سلام

امروز داداشی رفته کامی رو برده شرکتش تا درستش کنن..خدا کنه زودی بیارش آخه من خیلی کارای درسی دارم..نمیدونم چرا خیلی هم دوست ندارم دانشگاه بمونم..دوست دارم تو خونه کارهام رو انجام بدم..خیلی راحتتره

الانم دارم کار انجام میدم..قراره پس فردا روز افتتاحیه ی یکی از ساختمون های دانشگاه باشه و قراره من جلو همه رئیس روسا کنفرانس داشته باشم..در مورد زندگی جبران خلیل جبران حالا چه ربطی داره نمیدونم

دعا کنین خرابکاری نکنم..رو من خیلی حساب کردن

فعلا

نظرات 6 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 11 تیر 1386 ساعت 18:15 http://pof.blogsky.com

حتما با اعتماد به نفس و عالی کنفرانس میدی ... امام رضا رو یادت نره :))

سلام
ممنونم..خوب بود :)
امام رضا رو که هیچوقت یادم نمیره

angel سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 12:10

حتما موفق میشی تو آدم با عرضه ای هستی خیلی دعا گوتم

سلام عزیزم
این نظر لطفته خوشگلم..ممنونم
واقعا خیلی گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

علی سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 18:38 http://chickensoup.blogsky.com/

به به به سلامتی
امیدوارم که کنفرانس خوبی رو اداره کنی
به وبلاگت هم یه نظری بیافکن

سلام
ممنونم..خوب بود..
حتما..بزار این کامی رو پس بگیرم..

پینه دوز سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 19:45 http://pineh-doz.blogsky.com

سلام دوست تمام فصلها
من رو تو خیلی حساب می کنم.

جبران خلیل پینه دوز

ســــــــــلام
ممنونم که رو من حساب میکنید..

ماشین حساب (دوست پاییزی سابق)

پینه دوز پنج‌شنبه 14 تیر 1386 ساعت 00:02

سلام
ولادت حضرت زهرا(س)برشما مبارک

سلام
خیلی ممنون//
این عید بر شما هم مبارک باشه :)

ساحل پنج‌شنبه 14 تیر 1386 ساعت 02:02 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خانم خانما
به به! این دوست عزیز ما چه هنرهایی هم داشته و ما خبر نداشتیما!
پس اهل سخنرانی و کنفرانس هم هستی؟ به سلامتی. ان شالله موفق باشی.
فقط قبلش اینو بخون:
رب اشرح لی صدری و یسر لی امری و احلل عقده من لسانی یفقهوا قولی

البته یه پارتی بازی دیگه هم می تونی بکنی:
از حضرت زهرا (س) این موفقیتتو عیدی بگیری.
منتظر نتیجه می مونم. بی خبرم نذاریا.

راستی یادم رفت بگم: عیدت مبارک
منم به روزم: روزمون مبارک!

سلام
اره بابا کجاش رو دیدین :))
اووووه...من خود سخنم..خود کنفرانسم.. :)
ممنونم عزیزم
اتفاقا من این ایه رو خیلی وقتا میخونم ...و دیروز هم خوندم...

نتیجه خوب بود..همه کلی تعریف کردن..خیلی از این کله گنده های یونی منو میشناختن ولی تا حالا کنفرانس دادنم رو ندیده بودن..کلی بهم تبریک گفتن :)
ولی خوب خودم خیلی راضی نبودم..از زور استرس خیلی خلاصه اش کردم :))
روی هم رفته بد نبود
عید شما هم مبارک..حتما سر میزنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد