سلام

من هنوز زنده ام..ولی به شدت در حال خودکشی!!

شنبه اولین امتحانه...

دعا فراموش نشه..

ممنون از لطفتون در اولین فرصت خدمت همگی میرسم..

 

 

پی نوشت: ۲ تا از امتحانا فعلا به خیر گذشته!

نظرات 19 + ارسال نظر
تازه وارد سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1387 ساعت 23:24 http://tazevared.blogsky.com

سلام! موفق باشی! اما نه تو خودکشی :))
راستی تو شهر شما به خرخونی چی می‌گن؟
ما هم سعی می‌کنیم دعات کنیم! البته تو قرار بود یه سوری به دوستات بدی! هروقت قسط اولو دادی ما شروع می‌کنیم به دعا کردن :))
خوب بخونی!

سلام
=))
همون خر خونی... :))
خیلی ممنونم..
چه سوری؟؟ به کی؟؟

یوسف چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 08:18

سلام... خوب هستین دوست پاییزی؟... خیلی وقته نبودین!!!... هر روز به وبلاگتون سر می زدم... واااااااااااااااای!!! چرا خودکشی!!؟؟؟... نه بابا امتحانا که چیزی نیستن!!!...به خدا توکل کن و خوب درسا رو بخون حتما موفق می شی... بذار همین جا دعات کنم تا سند اثبات باشه!!... خدایا امتحانا رو واسه دوست پاییزی ما به خوبی و خوشی به پایان برسون و اینکه تو همشون نمره های خوبی بگیره...آمین...یا رب العالمین...واست آرزوی موفقیت می کنم...همیشه سربلند و شاد... در پناه حق.

سلام
ممنونم..
خیلی وقت که نیست ولی خب...نبودم..
خیلی ممنونم از لطفتون..
نه بابا ..تا من خودمو نکشه .. من خودمو نمیکشم..!!
چشم ممنونم..
انشالله..خیلی ممنون انشالله شما هم همیشه موفق باشید.

شیخ حقگو چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 11:57

اگه اینقدر که فکرت روی دعای ما بود روی تلاش خودت بود غوغا میکردی باور کن...
اول تلاش خودت.

اولا سلام !
ثانیا... شما از کجا میدونی چقدر رو دعاهاتون حساب کردم؟؟ که رو درسم نکردم؟؟
شیخ یه کمی حق گو باش :))
مثل اینکه خانوم دکتر حسابی هوش از سرتون برده ها :))
آره تلاشم رو که دارم میکنمممممم شما ها دوم ید..

یه بدهکار چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 ساعت 13:54 http://bedehkary.blogsky.com

من سعی میکنم از ته دل دعات کنم تا رفوزه نشی.اوا ببخشید سلام یادم رفت.سلاممممممممممم.امیدوارم این ترم چند تا واحد مونده بیاری تا ببینی ما تنبلاچی میکشیم.

ممنونم..
ااا علیک سلام..
الهی زبونتون رو گاز بگیرید..
بعدشم به من چه شما تنبلید!!
حالا برا رو کم کنی هم که شده همه رو پاس میکنم!

علی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387 ساعت 01:12 http://chickensoup.blogsky.com

سلام دوست پاییزی عزیز
امیدوارم که حالت خوب باشه
ممنونم که به من سر میزدی این مدت خیلی خوشحالم کردی
امیدوارم که دوباره بیام و بتونم که بمونم
من از قبل عید یه مشکلی برام پیش اومد که این مدت نتونستم بیام سر بزنم
این چند وقت به خودم استراحت دادم تا یکم حالم بهتر بشه و بتونم دوباره برگردم
من باز هم میام موفق باشی

سلام
ممنونم..ای بد نیستم!
خواهش میکنم..آخه دیدم شما حتی اگه دیر هم آپ میکردی همیشه اینجا میومدی..چند وقتی بود که حسابی خبری ازتون نبود..
انشالله که به زودی مشکلتون حل میشه..منتظر آپ های قشنگتون هستیم..

ثالث پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387 ساعت 09:41 http://shakhse-sales.blogsky.com/

سلام
دعای مطالعه یادت نره:
اللهم اخرجنی من ظلمات الوهم
و اکرمنی بنور الفهم
اللهم افتح علینا ابواب رحمتک
وانشر علینا خزائن علومک
...
امین
انشاالله موفق باشی
وقت کردی یه کوچولو سر بزن که خیلی کوچولو گفتم. در حد دوبیتی

سلام
آره همیشه میخونم..
ممنونم..
اتفاقا سر امتحان که میخوندم یاد شما افتادم..
ممنون..
خدمت رسیدم..

ماهی خانوم پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387 ساعت 12:34

سلام گلم خوبی؟
امیدوارم همه چیز برات رو به راه باشه
من برگشتم
ممنونم که اومدی و پیام آرامش بخش برام گذاشتی
خوشحال شدم که دیدم به یادمی
یه آپ زدم رسیدی بیا
شاد باشی عزیزم

سلام عزیزم
الحمدلله میگذره..
خوش اومدی..
خواهش میکنم..واقعا خیلی دلم گرفت..
انشالله که خدا رحمتشون کنه..و بهتون صبر بده..
من همیشه به یاد شما ها هستم..
هر چند هیچکدومتون رو ندیدم و نه میشناسم..ولی خدایی همتون رو دوست دارم..و سلامتی و موفقیت همتون برام مهمه..
خدمت میرسم

بهارین پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387 ساعت 12:34 http://baharin.blogsky.com

سلام دوست جون پاییزی...
خودکشی نکن...چون بعدا پشیمون می شی(خنده)
راستی امیدوارم موفق باشی تو امتحاناتت...به هر حال اگر تلاش خودت و بکنی موفق هم می شی...پس تلاش کن...
نمی گم آپم و منتظر...چون می دونم درس داری...هر وقتی درست تموم شد به منم سر بزن...چون می ترسم بیایی اینجا از درس بمونی...

سلام عزیزم
نه بابا نمیکشم نترسید!
ممنونم گلم..چشم من همه تلاشم رو میکنم.
چقدر نگفتی؟!! :)) اومدم پیشت.. نه واسه ۲-۳ دقیقه از درس نمی افتم..

ال - وای پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1387 ساعت 14:36 http://ly.blogfa.com/

پس بگو خبری ازت نیست دوست جون!
:دی
امیدوارم گربه های پارکینگتون بزارن دس بخونی!

سلام دوست جون!
گربه ها ماله ما نیستن که..
بعدشم من شما رو میشناسم آیا؟؟ آخه وبتون که باز نشد..
بعدشم شما اولین باره اینجا میای چطور میدونی که چند وقتی نبودم؟؟ از رو تاریخ آپ؟؟ :))
در هر صورت ممنونم از لطفت..فقط یه لطف دیگه کن اگه ادرس رو اشتباه تایپ کردی .. یه محبت کن درستشم بزار خدمت برسیم..

سلام خانومی
مدتی نبودم
واست |آرزوی موفقیت میکنم
دلت شاد

سلام عزیزم
آره :(
انشالله که تو هم خوب باشی.
ممنونم گلم

ساحل افتاده شنبه 21 اردیبهشت 1387 ساعت 12:34 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام و عرض ادب
پیشاپیش ولادت با سعادت اسوه صبر و اولین پرستار مهربان را خدمتتان تبریک عرض می کنم.
با ازدواج امام زمان به روزم.
التماس دعا

سلام عزیزم
ممنونم..منم بهتون تبریک میگم..
خدمت رسیدم خانومی :)

سعید دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 14:18 http://f10.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ باهالی داری امیدوارم موفق بشی.اگر مایلی تبادل لینک کنیم؟

سلام
ممنونم..
خدمت میرسم..

عوض کردن آدرس وبلاگ خود به داتکام دوشنبه 23 اردیبهشت 1387 ساعت 18:35 http://WWW.33IR.Com




با سلام

اگر میخواهید آدرس وبلاگ خود را رایگان عوض کرده
و با پسوند دات کام مطالب وبلاگ خود را ببینید و به دوستان خود معرفی کنید به سایت
WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد آدرس وبلاگ خود را بدهید و.... از امکانات رایگان ستفاده کنید
ثبت دامنه رایگان داتکام برای اولین بار در ایران

سلام
میام ببینم داستان چیه..

سارا سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1387 ساعت 08:55 http://sarasadr.blogfa.com

این روزها سخته ولی میگذره ازشون استفاده کن
شاید یه روزی دلت واسه این روزات تنگ شه
ازتون به دیدن بلاگم دعوت میکنم تبادل لینک یادتون نره

سلام
چشم.. آره میدونم..همین الان که داره میگذره به همین فکر میکنم که یه روزی میرسه که همین شب بیداری ها هم برام خاطره میشه..
خدمت میرسم

ساحل چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387 ساعت 07:56

سلام گل قشنگم
ایمیلت رو چک کن.
سلام برسون
این مامانی مهربونت دیگه جواب اس ام اس رو هم نمیده!

سلام عزیزم
چشم..
ای بابا مگه میشه؟؟

شهرزاد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387 ساعت 18:01

سلامم عزیزم:
خوبی؟؟؟
میبینیم که تو هم سخت مشغوله درس و امتحانی؛موفق باشی عزیزم و پاینده..
همواره از خداوند موفقیت تو دوست عزیزم را خواستارم..
عزیز دو تا پست عقب موندی؛وقت کردی یبا بخون تا عقب نمونی...
فدای تو..
بوووووووووووووووووووووووووس
یا حق!!!

سلام عزیزم
ممنونم..
بلههههههههه سخخخخخخخخخختتتتتتتتتتتتتتتت
ممنونم گلم..
میام پیشت بزار امتحانا تموم شه..
قربونت..

مرجان پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1387 ساعت 18:39 http://khodayemarjan1361.blogfa.com

سلام عزیزم
منم دقیقا حس و حال خودت رو دارم.گرچه دومین رشته ای هست که دارم دنبال میکنم اما درسا دارن من رو دنبال میکنم.
امتحان میان ترم دارم.فقطم عصرا میتونم درس بخونم.صبح که سر کارم

دارم از استرس میمیرممممممممممممممم

من واست دعا میکنم موفق شی تو هم واسه من دعا کن.

سلام عزیزم
به سلامتی .. بابا شما که حسابی سرت شلوغه.. نه درسا دنبالت نمیکنن..شما یه کمی دور خودت رو شلوغ کردی عزیزم..انشالله که تو همش هم موفق میشی..تو قدرت خیلی زیادی داری..
نگران نباش اینا همش خاطره میشه =))
چشم من دعا میکنم..
من دعاهام خیلی خوب میگیره!

کلماتی از یک کوهنورد جمعه 27 اردیبهشت 1387 ساعت 04:51 http://mortezasalehi.blogfa.com

سلام دوست عزیزم دیگه ما رو فراموش کردید برای آپ هاتون خبرمون نمی کنید
یک خبر اول اینکه یک بار دیگه در مورد کوه و کوهنوردی آپی باز هم غیرمنتظره کردم
و موضوع دوم اینکه
برنده مسابقه رو اعلام کردم ولی اجازه نداد اسمی ازش بیارم
برای همین سرتیتر وبم رو فقط تغییر دادم و اسمی نتونستم از این دوست خوبم ببرم
امیدوارم با حضورت در وبم یک بار دیگه این کلبه کوچک رو صفایی ببخشی
تا سلامی دیگر بدرود

سلام
نه بابا من کلا کسی رو خبر نمیکنم..
هروقت تشریف اوردید قدمتون رو چشم..
خدمت میرسم

sahel جمعه 27 اردیبهشت 1387 ساعت 18:33

salam azizam
hatman ino bebin
http://yarane59.blogfa.com

سلام عزیزم
چشم حتما..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد