چند روزه خیلی مریضم

 

تو این گرمای اینجا سرما خوردم توپ همش تب و ابریزش..

جون ندارم..

از این ورم درست غذا نمیخورم.. اشتها ندارم..

تازه کلی معده دردم دارم..

سرم هم به شدت درد میکنه..

یه سرویس کلی میخوام همه پیچ و مهره هام شل شده.. 

اگه برم دکتر میفرسته برا قراضه کردنم..میگه تعمیرم فایده نداره..

الان ۳-۴ روزه همش تو خونه ام..همش تو رختخوابم..

حوصله هیچی هم ندارم..

دلمم تنگه

چند تا از دوستا این چند روزه رفتن مشهد..همش منم دلم خواست.. کاش امام رضا منم میطلبید

برام دعا کنین زود خوب شم که کلی درس دارم که باید بخونم 

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام خانومی
خدا بد نده...امیدوارم بهتر شی
دلت شاد

سلام عزیزم
خدا بد نداده من خودم خودمو سرما دادم :)
مرسییییییی :*

سلام دوست جونم...
منم بدجوری سرما خوردم...
ایشا الله خوب میشی زود زود...
منم در همین چند روز آینده آپ می کنم...خیلی سرم شلوغــــــــــــــــــه...دارم دیوونه میشم.
ممنون که اومدی پیشم راستی یادم افتاد لینک نکردیم...
لینکت می کنم.تو هم همینطور دوست خوبم.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهــــــــــــــــار

سلام بهارجان خوبی
ای بابا چرا همه سرما خوردن..نکنه اونجا هم چیز دیگه نیست؟!
منتظریم//
خدا نکنه..
چرا بابا ما چند وقت پیشا لینک کردیم..بس بهم سر نمیزنی منو یادت رفته :((

*سراب* شنبه 19 آبان 1386 ساعت 21:57 http://mirage.blogsky.com

سلام دوست گلم
وایی ایشالا زودتر خوب می ش
اینروزا این بیماری رو کاره...
باید خیلی مواظب خودت باشی
منم دلم امام رضا می خواد...من امسال سال ۸۶ سال تحویل تو حرم امام رضا بودم...ولی این سفر اصلا بهم نچسبید!...نی دونم چرا
امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنی

سلام عزیزم
ایشالله..
اخه اینجا هوا گرمه..نمیدونم چرا سرما خوردم..
البته پیش خودمون بمونه خودم تقصیر داشتم :)
ای بابا چرا اخه؟ پیش امام رضا باشی همیشه خوش میگذره..
ایشالله بازم قسمت بشه بری..
ممنونم عزیزم

قورباغه شنبه 19 آبان 1386 ساعت 23:00 http://qurbaqeh.blogfa.com

ببخشید که هی دارم می خندم..
آخه من این شکلکها رو خیلی دوست دارم به شدت زنده ان اینا..
راستی :
عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد
ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست
..
ایشالا هرچی زودتر قسمت بشه.

:)) خواهش میکنم
سلام
خوبه...
ممنون از شعر زیباتون..
انشالله

علی یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 00:25 http://chickensoup.blogsky.com

سلام
خدا بد نده ای بابا خیلی ناراحت شدم
حالا برو دکتر تا بهتر بشی
دلت هم که تنگ شده غذا هم نمی خوری .....
یکم مراقب خودت باش بد نیست
ایشالا شما هم میرید مشهد
امیدوارم که بهتر بشید

سلام
ای بابا خدا که بد نمیده..من خودم گشنم بود سرما خوردم..چیز دیگه نبود :(
اینجا خودم خود درمانی میکنم..دارو های اینا به ما اثر نمیکنه..خیلی ضعیفه :))
چشم حتما..ممنونم از لطفتون
انشالله..
خیلی ممنون

ساحل یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 06:55 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خانومی
واااااا چی شده گلم؟؟؟
بیشتر مواظب خودت باش عزیزم
ما هم اینجا دعات می کنیم.
آخ گفتی از مشهد......

باز این دلم هوای میخانه کرده ساقی
یاد حرم دلم را دیوانه کرده ساقی
.................................
تولد حضرت معصومه و روز ملی دختران مبارک


سلام عزیزم
چیز خاصی نیست..
چشم حتما..
خیلی ممنونم..لطف میکنی
ممنون از شعر قشنگت...
خیلی ممنونم..روز شما هم مبارک

مرتضی یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 07:25 http://mani83.blogsky.com

خیلی لطف دارید دوست عزیز
حتما تشریف بیارید خوشحال می شم
من هم پیش شما می آم اگه اجازه بدید
ان شاء ا.. خوب می شی

سلام
خواهش میکنم..
خدمت میرسیم..
خوشحال میشم در خدمتتون باشم..
ممنونم

یکتا یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 16:02 http://yekta120.blogfa.com

سلام دوست پاییزی من
خدا بد نده
سرما خوردی
آخیییییییییییییییییییییی
می تونی برای درمان دردات از لیمو ترش استفاده کنی !!!
یه لیوان آب جوش دو تا قاشق عسل و دو تا لیمو ترش رو با هم مخلوط کن و بخور !!!
هم مقویه هم معده دردتو خوب می کنه هم مقاومت بدنت رو در برابر سرماخوردگی زیاد میکنه و همچنین تبت رو هم قطع میکنه !!!
امیدوارم زودتر خوب بشی تا درسات نمونه !!!
راستی
رفتن به زیارت امام رضا یه کمی هم همت میخواد !!!
تو اگه دوست داری بری زیارتش یه حرکتی کن اونم حتما می طلبه !!!
آخه آقاست !!!
مراقب خودت باش !!!
نبات سلام می رسونه و یه بوس گنده از اینجا برات پرتاپ میکنه !!!

سلام عزیزم
اره دیگه چیزی نبود :)
ممنونم از نسخه ی خوبت میگم ویزیتش چقدر میشه؟؟
مرسییی
اره ولی خب من کجا و امام رضا کجا!
چشم عزیزم
مرسی نبات جونی..من همین الان با بوس تو خوب شدم نازنین :*

میلی یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 16:20 http://shym.blogsky.com

سلاااااااااااااااام دوست جووووووووون پاییزی جونم!!

وای سرما خوردی ؟؟؟ زود خخوب شی ایشاله !! هووم منم مشهد میخوام :(((((((

میگما منم حسابی قراضه ام البته جسمی !! نتایجه سقوطه آزاده :دییییییییی

میسی همیشه پیشم میای و ببخشید که من کم میام آخه درسام اینا زیاده زیاد نت نمیام!! بوس

تاتا

سلاااااااااااام عزیززززززززززززم
مرسیییی
اره خوندم چه بلایی سر خودت اوردی دختر بیشتر مواظب باش..
خواهش میکنم عزیزم منم درسام زیاده ولی خب این چند روز مریضی حوصله برام نذاشت که درس بخونم.. حالا خوبه تعطیل بودم..

ترنم بهار یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 16:48

سلام عزیزکم .
الهی مامان قربونت بره کاش اونجا بودم نازتو میکشیدم خوب بشی .
ولی پشت تلفن بروز ندادی؟ انقدر مریضی؟ من دعا میکنم برات تا زودی خوب بشی .
دستور یکتا جون عالیه اجرا کن .
تولد حضرت معصومه (س) بر تو و دوستدارانش مبارک باشه عسلم.
قربونت برم مامانی گلم .
بای

بببببببببببببببببببببببههه سلام
فدات شم مامانی اره والا کاش بودی و نازم میکردی خوب میشدم..
پشت تلفن صدای شما رو که شنیدم خوب شدم :)
اره دستورش که خوب بود هیچ اون بوسی که از طرف نبات کوچولو هم فرستاد کارساز بود :))
ممنونم عزیزم..وظیفه ی من بود تبریک بگمااا (چشمک)
فدات شم مامانی..

کورش یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 20:24 http://kouhdaragh.blogsky.com/

درود ممنون از اینکه به وبم اومدی ایشال هم که زود خوب میشی و این دورلنهاست ادم قدر سلامتی رو می دونه...

سلام
خواهش میکنم..
ممنونم..

کورش یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 20:24 http://kouhdaragh.blogsky.com/

درود ممنون از اینکه به وبم اومدی ایشال هم که زود خوب میشی و این دورلنهاست ادم قدر سلامتی رو می دونه...

بابایی یکشنبه 20 آبان 1386 ساعت 20:33 http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... ممنونم که لینک وبلاگ گلک ما رو تو وبلاگتون گذاشتید... منم به شما لینک میدم... امیدوارم که به زودی سلامت بشید و امام رضا هم شما رو بطلبه... باز هم میگفتین یه بابای خوب چه جوری باید باشه... بازم به ما سر بزنین...خوشحال میشیم.

سلام
خواهش میکنم..
ممنونم
مرسییییییییی
انشالله..
یه بابای خوب باید مثل پینه دوز من باشه :)
حتما میام

پینه دوز دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 00:06 http://pineh-doz.blogsky.com

سلام دوست تمام فصلها
میگما:ما هم بریم سرما بخوریم!کلی طرفدار پیدا میکنیم.
اخه جوری گفتی که دل منم کلی برات سوخت.پاشو بیا
برو امام رضا بچسب به پنجره فولاد(چشمک).
اینم جواب پست قبلی:ازدواج تنها جبهه ایی است که
با دشمن ات توی یه سنگر میخوابی.اوه اوه ترنم اوومد
شوخی کردم!!!!
تولد حضرت معصومه(س) مبارک

بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه سلام چه عجب!!
شما سرما نخورده هم ماشالله طرفداراتون کم نیستن..
چه جوری گفتم؟؟؟ ولی خدایی دل ادم کباب میخواد برام :))
اگه بطلبه که حتما میرم پنجره فولاد..یه چندتا مرض دارم که باید درمون کنه :))
ازدواج جبهه است؟؟!!
دشمن؟؟!!
میخوای منو شوهر ندی بگو میخوام نگهت دارم برا خودمون...چرا منو از ازدواج میترسونی =))
محض مزاح بود...دوستان ما از این شوخیا زیاد داریم..جدی نگیرید :))

ممنونم عید شما هم مبارک

کویر دوشنبه 21 آبان 1386 ساعت 01:23 http://kavir2.mihanblog.com

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدید
و مرسی به خاطر نظر لطفتون نسبت به قالب وبلاگم

سلام
خواهش میکنم..
جدا قالبتون خیلی زیبا بود..یه جورایی تک بود..
موفق باشید

مرتضی سه‌شنبه 22 آبان 1386 ساعت 10:19 http://mani83.blogsky.com

سلام
خواهر مهربان
دشمنت شرمنده باشه
شما هم خیلی لطف داری

سلام
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد