مروری بر هفته ای که گذشت

سلام

این آپ رو به خودم جایزه دادم

آخه کاری رو که باید برا فردا اماده میکردم نشستم پاش و الان تموم کردم.. دیگه نیازی نیست شب بیدار بمونم  

 همه بچه ها از هفته پیش داشتن روش کار میکردن...من تازه دیشب خوندم که موضوع از چه قراره و امروز از صبح بکوب نشستم پاش و الان تمومش کردم..

 امروز از صبح که بیدار شدم تا الان هوای اینجا اینجوریه

 

میگم اون روزی گفتم حالم خوب نیست..تا فرداش ادامه داشت..با دادشم رفتیم دکتر..یکشنبه ها اینجا تعطیل دیگه ما که رسیدیم دکتر داشت میرفت..ولی دیگه دید گناه داریم برگشت و همه چراغ و کولر و این چیزا رو راه انداخت و با روی خوش پذیرفتمون..

به دکتر گفتم من ۳ روز پیش اومدم اینجا یه دکتر دیگه بود..بهم این دارو ها رو داده ولی از دیشب تاحالا که میخورم حالم بده..نمیدونم برا ایناست یا مسومیته..چون حالت تهوع هم دارم..

دکتر یه نگاه به داروها انداخت گفت فکر نمیکنم مشکل از اینا باشه..

بعد بهش گفتم من دیشب که حالم اینجوری بود مامانم گفت یه قرص امپرازول بخور بد نیست..

به دکتر نشونش دادم..

بعد دیدم دکتر بعد چند لحظه داره منو اینجوری نگاه میکنه

گفتم چی شده؟

گفت واقعا اینو خوردی؟

گفتم بله چطور مگه؟ بد بوده؟

گفت بد نه..ولی این تاریخش ۲۰ سال پیش تموم شده 

گفت انقضاش ۸۸ بوده  

بد یهو من و داداشم زدیم زیر خنده

گفت چیه؟

گفتم ببخشید دکتر آخه تقویم ایران با همه جا فرق داره

دکتره اینجوری میگفت یعنی چی؟

گفتم یعنی این دارو تا  ۲ سال دیگه مهلت داره و الان سال ۸۶ هست 

دیگه دکتره گیجه گیج بود  

میگفت زودتر میگفتی من داشتم سکته میکردم

خلاصه اینکه ۲ جور قرص بهم داد و منم تا یکیشو خوردم خوب شدم..انگار دستش خوب بود برام..

البته قدم ما هم براش خوب بود 

بیچاره تا ما بریم..۲-۳ تا مریض دیگه هم سررسیدن..دوستش دم در منتظرش بود فکر کنم کلی ما رو فحش داد

بسه دیگه جایزم زیاد شد..

پی نوشت: نگید چقد اسمایلی استفاده کردما...آخه تازه دانلودش کردم عین ندید بدیدا بعد هر جمله گذاشتم..

حالا خوب میشم الان اولشه

درسته تو پست قبلم خیلی استفاده کردم ولی اونا فرق داشتن

اضافه شده در Dec 07 :

امروز هم هوا مثل دیروز فقط بارید...

امروز سالگرد فارغ التحصیلیم از ICPU بود

چقدر زود گذشت!

 پارسال این موقع مامان و بابا و نگار پیشمون بودن.. همون وقتی که با اومدنشون منو سوپرایز کردن 

 

نظرات 36 + ارسال نظر
بارباپاپا پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 18:46 http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

سلام دوست پاییزی مطلب جالبی بود،خیلی اورجینال و غیر تکراری بود دستت درد نکنه کلی خندیدیم.بیچاره دکتره.همیشه شاد باشی

سلام دوست خوبم
خوشحالم که اینطور بوده..
:)
آره واقعا..بیچاره شوکه شده بود!
ممنونم

مرجان پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 20:58 http://ghij.blogsky.com

سلام دوست جونم
بابا چیمون مث آدماست که تاریخ انقضامون مث آدما باشه ((=
خوش به حالت چقده بارون میاد مگه :دی

راستی حالا بهتری ؟ نمیری یه وخ ؛)

سلام عزیزم
=))
تاریخ انقضا که درست بود گیگیلی..مشکل تقویم ماست :)
میدونی الان اینجوری چند سال عقبیم؟؟ نمیدونم جریان اون امام جمعه ارومیه رو شنیدی؟؟ =)) =))
آره بهترم.. نه بابا بادمجون بم آفت نداره!

علی پنج‌شنبه 15 آذر 1386 ساعت 23:00 http://chickensoup.blogsky.com

سلام
به به بسلامتی که خوب شدی
خیلی خوشحال شدم که بهتر هستی
خیلی مواظب دارو باش مخصوصا تاریخش
همیشه موفق باشی هم خودت هم برادر عزیزت

سلام
خیلی ممنونم..
چشم حتما..
خیلی متشکریم جفتمون!!

ژ یگولو جمعه 16 آذر 1386 ساعت 01:38

سلاممممممممممممممممم دوست عزیزم..
اخیی..خدا بد ده چی شده؟؟

خوشحالم که بهتر شدین..ایشالا خوب خوب میشی عزیزم...

راستی خوش به حالتون واقعا.چه هوای قشنگیه...اینجا که فقط سرده هوا..یه ذره بارونم نیومده دلمون خوش باشه...

مواظب خودت باش عزیز...فعلا...

سلام دوست خوبم
سرما خوردگی بود..خوب شدم دیگه..
ممنون
امروزم هوا همینطوری بود.. خیلی عالیه..
اگه همیشه اینجوری باشه خوبه..
اینجا بارون اومدنش یا شوره یا بی نمک!!
چشم

عشق الکی جمعه 16 آذر 1386 ساعت 11:06 http://vosogh.blogsky.com

سلام
نمیدونم چی بگم

سلام
همین که خوندین کافیه!

حمید جمعه 16 آذر 1386 ساعت 11:06 http://namakdan.blogsky.com/?PostID=48

بابا خارجی با کلاس اینقدر پز نده
آخه نمیگی یکی دلش بخواد بیاد خارج نتونه!
چش بچشم لوچ شه گناهش میفته گردنت؟

اون سایتی رو که اسماعیل از اش گرفتی رو هم
آدرسشو بده بگیم بلوک بچینن درش

یه تکه کیک هم آماده شد برسون خودتو تا داغ و تازس

سلام
من اصلا اهل پز دادن نیستم؟؟ واقعا جدی گفتید؟؟
اسماعیل که نمیدن..اسمایلی میدن :))
فکر کنم دیر برسم..

نارسیس جمعه 16 آذر 1386 ساعت 11:32 http://mynest.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی خوبم
خوبی؟
آخ که من چه قدر از این هوایی که عکسش اینجاست خوشم می اد...اونجا فکر کنم بارون خیلی زیاد بیاد درسته؟
.خوشحالم که حالت بهتره.
و این جایزه ای هم که به خودت دادی مبارکت باشه!
فعلا.

سلام عزیزم
ممنونم..آره خیلی قشنگه ما یکی دو روزیه حسش میکنیم..
آره ولی خیلی برنامه نداره..یه روز بارونیه یه روز آتیشیه..
ممنونم..

نارسیس جمعه 16 آذر 1386 ساعت 14:00 http://mynest.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی
به یک بازی وبلاگی دعوتت کردم اگر دوست داشتی می تونی ادامه بدی.

بازم سلام عزیزم
میام میبینم اگه تونستم انجام میدم
ممنونم از دعوتت

شهرزاد جمعه 16 آذر 1386 ساعت 16:19 http://shahrzad91r.blogsky.com

سلام عزیزم:
خوبی گلم؟؟؟
شما در کدوم کشور هستی؟؟؟؟
عزیزم خوشحال میشم که یه دوست جدید پیدا کنم اگر مایل به تبادل لینک بودی بهم خبر بده...
ممنونم
قربونت
فعلا.....

سلام عزیزم
ممنونم..
من مالزی هستم.
چشم خبرتون میکنم :)
قربانت

ماهی خانوم جمعه 16 آذر 1386 ساعت 22:21 http://mahinameh.blogsky.com

سلام دوست جونم!
خوبی خانومی؟!!!
خوب شو دیگه تو هم بابا کشتی مارو با این خلرج رفتنت!
بیا ایران به خدا اگه بذارم باز بری!!!
یه زنگ به مامان و بابات بزن بگو به وبلاگ من سر بزنن گناه نکردن هاااااا!
شاد باشی خانومی و اینقدم دکترای اجنبی رو اذیت نکن!
قرصه خیلی باحال بود
راستی آپم بیا
ضمنا دیگه شب بیدار نمونیاااااا!!!(دختر اگه ....!)

سلام عزیزم
خیلی ممنونم.. خوب شدم..
ولی اگه بدونی امروز چه حالی ام..
:))
اصولا بابا مامان زنگ میزنن..هروقت زدن میگم :)
من اذیت نمیکنم که خوب خودش خنگه..یعنی واقعا فکر میکرده من دارویی رو که هم سن خودمه از کجا آوردم خوردم؟؟؟؟؟
خدمت میرسیم؟؟
پس تو چرا بیدار موندی؟؟؟؟؟

مرجان جمعه 16 آذر 1386 ساعت 23:28 http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام دوست جونم
خوب خدا رو شکر که خوب فرمودی.
اینجا هم هوا بارونیه.اینجا منظور همون رشت خودمه.

میگم این قضیه دکتره من رو یاد اصحاب کهف انداخت.بابا ای ول داره!!!!!

شاد شاد شاد باشی

سلام عزیزم
ممنونم..
خب پس تو هم داری صفا میکنی..
=)) وای خدا نکشتت دختر!!
ممنونم..تو هم شاد باشی عزیزم

آفتاب ایرانی شنبه 17 آذر 1386 ساعت 07:10 http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام
ممنون از حضور گرمت و این همه لطفی که نسبت به من و به وبلاگم داشتی با زهم متشکرم عزیزم
بازهم به هم سر بزن و نظر بده
راستی من شما رو لینک می کنم
و شما هم من و با نام آفتاب ایرانی لینک کنید.

سلام
خواهش میکنم.
چشم خدمت میرسم..
چشم لینک هم میکنم..

مرتضی شنبه 17 آذر 1386 ساعت 08:17 http://mani83.blogsky.com

همیشه سلام کردن رو دوست داریم
چون اعتقاد داریم برای طرف مقابلمون سلامتی میاره
دوست دارم هزاران بار سلام کنم تا برای هزاران روز سالم باشی
دوست دارم هزاران بار سلام کنم تاهزار سال دیگه دکتر نری
خیلی خوبه آدما همدیگر رو از ته قلب دوست داشته باشن
چون دوست داشتن تموم مریضی ها رو از بین می بره
اگه هنوز بیماریم و خوب نمی شیم بخاطر دوست داشتن الکیه
با شما نبودم ، ناراحت نشی .
با خودم بودم چون منم خیلی وقته حالم خوب نیست
بخاطر اینه که کسی رو از ته قلب دوست ندارم
حقم هست مریض باشم
بای موفق باشی

سلام
من مریضیم واسه این نیست که کسی رو از ته قلب دوست ندارم..
اتفاقا من همه آدما رو دوست دارم...بعضی ها هم که جایگاه ویژه ای دارن..
شما هم حتما اشتباه میکنید..با شعر هایی که ازتون خوندم..آدم مهربونی به نظر میرسید..و معلومه که هم دیگران رو دوست دارید هم دیگران دوستتون دارن...
شاد باشی

بابایی شنبه 17 آذر 1386 ساعت 08:46 http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... سالگرد فارغ التحصیلیت رو تبریک می گم... امیدوارم همیشه سلامت باشی... از گلک هم آره دیگه ... بابا مامانش رو از الان کلافه کرده..:))

سلام
خیلی ممنونم..
خیلی لطف کردید..
خوشحالم که حداقل با این شیطنت هاش سالم بودنش رو نشون میده..
ایشالله که زیر سایه شما یه بچه خوب و صالح بار بیاد..

ساحل افتاده شنبه 17 آذر 1386 ساعت 12:08 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خانمی
جالب بود
نه
خنده دار بود.
راستی روز دانشجوتونم مبارک
منم به روزم:
سر کوچه یتیمی

سلام
:)
خیلی ممنونم..
خدمت میرسم..

ترنم بهار شنبه 17 آذر 1386 ساعت 12:30

سلام عسلی.
بابا به روز .
ببخشید که نتونستم تو پست قبلیت نظر بزارم .
البته ما که تولد داداشی رو هم تلفنی ابلاغ کردیم هم کادوش آمادس که بیای ایران بدیم شما براش ببری .
آره پارسال یادش به خیر از فرودگاه مالزی زنگ زدم اگر میخواهی من و بابا و نگارو ببینی بیا الان هتل ... خیلی خوش گذشت جریان قرص هم خیلی با حال بود ملی یه شوک بهش وارد کردی مامانی ما شمارش معکوس رو شروع کردیم انشاالله هفته ی دیگه اینموقع حالشو میبریم هفته ی دیگش بیشتر چون بلیط رفت و برگشت ۲ روزه مشهد فعلا بای قربونت برممممممممممممممم

سلام علیکم و رحمه الله..
این طرفا راه گم کردید؟؟
خواهش میکنم عزیزم..بله شما زودتر از ما لطفتون رو نشون دادید..
شانس بیاره که کادوش حتما پسرونه باشه وگرنه قول نمیدم به دستش برسونم ( خنده شیطانی)
آره خیلی شب خوبی بود..بازم از این کارا بکنید..
آره یادم رفت بهت بگم..دکتره داشت سکته میکرد بنده خدا..
حالا شما بشمارید..انشالله اگه قسمت بشه..
امام رضا رو هم که قربونش برم .. دید من این همه این ور اون ور به این و اون حسودیم شد..مثل اینکه یه نگاهی هم به ما انداخت..البته دست بابا جونم درد نکنه که اگه همت اون نبود..معلوم نبود این سعادت نصیبمون بشه یا نه..
قربونت

یوسف شنبه 17 آذر 1386 ساعت 21:00 http://littlestar.persianblog.ir

سلام..چه دکتر خوب و وظیفه شناسی..بخاطر شما مطب رو باز کرد دوباره..اون موضوع دارو جالب بود..۲۰سال پیش!! :))
منم هوای بارونی دوس دارم..راستی سالگرد فارغ التحصیلیت هم گرامی باد..امیدوارم بازم سوپرایز بشی..پاییزی باشی!! :)
راستی من عاشق کریسمسم..(خطاب به پی نوشت پست قبلیت!)

سلام
آره خیلی وظیفه شناس بود..تازه یه چیزی هم جالب بود..اینکه وقتی فهمید که من ۳ روز پیشش همون کلینیک رفتم و هنوز خوب نشدم ٬ در حالیکه اون دکتر رو ندیده بودم.. پول ویزیت نگرفت...فقط پول داروی جدید رو گرفت...برام خیلی جالب بود..

آره حسابی دکتره رو ترسوندیم با این تاریخمون..
بارون یه حس خوبی به همه میده..اکثر آدما مخصوصا کسایی که خیلی احساساتی هستند عاشق بارونن..
ممنونم..انشالله..من سورپرایز شدن یا سورپرایز کردن رو خیلی دوست دارم..
خب پاشید بیاید اینجا :)) البته از برف خبری نیست ولی واسه خودشون با چیزای مصنوعی خوشن..جالبه..

سلام
بابا با مرامای باحال.
مرسی که به منی که کامنت براتون می‌زارم نه مطلباتونو می‌خونم سر می‌زنین.
یه مدته که اینجوری شدم.
امیدوارم که خوب بشم و از شرمندگی همه در بیام.
موفق باشید و سلامت.
یاعلی

سلام
خواهش میکنم..چیکار کنیم..اینجوری خجالتتون میدیم که بهمون سربزنید دیگه!
انشالله که خوب بشید..
شاد باشی
یا علی

قورباغه یکشنبه 18 آذر 1386 ساعت 13:53 http://qurbaqeh.blogfa.com

روز دانشجو (با یه کم تاخیر) مبارک..
خداروشکر که کاملا خوب شدید.
آخه نصفه شبی آدم به این جمله میرسه چطور جلو خندشو بگیره: دکتر یه نگاه به داروها انداخت گفت فکر نمیکنم مشکل از اینا باشه..

درود بر شما

سلام
ممنونم روز دانشجو بر شما هم مبارک
مگه میشه من کاملا خوب بشم..دیروز بلایی سرم اومده که هنوز درد دارم..حالا شاید فردا راجع بهش بنویسم..
من یه کمی موندم که چرا به اون جمله خندید؟؟ یه کمی توضیح لازم شدم :))

آفتاب ایرانی دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 07:10 http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام مرسی سر زدی
بازهم بیا

سلام
چشم

قورباغه دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 10:37 http://qurbaqeh.blogfa.com

مثل اینکه کم کم دارم توان درست حرف زدن رو از دست میدم منظورم این بود که این شکلکها وقتیکه با جمله های کامیک شما مچ میشن فضای فوق العاده ای بوجود میاد که من واقعا دوستش دارم و لذت میبرم.. خب خودمم گیج شدم چی بگم آخه..

سلام
ای بابا این حرفا چیه..الان متوجه شدم..ولی تو نظر قبلی یه کمی گیج شدم..
شاد باشی دوست خوبم

یه بدهکار(کامران) دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 12:20 http://bedehkary.blogsky.com

سلام.احوال دوست پاییزی ما چه طوره؟به ما که سر نمیزنید؟!
میبینم که مریض بودی.انشالله هر چه زودتر خوب تر بشی.راستی یه چیز میتونی شرایط تحصیل تو مالزی رو برام ایمیل کنی؟اگه بورس هم باشه شرایط بورسم برام بی زحمت میل کن.البته اگه زحمتی نباشه.منم دعا میکنم به زودی یه شوهر خوب گیرت بیاد که تو اینقدر خودت رو نزنی به مریضی و ناز نکنی و دست از سر کچل برادرت برداری(غشمولک).
راستی این مدت که نبودم دلم برا وبلاگت تنگ شده بود ولی خب شما که بی وفا بودین.

سلام بدهکار عزیز
خب شما یه پست بنویس بعد ما میایم..اینقدر واسه این پستت نظرای جور واجور گذاشتیم که هیچ ربطی به پستت نداشته دیگه رومون نمیشه بیایم تو وبتون نظر بزاریم =))
ممنونم..
منظورتون از شرایط تحصیل چیه؟ من خیلی اطلاعاتم کافی نیست..
این سایتی که لینکش تو روزانه ها هست تقریبا کامله..یه لطفی بکنید یه گشتی توش بزنید..اگه جواب سوالی رو پیدا نکردید همینجا بپرسید من در خدمتم..
شما خواستید دعا کنید لطف کنید برای بدهکاری خودتون دعا بفرمایید..
من هروقت وقتش بشه خدا یه فرشته از آسمون برام میفرسته =))
=))

شهرزاد دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 15:52

سلام عزیزم:
من شما رو لینک کردم.
ممنونم
قربونت
فعلا.....:)))

سلام
ممنونم
منم لینکتون کردم..

ملوان دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 18:21 http://keshtiban.blogfa.com/

سلام دوست پاییزی عزیزم
ممنون که اومدی بابا اینقدر تی مالزی دنبالت گشتم سر از افریقا در آوردم. از اینکه می شنوم حالت داره خوب می شه خیلی خوشحالم وخوشحالی دوم از اینکه توی درسات موفقی .
می دونی هر ایرانی در هر جای دنیا موفق باشه سربلندی ایران .اسلام و سربلندی امام زمانمونه که بچه های حضرت علی می تونن بهترین باشن .
باریکلا آبجی گلم مطمئن باش تو نمازم دعات می کنم.
...
وای چه فلش قشنگی گذاشتی اولین کارم این بود که اونو سیو کردم .
تهران هم که کولاکه .من هر جمعه نماز صبح رو پارک جمشیدیه می خونم و راهی ارتفاعات کلکچال می شم.
می دونی تو ارتفاع ۱۳۰۰متری ۸ تا شهید دفن کردن ومن عشقم اینه که برم و جمعه ها اونارو زیارت کنم. البته همشون گمنامن و لی اسمش تو آسمون دل من مردای روزگار نقش بسته.....
برف بارون مه و برگای طلایی درختاهم غوغا می کنه .
ایشالله با دست پر و موفقیت بر می گردی ایران.
موفق باشی

سلام دوست خوبم
=))
ممنونم لطف دارید..
آره منم به این اعتقاد دارم که ماها نماینده ایرانیم..چه خوب چه بد هر کاری بکنیم به اسم ایران تمووم میشه..واسه همینم همیشه سعی کردم خوب باشم تا ایران رو سرافراز کنم..خدا کنه که بتونیم از بار این مسولیت سربلند بیرون بیایم..ممنوم دعای شما دوستان خیلی کمکمون میکنه..و کلی دل گرمی میده..
خوش به حالتون..تو این هوا کوه رفتن خیلی مزه میده حتما..زیارتتون هم قبول باشه..
امیدوارم همیشه شاد باشید و سلامت

انشالله..

عشق الکی دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 22:21 http://vosogh.blogsky.com

سلام
ممنون عزیز که اومدی
آهنگ وبلاگ با صدای خودمه

سلام
خواهش میکنم..
بله متوجه شدم :)
از کجا نمیدونم =)) البته حدس زدم..

پاییز صحرا سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 03:59 http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام عزیز گلم ممنونم که بهم سر زدی باز هم پیشم بیا موفق و سر بلند باشی

سلام عزیزم
خواهش میکنم..شرمنده که اکثرا دیر میرسم..
حتما میام :)

فرزانه سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 13:36

واااااااای ۲۶ تا کامنت! من چقدر دیر رسیدم!

سلام
مهم اینه که رسیدی ؛)

مرجان سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 13:46 http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام خانم گلم
میسی که پیشم اومدی.
این روزا سرم خیلی شلوغه.از اون طرف هم کمی تا قسمتی نیمه ابری بی حوصلم.ایشالا آپم میکنم البته اگه عمری باقی بقاشه که ایشالا صد و بیست سال زنده باشم:))

راستی با اینکه گذشته اما روز دانشجو مبارک.گرچه هر روز باید روز ماها باشه....!!!

سلام عزیزم
آره منم سرم شلوغه میفهمم چی میگی..این بی حوصلگی رو هم خوب میفهمم
منتظرت هستم..
همیشه شاد باشی عزیزم
ممنونم بابت تبریک ... روز تو هم مبارک خانومی

رونیکا سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 16:06

سلام
خوبی؟
اتفاقا زیاد نذاشتی
من و نازلی خیلی این شکلک ها رو دوست داریم

من و نازلی ازت ممنونیم به خاطر شرکت در جشنمون و تبریک قشنگت

http://i7.tinypic.com/7yd45ef.jpg
پیروز و سر زنده باشی

سلام عزیزم
چقدر خوشحالم کردی اومدی..
ولی کاش وبتو باز راه مینداختی..خیلی خوب مینوشتی..حیف شده :(
تو هم همیشه شاد باشی گلم

مرتضی سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 17:04 http://mani83.blogsky.com

سلام
امیدوارم خوب باشی
من آپ کردم
دوست داشتی بیا

سلام
حتما میام

الهه عشق سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 21:35 http://elaahe686.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام دوست جون مهربونم
خوبی ؟
وای من بارون رو خیلی دوست دارم
عاشق بارونم
اینجا هم بارون میاد اما زیاد نه
فارغ تحصیلیت رو تبریک میگم
راستی مریض شده بودی باز ؟
بازم سرما خوردی ؟
الان حالت بهتره ؟
ایشالله که همیشه سلامت و شاد باشی
تازشم شیرینی ندادی که !
هووووووووم
به عمو جون یه عالمه سلام برسون

سلام عزیزم
ممنونم..
منم بارون رو دوست دارم..
ممنونم ولی جریان برا پارسال بودااا
خوب شدم دیگه..
شیرینی چی؟؟
چشم بزرگیتون رو میرسونم عزیزم

الهه عشق سه‌شنبه 20 آذر 1386 ساعت 21:36 http://elaahe686.blogfa.com

پست قبلیتم خوندم
هفتم آذر تولد داداشت بوده !
مبارک باشه
البته با تاخیر
ولی از طرف منم بهش تبریک بگو
تولد
تولد
تولدش مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
ایشالله تولد ۱۲۰ سالگیش رو توی وبلاگت جشن بگیری
دوست دارم
بوس
بوس
بوس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ممنونم عزیزم
انشالله در کنار شما دوستان عزیزم

بووووووووووسسسسسسسسسس

بارباپاپا چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 01:19 http://baarbaapaapaa.persianblog.ir

شما خودتون هم که دیر آپ می کنید.من آپ کردم ولی شاید خوشتون نیاد به هر حال حرف دلم رو باید زد دیگه!!!

سلام
من یه کمی سرم شلوغ بود..
انشالله امروز آپ میکنم..
میام خدمتتون./

نارسیس چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 23:24 http://mynest.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی خودم
خوبی؟
من به روز کردم
سر بزن که خیلی مهمه
منتظرتم

سلام عزیزم
ممنونم..
میام حتما

کلماتی ازیک کوهنورد پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 00:59 http://www.morteza.blogfa.com

زندگی دفتری از خاطرهاست ...
یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ...
یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ،
چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد... ما همه همسفریم

سلام خوبی
با یه مطلب متفاوت به روز هستم
ومنتظر حضور ت
تا سلامی دوباره بدرود

چه شعر زیبایی بود..
سلام
حتما خدمت میرسم..

ملوان چهارشنبه 12 دی 1386 ساعت 14:29 http://keshtiban.blogfa.com/

سلام این رسم دوستای پاییزیه که به دوستاشون سری نزنن؟
ولی من سر زدن به شما رو وظیفه خودم می دونم.

سلام
شرمنده همین الان همه چیز رو توضیح دادم..
شما خیلی لطف دارید..
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد