07/07/07

سلام

امروز بالاخره کامی رو آوردیم خونه..دلم براش خیلی تنگ شده بود

واقعا خونه بدون اون سوت و کوره..

سعی میکنم به وبلاگ همتون سر بزنم..

...

راستی پریروز یه روز خاص بود 07/07/07  یه خبر خاص هم شنیدم که بابتش خیلی خوشحالم..

یعنی خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی..

حالا شاید بعدا بهتون بگم..

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بارباپاپا دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 23:00

سلام کامی تون مبارکه,امیدوارم دیگه مریض نشه.راستی این خبر چیه؟هان هان هان؟دایی شدی؟ممنونم که سر میزنی.همیشه شاد باشی

سلام
ممنونم...اره والا..بد دردیه..
ای..همچینی.. :)
خواهش میکنم..نوشته هاتون منو به اونجا میکشه!!
موفق باشید

پینه دوز دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 23:22

سلام
من میدونم.اخه خواجه حافط شیراز(ره)هم میدونست
که از خوشحالی سراز قبر دراورد اومد توی اینترنت
تو دیر خبر شدی(شکلک)
شادباشی گلم

سلام
اااااااا قرار نشد اذیت کنی ها !!!
من الان خیلی خوشحالم..
خاله خانومم مثل اینکه ها..
تازشم من زودتر از حافظ با خبر شدم..اصلاندشم..
قربونت برم

فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند
که طعم وابستگی را چشیده باشد
پس هیچوقت به کسی وابسته نشو
که سر انجام آن وابستگی دلتنگی است
دلت شاددددد

سلام
جمله اولت عالی بود..
ولی چرا هیچوقت وابسته نشم؟؟
سرانجام همه وابستگی ها که دلتنگی نیست عزیزم..
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد