلتون که هوای این وبلاگ دربه داغون ما رو هم میکنه!!
منم ازشون خیلی چیزا خواستم..فکر میکنم فعلا دارن امتحانم میکنن ببینن لیاقتم چقدره...تا بهم بدنشون!!
ممنون از دعای خیرتون

angel یکشنبه 13 خرداد 1386 ساعت 09:49 http://http://www.beautiful-angels.blogsky.com

سلام عزیزم
دلم نمی خواد این چیزا رو تو وبلاگت بخونم
من فقط به عشق ارتباط با تو وبلاگ بازی می کنم چون خودت میدونی اصلا وقت این کارا رو ندارم حالا یه شعر مینویسم برات بیا سر بزن

سلام گلم
خب خانومی میدونی که زندگی بالا و پایین داره..نمیشه که همیشه روی خوشی داشته باشه..ولی مطمئن باش من باهاش میجنگم و بهش نشون میدم که من فقط روی خوشش رو دوست دارم و با روی خوشش زندگی خواهم کرد..
من قربون این عشقت بهم برم :):)
بله بنده خبر دارم که چقدر سرتون شلوغه خانوم خانوما..
حتما عزیزم

سلامم
نمی دونم راجع به چه موضوعیه اما امیدوارم هر چی هست تو بهترین انتخاب رو بکنی
دلت شادددد

سلام
موضوع درسی هست عزیزم..گفتم که یه وقت فکرت منحرف نشه فکر کنی منم مثل تو عاشق شدما :):):)
دعا کن خدا بهترین انتخاب رو بهم نشون بده

مهران دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 12:32 http://pof.blogsky.com

سلام

نیتت که خیر باشه همه چی خیر پیش میره ...

نگران نباش دوستم ...

تو عاقلی برای انتخاب ..

سلام
نیتم که خیره..دعا کن همه چی خیر پیش بره..
ازت میخوام اگه رفتی حرم حتما سفارش منو به امام رضا بکنی..بهش خیلی سلام برسون و بهش بگو که ما غریب ها رو هم بطلبه//
ممنونم از دلداریتون

ساحل دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 12:35 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خواهر گلم
اومدم برا احوالپرسی
اینجا چه بارون شدیدی میاد.
فقط یادمون باشه یه وقتایی نباید چتر رو ببندیم!

سلام
ممنونم من خوبم..
شما چطورید؟؟
منظورتون از اینجا کجاست؟؟

ما که چتر نداریم..چه چتری رو منظورتونه؟؟؟

ساحل دوشنبه 14 خرداد 1386 ساعت 21:56

سلام عزیزم
منظورم از (اینجا) این تصویر هستش که گذاشتی.
و منظورم از (چتر) ماها خیلی چتر تو زندگیمون داریم که متاسفانه درست همون روزای بارونی که باید زیر بال و پرشون بریم سعی می کنیم اونها رو ببندیم و کنار بذاریم.......

سلام
ممنون از شفاف سازیتون..

رضا زاده جمعه 18 خرداد 1386 ساعت 16:10

من یقین دارم شما تلاش خوبی را برای رسیدن به اهدف خود داشته اید .
جای دراد به دلیل موفقیت هایی که تا کنون کسب کرده اید تلاشهای آینده را صد چندان کنید . در مقابل خداوند نیز دربهای بیشتری را بر روی شما باز خواهد کرد .
برای موفقیت شما و سعادت و سرافرازی در زندگی با وجود روسیاهی که در پیشگاه خداوند دارم و لایق نیستم و تنها به عنوان ؛کمترین ذره عالم خلقت؛ ُ
دعا گو ی شما خواهم بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد