بازی آرزوها + تبریک عید نوروز

سلام

از همگی شما دوستان خوبم که با تبریکاتون واقعا خوشحالم کردید ممنونم..و از خدا برای تک تک شما عزیزان سلامتی و سعادت آرزومندم..

و از طرف ترنم بهار عزیز هم موظفم که از همتون تشکر کنم..ایشون به دلیل اینکه سرشون خیلی شلوغ بود عذر خواهی کردند و از من خواستند تا از همتون تشکر کنم.. 

متاسفانه دیشب خبر دار شدم که دیروز خواهرم که تازه نی نی دار شده حالش بد شده و وقتی که رفته بیمارستان دکتر گفته که باید صفراش رو در بیاره..و همون دیروز بنده خدا رو خوابوندن برا عمل...البته الان دیگه شکر خدا حالشون خوب هست..و حال نی نی هم خوبه..

بیچاره مامانم ۲ روز بیمارستانه و الانم دمه عیدی حسابی کار داره و دست تنهاست..کاش میتونستم باری از دوشش بردارم..میدونم که حسابی خسته هست..

 

 

خب من ۲ روز پیش از طرف برفی جون به بازی آرزو ها دعوت شدم..و قول دادم که حتما انجام بدم...

خب آرزوهای من یکی دوتا نیست که بشه تحت عنوان آرزوهای محال تو یه پست نوشتشون

من قانون شکنی کرده و همه آرزوهای دور و نزدیکم رو مینویسم...

اولین آرزوم اینه که خدا و بعد پدر و مادرم ازم راضی باشن..(دارم سعیم رو هم میکنم)

دوست دارم یه بنده ی خوب باشم..

دوست دارم مفید باشم..

و بتونم به خواسته هاشون جامه عمل بپوشونم..

آرزوی بعدی اینه که همه ی دوستان و آشنایان و فامیل و خانواده ام صحیح و سالم باشن..

سایه ی پدر بزرگ و مادر بزرگام و پدر و مادرم همیشه رو سرم باشه.. و دعاشون بدرقه ی راهم..

آرزو دارم یه روزی به استقلال مالی برسم و جبران همه زحمتهای پدر و مادرم رو بکنم..

آرزو دارم همه مریضا شفا پیدا کنن و از بستر بیماری و دکترها    رها بشن..

انشالله که خواهر عزیزم هم به زودی حالش خوبه خوب بشه و بتونه به سپهر گلم   رسیدگی کنه..    (دلم خیلی پیشش هست از دیشب تا حالا حالم گرفته هست..)

آروز دارم ایران از این همه تنش آزاد بشه...و همه مردم کشورم تو رفاه و امنیت زندگی کنند و از زندگیشون لذت ببرن..

دوست دارم یه روزی اون شعر تصور کن از سیاوش قمیشی به حقیقت بپیونده..

آرزو دارم که همه به اون چیزایی که دوست دارن برسند و دیگه چشم کسی به دنبال مال دیگران نباشه..  

آرزو دارم که همه آدمها بتونن دیگران رو از درونشون ببخشند و هیچوقت کینه ورزی نکنند..

آرزو دارم که تا زنده هستم غم عزیزانم رو نبینم..

آرزو دارم که تا سال ۱۳۹۰-۱۳۹۱ فارغ التحصیل دکتری رشته ی حقوق بین الملل باشم..

آرزو دارم که یه روزی بتونم به کشور عزیزم ایران خدمت کنم..

آرزو دارم که بتونم یه روز همه دوستان وبلاگیم رو از نزدیک ببینم..

 

واییی چقدر آرزو دارم هرچی مینویسم باز یه چی دیگه یادم میاد..با اجازتون بقیه اش بمونه پیش خودم و شما رو خسته نکنم..

من تازه امروز شروع به خونه تکونی کردم  و تا فردا ادامه داره

عید نوروز رو به همه شما دوستان خوبم تبریک میگم و از خداوند برای همتون سعادت و سلامتی رو آرزومندم..امیدوارم که سال ۸۷ سالی سرشار از مهر و محبت باشه و به همتون خوش بگذره..

     

سال موش مبارک

 

 

 

سال 1387 خورشیدی برابر با سال 7030 میترایی آریایی، 3746 زرتشتی و 2567 شاهنشاهی . اگرچه حضرت محمد 1387سال پیش هجرت کرد ولی سرزمین آریایی من 5645 سال پیش از آن نوروز را جشن می گرفت 2361 سال پیش از آن مردمان این دیار، خدای را ستایش می کردند و کوروش 1182 سال پیش از آن دوستی را در جهان گسترانید. پیشینه سرزمین من بسی بیشتر از1387 سال است. سال نو مبارک

 

نظرات 18 + ارسال نظر
منو برق گرفته!!! چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 22:47 http://vhttp://meghdadminevisad.persianblog.ir/

سلام
سال نوتون مبارک
ایشالا سال خوبی رو داشته باشید تو خارج
هرچند مزش مثل اینجا نمی‌شه ولی خوب
ایشالا سال خوب و موفقیت آمیزی داشته باشید!!!
و سلامتی خودتون و خانوادتون
یاعلی

سلام
عید شما هم مبارک..
انشالله..خیلی ممنونم..
حال و هوای اونجا رو نداره ولی عوضش ۲ تا مهمون خیلی عزیز داره برام میاد :)
خیلی ممنونم از لطفتون .. شما هم همینطور..
یا حق

قورباغه چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 23:12 http://qurbaqeh.blogfa.com

برای خواهرتون سلامتی آرزو می کنم..
یکی از اتفاقهای خوب امسال آشنایی با وبلاگ شما بوده..
سال نو مبارک سایه ی دوستی تون کم نشه..

سلام
خیلی ممنونم..
منم از آشنایی با شما خوشحالم..
عید شما هم مبارک..

تازه وارد چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 23:27 http://tazevared.blogsky.com

سلام . عیدتون مبارک . واای چقدر راهت دوره !! آخه آدم می‌ره مالزی حقوق بگیره ؟ مگه بانک سر کوچه چه اشکالی داره ؟ :))
صفحه جالبی درست کردی . این بازی آرزو رو منم شرکت کردم . یه احساس خوبی به آدم دست می‌ده نه ؟
موفق باشی . فرصت کردی اون طرفا اومدی خوشحال می‌شم . سال خوبی داشته باشی .

سلام
عید شما هم مبارک..
=))
نه بابا اگه تو مالزی حقوق میگرفتم که خوب بود... راهم خیلی طولانی تر از این حرفاست...۲ سالش اینجاست سال آخر انگلستان .. و برای فوق هنوز برنامه اینکه کجا باشم رو ندارم :)
خوشحالم که خوشتون اومده..
خدمت رسیدم و آرزوهای قشنگ شما رو هم خوندم.. انشالله به همشون برسید...
شما هم همینطور

مرجان چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 23:54 http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام
وای وای
شرمنده
چقدر دیر اومدم .به تولد مامانجون نرسیدم.شرمنده به خدا

الان میگم
مامانه دوست پاییزی خدا کنه همیشه سالم و شاد باشی.
خدا شما رو واسه همسر و بچه هاتون سالهای سال نگنه داره

در ضمن امیدوارم حال آبجیت بهتر شه.

عیدت مبارک عزیزم

سلام عزیزم
خواهش میکنم این حرفا چیه..دشمنت شرمنده باشه..مهم اینه که الان اومدی...
خیلی ممنونم از تبریک قشنگت..
خیلی ممنونم...
عید تو هم مبارک عزیزم

حضرت عشق پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 01:47 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر
بار دگر، روزگار چون شکر آید.
~~~

آغاز سال نو باستانی ۱۳۸۷ رو بهت تبریک میگم
برات آرزوی موفقیت و کامیابی در این سال آرزومندم :)
به امید آزادی.. . . .

یا حق :)

سلام
عید شما هم مبارک..
تو وبتونم خدمت رسیدم

گیلاسی پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 02:59

امیدوارم به تک تک ارزوهات برسی دوست عزیزم

سلام
خیلی ممنونم...
انشالله...
شما هم همینطور

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 08:47

من نبودم کمی تا قسمتی !
امتحانام از دوشنبه شروع میشه ! امروز هم اتفاقا یکی داشتم چون اورال تست جرمن بود و زیاد رسمی نمی خواست باشه و به معلم فقط بستگی داشت امروز گذاشتن!! البته وقتی رفتم دانشگاه دیدم یه سری از ما طفلک تر کلاس دارن اون روز!! فککککککککککککن!!!!!!!!!


ببینم شررررررراااااااااااااااااا آرزو نکردی من امتحانام همش خوب شه ؟ چون این آرزو رو نکردی بازیت قبول نمیشه (سوت)



منم چند تا آرزو کنم:

آرزو میکنم به همه آرزوهات برسی.
و بعد هم آرزو میکنم امتحاناتم و خوب بدم و بدی.


ببینم شناختی یا باید علامت بدم ؟

سلام
بله فهمیدم :))
خب آخه نشونی نذاشته بود با شما اشتب شد..
امیدوارم که تو امتحانا موفق باشی و نمره های دلخواهت رو بگیری..
یادت باشه نیومدی خونمون هااا
مرسی از آرزوهات..
بله که شناختم! :-*

سیاوش پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 08:50 http://faryadeasheghane.blogsky.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
خواهش میکنم
وظیفم بود که بیام
عیدت مبارک
موفق باشی
بای

سلام
خواهش میکنم..
لطف کردید..
عید شما هم مبارک

***بهار-فرشته معصوم*** پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 12:07 http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام
این نوروز باستانی رو بهت تبریک میگم...امیدوارم سالی پر از شادی و خنده داشته باشی و همیشه عاشق باشی...
بهار با بهار به روز شده.منتظرت هستم.
با آرزوی بهترینــــــــــها:بهـــــــــــار

سلام
خیلی ممنونم عید شما هم مبارک
انشالله...شما هم همینطور
خدمت میرسم

بهارین پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 13:29 http://baharin.blogsky.com

سلام دوست جونم
سال نو مبارک
سال خوبی رو داشته باشی.
چه آرزوهای قشنگی...اینا آرزوی دل همه ماست که بتونیم رضایت پدر و مادرمون و ببینیم و بتونیم جبران همه محبت هاشون و بکنیم...
امیدوارم آرزوهات به حقیقت بپیونده
موفق باشی.

سلام عزیزم
عید تو هم مبارک عزیزم
انشالله که آرزوهای هممون به حقیقت بپیونده..
شاد باشی

م پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 16:13 http://smrb.blogsky.com/

ای وای نگراتم کردی! ایشالا که ابجی زودتر عمل بشه و مرخص تا خبر سلامتیش رو از زبونت بشنوم!
- آرزو داری دوستای بلاگیتو ار نزدیک ببینی و با بالشت بزنی توی سرشون!؟ :دی
* خوش یه حالت که تموم ارزوهات معنویه!
:)
سال نوی تو هم مبارک هزار بار

سلام
آره منم خودم خیلی نگرانش شدم..
البته امروز باهاش صحبت کردم شکر خدا حالش خوب بود..ولی بیچاره نمیتونه سپهر گلم رو بغل بگیره.. :-(
دلم میخواست پیشش بودم و کمکش میکردم..آخه من و این خواهرم انقده همو دوست داریم عین یه روح تو ۲ تا بدن هستیم...من میمیرم براش...
نه نمیزنم که ولی خب منظورم این بود که خوش بگذرونم باهاشون..
آرزوهای مادی هم کم ندارم ولی خب ترجیح میدم اونا رو تو دل خودم نگه دارم :-) البته یه موردشو نوشتمااا همون که به استقلال مادی برسم :)
عید شما هم مبارک
انشالله سال خوبی داشته باشید

ساحل جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 01:47

سلام گلم
منم برای آرزوهات آمین میگم.
سال نو مبارک
از پیام زیبات بینهایت خوشحال شدم اما هر چه تلاش کردم پاسخ محبتت ارسال نشد!

سلام عزیزم
خیلی ممنونم..
عید شما هم مبارک
خواهش میکنم..وظیفه بود..
اشکال نداره با خط های ایران اشنایی دارم :))

هیچگاه جمعه 2 فروردین 1387 ساعت 13:33 http://www.hichgaah.blogfa.com

سلام
سال نو خیلی مبارک
اامیدوارم سالی پر از شادی و موفقیت داشته باشید با برادر

بابام داره میاد هواشو داشته باشید
ممنون

سلام
عید شما هم مبارک
انشالله سال خوبی داشته باشی پر از موفقیت و سلامتی..

آره حسابی هواشو داریم..نمیذاریم بهش بد بگذره ...Don't Worry...جای همتون رو خالی میکنیم...

م شنبه 3 فروردین 1387 ساعت 00:05 http://smrb.blogsky.com/

دعا می کنم برای مامان سپهر :)

سلام
خیلی ممنونم از لطفتون :)

رویا شاعر بی بهونه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387 ساعت 15:36

رویا شاعر بی بهونه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1387 ساعت 16:03 http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

سلام ببخشید دیر آپیدم عین یه احمق یه نفر رمز عبورمو حک کرده بوده هر کی بود خیلی بی نمک بود خوبی عیدت مبارک من همش میومدم تو اینترنت اما غصه میخوردم آخه خیلی زحمت واسش کشیدم اما بالاخره پیدا شد مثل همیشه عالی بود دوست دارم موفق باشی

سلام
ای بابا... خب خدا رو شکر که پیداش کردی..
پیشت میام به زودی

بهاره چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 14:04

سلام چطوری عزیزم .
حالت خوبه من توی همین سایت یک وبلاگ باز کر دم امید وارم به وبلاگ من بیایی ونظر خودتو بنویسی.

اسم وبلاگم:به خونه ی خا له کفشدوزک خوش امدید)
چند سالته


راستی اسمت چیه
(حتما بیا )

بهاره شنبه 22 خرداد 1389 ساعت 13:33 http://httpwww.khalekafshdozak.blogfa.com/

سلام دوست من امید وارم حالت خوب باشد من که از و بلاگ شما واقا خوشم امد اوید وارم درکارت موفق باشی
خیلی خوش حال شدم که با این وبلاگ اشنا شدم .
امد دارم که به وبلاگ من هم بیایی ونظر بدی.

خداحافظ دوست عزیز


اگه خواستی می خواهم لینکت کنم باچه اسمی دوست داری لینکت کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد