سالگرد ازدواج مامانی و بابای عزیزم

 

امشب٬ شب سالگرد یکی شدن ترنم بهار عزیزم و پینه دوز مهربونمه دیدم پیششون که نیستم براشون یه کاری بکنم بهتره بیام اینجا حداقل یه تبریک خشک و خالی  بگم

به قول معروف امسال سیلور ودینگشونه   ( silver wedding )  

شاید یه سورپرایزی باشه براشون و بدونن که همیشه به یادشون هستیم..

انشالله که سالهای سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی گرمشون رو داشته باشن و ما نیز در سایه شان به سعادت برسیم..

خیلی حرفا دارم که براشون بزنم ولی یه کمی کمبود وقت دارم و یه چند تا دلیل دیگه!!

 Happy 

25th Wedding Anniversary

خدایا همیشه این دو معلم عشق رو برامون شاد و سلامت نگهدار

 

نظرات 15 + ارسال نظر
م ی ث م یکشنبه 30 دی 1386 ساعت 18:49 http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~
چه مبارک سحری و چه فرخنده شبی ..
چی بگم ×ـ×

سلام
خیلی ممنون از حضورتون

ترنم بهار دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 11:04

سلاممممممممممممممممممم به عزیز دل مادر .
بابا شرمندمون کردی خیلی حال دادی.
الهی قربون دختر گلم بشم .
دیشب مهمان خواهر گلت (شاعرانه) بودیم اونم یه جور دیگه شرمندمون کرد و پدر گلتم خیلی خجالتم داد من به وجود چنین همسر مهربون و بزرگوار و فرزندانی چون شما افتخار میکنم خدا را شاکرم که بر من منت گذاشته و بهترین نعمت هاشو (همسر عزیزم. پدر و مادر خوبم .فرزندان نازم . خانواده همسرم) به من ارزانی داشته کوچیک همتونم خیلی دوستتون دارم الحمدلله محفلمان انقدر با وجود شما عزیزان گرمه سرمای زمستونو فراموش میکنم انشاالله بعد امتحانم میایم پیشتون کادومونم میگیریم قربونت عزیزم بای

سلام عزیزم
قربونت برم مامانی گلم
ااااا خوش به حالتون پس حسابی خوش گذشته..
انشالله که همیشه شاد باشید.. و ما هم زیر سایه تون زندگی کنیم
در خدمت هستیم :) شما تشریف بیارید ما کادو که چیه جونمونم میدیم :)

علی دوشنبه 1 بهمن 1386 ساعت 22:04 http://chickensoup.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
امیدوارم که خوب خوب باشی
من هم سالروز ازدواج پدر و مادر محترمتون رو تبریک میگم
امیدوارم ۱۰۰۰۰ سال زنده باشند و سایشون بالای سر شما
موفق باشی

سلام دوست خوبم
ممنونم
خیلی ممنون..خوشحالم کردید با حضورتون و تبریک قشنگتون

آرش سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 05:48 http://arashjavadi.blogsky.com

woow عجب خانواده ی وب لاگ نویسی! مبارکتون باشه

سلام
کجاشو دیدید :))

خیلی ممنون

الهه سه‌شنبه 2 بهمن 1386 ساعت 14:01 http://mynest.blogsky.com

سلام
بهشون تبریک می گم
منم امیدوارم سال ها در کنار هم خوشبخت زندگی کنن....
همیشه موفق باشی دوست من

سلام عزیزم
ممنونم
انشالله..
خیلی لطف کردی عزیزم خوشحالم کردی :*

سلام دوست خوبم...
به جشن تولدم دعوتت می کنم...بیا که خوشحال میشم...
تولد...تولد...تولدم مبارک.......
با آرزوی بهترینـــــــــــها:بهــــــــــار

سلام
حتما خدمت میرسم..
تولدتونم مبارک :-*

قورباغه پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 02:30 http://qurbaqeh.blogfa.com

کامنت مادر بزرگوارتون اونقدر تاثیرگذار بود که برای چند دقیقه ساکتم کرد..
" ۱۰بهمن ٬ روز حمایت وبلاگ نویس های ایرانی از آزادی دانشجویان دربند"

روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت..

سلام
ممنونم از توجهتون..

میگم خب تو این روز چیکارا میکنن؟؟

مرتصی پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 11:58 http://mani 83

سلام
موفق باشی
خوب بود

سلام
ممنونم

پینه دوز پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 12:12 http://pineh-doz.blogsky.com

سلام دوست تمام فصلهایم
عزا داریها قبول باشه.
ممنون از لطفتون که همیشه شامل حال من بوده.

میگم این ترنم اصلا نمیتونه از شما چیزی رو مخفی کنه..
ولش کن پاشم برم که خیلی کار دارم

موفق باشی

سلام عزیزم
ممنونم..
مخلصتم دربست..
آخه مگه یادت نیست تو خونه ما قرار نیست کسی چیزی رو از کسی مخفی کنه؟؟ :))
برو به سلامت و از الان خسته نباشیییییییییییییییییییی :-*

هیچگاه پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 13:32

سلام دوست پاییزی
امیدوارم حال تو و داداش خوب باشه
تبریک میگم فراوون
موفق باشی

سلام
ممنونم از لطفت
خیلی خوشحالم کردی با حضورت
شما هم همینطور

ساحل جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 15:21 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام عزیزم
به به چه دختر خوبی!
اتفاقا منم امسال واسه روز خانواده حسابی سوپرایزشون کردم. همه عروسا و دامادا و نوه ها رو جمع کردم و خلاصه ....
انشالله زیر سایه پدر مهربونمون امام مهدی (ع) سعادتمندانه زندگی کنید.
راستی خانمی به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم. قابل میدونی؟

سلام دوست خوبم
شانس آوردی که اومدی...چون میخواستم شدیدا باهات قهر کنم..
چرا؟؟؟؟
برا اینکه اومدی تو وبم پستم رو خوندی ولی برا پینه دوز نظرش رو گذاشتی!!
میگفتم میبینی علناَ می آن تو وب آدم ولی نظر نداده میرن..تازه جای دردناکش اینه که ببینی نظرش رو برا یکی دیگه گذاشتن :))

در هر صورت خوشحالم که اومدی و خودت رو نجات دادی..
راستی بازی رو هم همین الان انجام دادم..ممنون از دعوتت
موفق باشی

شهرزاد جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 18:32

سلام عزیزم:
خوبی؟؟؟سلامتی؟؟؟؟
منم سالگرد ازدواجشون رو تبریک میگم..
امیدوارم که همیشه با عشق و لذت در کنار هم زندگی کنند و از لحظه لحظه هایی که با همند لذت ببرند....
فدای تو بشم عزیزم...
موفق باشی....
یاحق!

سلام عزیزم
ممنون خوبم..
خیلی لطف کردی خانومی..
واقعا متشکرم از حضورت و تبریکت

مرجان جمعه 5 بهمن 1386 ساعت 18:53 http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلاممممم گل من
دوست مهربونم
رسیدن بخیر
البته مدتی هست که بر گشتی.منم یکم در گیر بودم دیر اومدم.
مبارکه.خدا بابایی و مامانیت رو نگه داره و شما رو هم واسه اونا
فدات شم من
همیشه دلت شاد باشه.
موفق باشی

بببببببببهههه سلام
خانوم خانوما خیلی وقته افتخار ندادید در خدمتتون باشیم..
خوبی؟؟
بلههه من خیلی وقته برگشتم..
امیدوارم که تو همه کارهات موفق باشی
قربونت برم

محمدرضا شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 16:55 http://mvmgroup.com

سلام دوست گلم
ببخشید که این مدت سر نزدم آخه موقع امتحانات پایان ترمه و باید دیگه درس بخونم الانم با کلی بدبختی آن شدم
خلاصه این که دوستان یادمون نمیرن

سلام
خواهش میکنم..امیدوارم که تو امتحانا موفق باشید..
لطف کردید که تشریف آوردید..

محمدرضا شنبه 6 بهمن 1386 ساعت 16:57 http://mvmgroup.blogsky.com

راستی به مامان و بابات
از طرف من تبریک بگو

و ممنون از تبریکتون..
اونا خودشون میان میخونن که همه دوستانم لطف کردن و پیام تبریک دادن.. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد