سلام

خدمت دوستانی که مایل بودند اسم اون برنامه ی فکس رو بدونند عرض کنم که مهندس در قسمت نظرات مربوط به این پست جواب دادند

 

اینم از اون جمله های قشنگ که بی ربط به این پستمم نشد

 

بخواهید تا به شما بدهند  , بجو ئید تا بیابید , در را بزنید تا به روی شما باز شود

 

 

نظرات 23 + ارسال نظر
یه بدهکار جمعه 11 آبان 1386 ساعت 11:56 http://bedehkary.blogsky.com

سلام بابا با کلاس.تو خط تدریس هم که رفتین.از این به بعد طرفدارای وبلاگتم زیاد تر میشه.منم الان تو خدمت مقدس سربازیم البته تا دو ماه.بعدش نروژ و درس .البته وسط راه مالزی از هواپیما پیاده میشم میام یه سری به شما میزنم(نیشخند).هرجا که هستید موفق باشید.

سلام
:))
چطور؟؟؟ واسه نوشتن این مطلب قبلیه میگید؟؟!!

ااا به سلامتی.. پس سربازی زورش بیشتر از درس بود!!
جدا سربازی ۲ ماه شده؟؟!!
از وقتی ما اومدیم اینجا همه چیز تو ایران عوض شده!! دم این احمدی نژاد گرم..
تو راه نروژ میای مالزی؟؟!! جل الخالق..
ممنونم شما هم همینطور

الهه عشق جمعه 11 آبان 1386 ساعت 12:30 http://elaahe686.blogfa.com

سلام دوست جون مهربونم
پست زدی که
خوب شد اومدم
چه عجب این دفعه زود اومدم
مگه نه !
دوست دارم دوست جون مهربونم
خیلی زیاد
مواظب خودت و خواهر کوچولت باش
خوب ؟
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
اره عزیزم ایندفعه زود اومدی..
قربونت برم..
مواظب خودم که مشکلی نیست کاش خواهر کوچولوم اینجا بود و من رو چشام میذاشتمش :( دلم براش خیلی تنگ شده.
:*

مرجان جمعه 11 آبان 1386 ساعت 12:49 http://myn.blogsky.com

سلام دوست جون :)

میبینم که مهندس شدی :دی ترفند ارائه میدی واسه خودت نرم افزار معرفی میکنی داداچ ؛) اون عکسهایی که گرفتی خیلی جالب بود مسیر کلاست تا خونه و مخصوصا اون پسره که خوابش برده ((=

دوست من کنجکاو شدم بدونم تو چه جوری رفتی خارج واسه درس خوندن ... به منم کمک کن مشاوره ام کن هر چی پول بخواد از زیر سنگم شده مهیا می کنم :) بیام پیشت چطوره ؟ جدی میگما ؟ :)

سلام عزیزم
مهندسی از خودتونه!!
چی کار کنیم دیگه...بالاخره باید یه چی یاد میگیریم به دیگرانم یاد بدیم یا نه؟؟!!
مرجان یادت باشه که انقدر دیر به دیر میای باید نظرت رو واسه چندتا پست با هم بزاری...

گلم من جور خاصی نیومدم...فقط بار و بندیلم رو جمع کردم اومدم اینجا..زبان خوندم بعد پیش و الانم دانشگاهم..
خب تو تصمیمتو واقعا بگیر من کمکت میکنم بیای.. :)
اون گیگیلی رو هم بیار :*

مرجان خطاب به بدهکار جمعه 11 آبان 1386 ساعت 13:01 http://myn.blogsky.com

دوست عزیز ، بدهکار جان ! کاش وبلاگ نویسیتو ادامه میدادی :(

دوست جون ! تو ازش خبری نداری ؟ واقعا الان سربازیه بعد هم میخواد بره نروژ ؟ پیداش کردی گوششو بپیچون بشونش سر وبلاگش :دی

سلام
من ازشون در همین حد وب خبر دارم..که خودشون گفتن که سربازی هستند...صحت و ثقم خبر گردن خودشون :)
من اصلا ایشون رو نمیشناسم از کجا پیداشون کنم؟؟...گوششون رو بگیرم ؟؟؟! (اون ایکون تعجب)

مرجان خطاب به بدهکار جمعه 11 آبان 1386 ساعت 13:02 http://myn.blogsky.com

به هر حال من لینکت کردم تا وقتی که بیای دوباره بنویسی :)

منم وبشون رو دوست داشتم و لینک کردم ولی نمیدونم چرا دیگه نمینویسه..البته میگه بخاطر بدهکاریه =)) الانم که سربازیه =))

سلام دوست عزیزم
خوبی؟
بدو بیا که من آپیدم.


بدون تا ابد تو قلب منی

ولی باز چه ساده دلم میشکنی

اونی که پراشو بست و نشست

چه ساده پرید و دلم رو شکست.

منتظرتم.


سلام
چشم
چه شعر قشنگی بود!

مرجان جمعه 11 آبان 1386 ساعت 18:28 http://myn.blogsky.com

ببین دوست جون !

اگه دیدی آمار وبلاگت ییهویی رفت بالا تعجب نکن .. همش زیر سره گیگیلیه
لینک اون صفحه کلیدتو فرستادم بالاترین ، حالا میان بازدید میکنن :)

جونم؟؟
=))
تعجب نداره که!!
اگه تونستی یه کاری کنی همه اونایی که میان نظر هم بزارن اونوقت تعجب داره :))

پینه دوز شنبه 12 آبان 1386 ساعت 01:05

سلام دوست تمام فصلهایم
خوبی؟
بابا کلی پیشرفت!.حاضر جوابیتم که حرف نداره!
خب ٬خواستن توانستن دیگه.




بجویید تا بیابید.دلت شاد

بــــــــــــــــــــــــــــــــه سلام
ممنونم
شرمنده

ترنم بهار شنبه 12 آبان 1386 ساعت 08:35

سلام به دخمل گلمممممممممممممممممم
بابا به روز .
بابا فعال.
به جای منم که آپ کردی خیلی حال دادی .
قربونت عسلم .بوسسسسسسسسسسسس .
یه دنیا صفایی فعلا بای

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
چه عجــــــــــــــــــب؟؟؟؟
مامانی خودتی؟؟؟ شک کردم.. نکنه اینم خودمم =))
چی کار کنم دیگه باید جور شما ها رو هم بکشم دیگه..
اگر فعال نباشم چطور میتونم جورتونو بکشم :))
آره میخواستم قافلگیرت کنم..بلکه سر و کله ات پیدا بشه =))
فدات شم مامانی
مخلصیم

بابایی شنبه 12 آبان 1386 ساعت 08:59 http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... ممنون که برای گلک ما پیغام گذاشتی... باز هم به ما سر بزن...موفق و شاد باشی

سلام
خواهش میکنم..
حتما میام..از وبش خوشم اومد :)
ممنونم

یکتا شنبه 12 آبان 1386 ساعت 16:34 http://yekta120.blogfa.com

سلام دوست پاییزی عزیزم
خوبی ؟؟؟
اوضاع احوال درس ها چطوره ؟؟؟
ولی خداییش من این برگها رو خیلی دوست دارما !
جمله اتم خیلی قشنگ بود !!!
از ترفندهاتم ممنون !
کلی اطلاعاتمون رو بردی بالا ( چشمک )
موفق باشی
منتظرتم !!!!

سلام یکتای عزیز
ممنونم
درسا هم خوبه پیش میره :)
جدا؟؟ خوبه...والا یکی میگه مزاحمه یکی میگه خوبه...نمیدونم والا :)
قابلی نداشت =)
ای بابا شما که خودتون مهندسی
ممنونم گلم
نبات جونو ببوس :*

مرجان شنبه 12 آبان 1386 ساعت 17:54 http://khodayemarjan.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
چقدر مرجان زیاد شده!!!!!
سه تا آپم که عقب افتادم!!!نمیخوام):

چه عکسای خوشگلی.بازم از اینکارا بکن.من این عکسا رو میپسندم
خوب دیگه من پسندیدم .دیگه همه چی حله(نیشخند)
این بلاگ اسکای یکم شکلک نداره آدم فیض ببره......

راستی
خیلی دوست جونی واسم
نگارت رو از همون دور واسم ببوس.میدونم که خیلی دوسش داری و من به این روابط خواهرانه هزاران بار آفرین میگم.

موفق و شاد و سلامت باشی گلم(گل)

سلام عزیزم
ممنونم
آره دیگه میبینی قدرت خدا رو؟؟
بس که تنبلی!!
خوشحالم که پسندیدی =)
شکلک رو خودت باید ابتکار به خرج بدی عزیزم مثل من :)) :*

راستی خیلی ممنونم تو هم عزیزی برام
چشم اتفاقا همین الان تلفنی بوسش کردم :)
ممنونم گلم..من نگار رو از خودمم بیشتر دوسش دارم..یه جوری دوسش دارم که فکر نمیکنم کسی اینجوری بتونه کسی رو دوست داشته باشه..
خیلی لطف کردی اومدی عزیزم
:*:*

بارباپاپا شنبه 12 آبان 1386 ساعت 22:16 http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

سلام دوستم خوبی؟بابا ایول دستت درد نکنه وبت پاک کامپیوتری شده،منم رشته ام شبکه س ولی خوب چون فاصله ام با شما زیاده کار پسیو یا به قول شما کابل کشی ازم ساخته نیست!راستی تو که همه کلید ها رو نوشتی این رو هم اضافه میکردی دیگه Alt+Ctrl+Del تسک منیجر رو باز میکنه و Shift+Ctrl+Esc هم تسک منیجر رو باز میکنه.مرسی که سر میزنی.همیشه شاد باشی

سلام
ممنونم
نه دوست ندارم وبم کامپیوتری بشه..من دوست دارم از همه چیز بنویسم..واسه همین وقتی هر چیز مفیدی پیدا میکنم..یا تجربه میکنم..اینجا مینویسم که دیگرانم استفاده کنن..
اااا جالبه..نمیدونستم پس شما هم مهندسین :)
چشم اضافه شد..
خواهش میکنم..ممنون از حضورت

علی یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 00:53 http://chickensoup.blogsky.com

سلام
دوست پاییزی
ما رو سرکار گذاشتی!!
من همه جا رو گشتم اما پیدا نکردم
مهندس سر کار گذاشته ها

سلام دوست خوبم
من غلط بکنم شما رو سر کار بزارم..
شما نیاز نبود همه جا رو بگردی...شما کافی بود به آدرسی که دادم با دقت عمل کنی..
نههههههههههه این چه حرفیه...مهندسم از این کارا نمیکنه..
دوباره برو تو پست تشکرنامه اخرین نظر رو ببین!!
امیدوارم که پیدا کنی :)

*سراب* یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 17:17 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست جونی
خوبی؟
همینجوری محض اظهار وجود بود!
شادیت روز افزون

سلام عزیزم
ممنونم..
خیلی ممنون از حضورت :)
فدات شم تو هم همیشه شاد باشی

علی یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 19:01 http://chickensoup.blogsky.com

ممنون
خودم اشتباه کردم

سلام
خواهش میکنم..

نبات جون دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 16:16 http://nabat.blogsky.com

شلام دوشت پاییزی من
خوبم ! ولی نه زیاد
آخه مریض شدم
چون تو گفته بودی ( یعنی شما ) عکس جدید گذاشتم !!
بوششششش

سلام نبات جونم
ای بابا چرا خوشگله؟؟
آخی:((
مرسی عزیزم
الان میام ببینم
دلم برات تنگ شده بود

یکتا دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 16:20 http://yekta120.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی ؟؟؟
راستی من یه سوال از تو پرسیده بودم یادمه !!!
دوست پاییزی من خانمن یا آقا !!!!
البته شرمنده ها
ولی خوب کنجکاویه دیگه !!!
راستی ممنون که سر زدی !
همیشه منتظرتم
نباتم هم کمی سرما خورده که امیدوارم زودتر خوب خوب بشه !!! قربونت

سلام عزیزم
ممنونم.
بله منم یادمه..
دوست پاییزی شما یه دختر خانوم هستند :)
خب عزیزم من که عکسم رو سردر وبلاگم گذاشتم...تازه تاحالا کدوم پسر رو دیدی که وبلاگش مثل وبلاگ من اینقده با احساس باشه ؟؟ =))
این برگا..این رنگا..این نشاط.. این مهربونی..اصلا همین که من این نبات شما رو دوست دارم رو نمیگی..خب من یه دخترم..یه دختر مهر ماهی مهربون..واسه همینم این نبات رو اینقده دوست دارم :) :*
اعتماد به نفسو داشتی (مهرماهی مهربون) ؟؟؟ =)
آره خودش گفت..کلی ناراحت شدم :( ایشالله که زودی خوب میشه..

سلام دوست پائیزی، از آشنائی با شما خوشبختم، باید کامل آرشیوتو بخونم

سلام عزیزم
ممنونم که بهم سر زدی تو این همه شلوغی و درگیری و کار های اسباب کشی.. خیلی لطف کردی..

من همینم که امروز هستم..آرشیوم هم همینه..فکر نمیکنم تغییری کرده باشم..
در هر صورت خوشحال میشم که بهم سر میزنی..
کیان و کیارش رو از طرف من ببوس..بچه های شیطون و دوست داشتنی هستن..

*سراب* دوشنبه 14 آبان 1386 ساعت 18:50 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست جونم
خوبی؟
من به روز کردم
راستی تو نمی آیی آپ کنی؟
خیلی وقته ها...
بوسسسس هزارتا
شاد باشی

سلان عزیزم
ممنونم..
حتما میام..ممنون خبر دادی..
چرا بزار یه کم سر حوصله بیام..چشم..
قربونت برم

سلام
خوبید شما
خوب نمی دونم مطلب قبلی من رو مطالعه کردید یا نه در مورد بزرگ بودن قلب کوهنوردان حرف هایی زدم
این بار هم موضوعی در مورد کوهنوردی آّّپ کردم
امیدوارم شما با حضورتون یک بار دیگر وبلاگم رو نور باران کنید
مطلبم در مورد این هست که یکی از راز های کوهنوردی رو بر ملا کردم
چرا هر کوهنوردی که یک بار فقط تجربه یک کوه واقعی رو می فهمه دیگه کوهنوردی رو رها نمی کنه
منتظر حضور پر مهرت هستم
تا بعد

سلام خیلی ممنونم
بله مطلب قبلیتان رو خوندیم..و استفاده کردیم..
این بار هم میایم و میخونیم..ممنون از اینکه خبر دادید..
موفق باشی

سلام خانومی
چطوری؟مطلب پائینت عالی بود
دلت شاد

سلام یاسمین جونم
ممنونم که اومدی..دلم برات تنگ شده بود..
جدا؟؟ خوشحالم که خوشت اومده :)
ممنونم تو هم شاد باشی عزیزم

مرتضی شنبه 19 آبان 1386 ساعت 08:43 http://mani83.blogsky.com

برای ازدواج نظر دادم
اما یادم رفت از شما تشکر کنم بخاطر مطلب خوبتون و از شما دعوت می کنم به ما هم سر بزن

سلام
ممنونم.
چشم خدمت میرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد