فوتسال تورنمنت کوالالامپور ۲۰۰۸

سلام

الان از کلاس اومدم خونه..تند تند کارهای تحقیق فردا رو که کمیش رو از قبل آماده کرده بودم تموم کردم..و میخوام کم کم حاضر شم برم استادیوم..

آخه بازم تیم ایران اینجا بازی داره..البته این بار فوتسال هست..

دعا کنید که برنده شه و تشویق های ما هدر نشه..

آخه شرایطشون خیلی مناسب نیست.. قرار بود ۳ روز پیش برسند اینجا ولی بخاطر لغو پروازها دیروز رسیدن.. خب مسافت زیاد و اختلاف زمانی و جو هوا خیلی تاثیر گذار خواهد بود..تازه بازی اول هم که با برزیل هست..بیشتر بدتره..

ولی ما امیدوارانه میریم که تشویقشون کنیم..

جای همگی خالی میریم که جیغ بزنیم.. 

 

پی نوشت: واقعا از تعداد نظراتی که گذاشته بودید شرمنده شدم..چقدر دعا کردید  

واقعا ممنونم..

میگم دیدید چقدر بد باختیم؟؟

کلی جیغ زدیما..همش هدر شد..خدایی دروازه بانشون خیلی خوب بود..من میخواستم همین امشب بخرمش برا ایران..هرچقدرم پول میخواست من حاضر بودم قرارداد ببندم

نکه ما اصلا ضایع نشدیم و رومون کم نشده..فردا هم به کوری چشم دشمن میریم ورزشگاه تا با حمایتمون مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم..

خدایی برا فردا دیگه دعا کنید

 

نظرات 6 + ارسال نظر
۱۱۱۴ چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 18:51 http://1114.blogsky.com

مثلا اگه میبردیم چه فرقی میکرد ؟

خیلی فرق میکرد..
فرقش تو تفاوتش بود :)

۱۱۱۴ چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 18:55

عجب قالب قشنگی داره این قالب نظر سنجیت !

قابلی نداره!

مهیار چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 19:00 http://www.naz66.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سری بزنید...
به امید دیدار...

سلام
ممنونم..
چشم خدمت میرسم

مرجان چهارشنبه 10 بهمن 1386 ساعت 20:23 http://dayy.blogsky.com

سلام دوست جون :)

حالا تو هی برو سوت بزن و تشویق و بازی ، دل منو گیگیلی رو هم خون کن :(

ما که کلی کار رو سرمون ریخته تو شرکت (گریه)

خوبی ؟ :دی
اون وبلاگمه ها ((=
همین روزا آپ میشه :دی

سلام عزیزم
تو واقعا دلت اومد این کارو با ما و وبت و گیگیلی بکنی؟؟؟؟؟؟؟
خدایی جات خالی خیلی سوت زدم..کل استادیوم صدام میپیچید :)
انشالله کارها هم به زودی و به خوبی تموم شه یه کم استراحت کنید..

بلهههه خدمت رسیدم

پاپیروس پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 06:44 http://editorist.blogfa.com

سلام دوست پاییزی خودم
وب عشقولانه ای ندارم عزیز ولی گاهی دلم میگیرد و مینویسم که عقده دل وا کنم
رها کن تا رها شی
یا حق

سلام
این دنیای وبلاگ نویسی دنیای خوبیه.. برا کسایی که حرفهایی دارن که شاید نمیتونن هرجایی بزنن..یا کسایی مثل من که دوست دارن بعضی خاطراتشون یه جایی ثبت بشه..یا هر چیز دیگه ....

من رها کردم ولی رهام نکرد !! :-)

شمیم پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 16:50 http://shamim-26.blogsky.com

ای جونم به این حس وطن پرستیت .از طرف ما هم جیغ بزن .

سلام
قربونت برم..چشم حتما :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد