Happy Father's Day

  

...Dear Dad

You're always there to guide me through
Each step along my way
Thank you, Dad, for being there
And Happy Father's Day

You mean so very much to me
And I want you to know
That you are always in my heart
No matter where I go


You're always giving, always there
To help in any way
The loving things you've done for me
I never could repay


I can't imagine what I'd do
Without the love you give
I'll treasure your sweet heart of gold
As long as I shall live

 

نظرات 4 + ارسال نظر
می گل یکشنبه 27 خرداد 1386 ساعت 07:54 http://neverforget.blogsky.com

سلام دوست پاییزی
وبلاگ خیلی خوشگلی داری با نوشته های خوب

خوشحالم که صبحم رو با وبلاگ تو شروع کردم
شاد باشی

سلام خانوم گل
نظر لطفتونه...منم خوشحالم که صبحتون رو با وبلاگ من شروع کردین :)) :))
شاد باشی عزیزم

پینه دوز دوشنبه 28 خرداد 1386 ساعت 12:46

مگه تو چقدر پدرت رو دوست داری
خدا برات نگهش داره

سلام پینه دوز عزیزم
من پدرم رو اینقدر دوست دارم که هیچ کی نمیتونه حدسش رو بزنه!!
واقعا یه فرشته اس :)
خیلی ماهه..

خدا حتما برام نگهش میداره چون خودش میدونه که من چقدر پدرم رو دوست دارم و همیشه ازش میخوام که مواظبش باشه..

فکر کنم حالا اینجا رو بخونه یه چند کیلویی اضافه وزن پیدا کنه !!!
:):)

بارباپاپا پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 13:07

سلام دوست پاییزی,روز پدر مبارک و امیدوارم همه پدرهای دنیا مهربونتر و شادتر از قبل و همیشه سالم باشن.همیشه شاد باشی دوست من

سلام
ممنونم از حضورتون در وبلاگم..

مهران پنج‌شنبه 31 خرداد 1386 ساعت 18:06

سلام

معمولا دختر خانوما مامانا رو بیشتر دوست دارن ... اما پدرا ممکنه که زیاد مثل مادر به ماها نزدیک نباشن ولی مهر و محبتشون از مادرا کمتر نیست ...

خدا کنه سایه پدرو مادر همیشه رو سرت باشه ...

سلام
خب اره ولی من جفتشونو بیشتر دوست دارم..و مهر و محبت جفتشونم یه اندازه است..
ممنونم از دعای خوبت//
خیلی ممنونم که بهم سر زدی...شما هم همیشه شاد باشی..
سفارش ما رو هم خیلی به امام رضا بکنی ها..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد